Että tämä tunne katoaa...sinä tämän aloitit.. Ympärillä pyörii niin paljon kaikkia, mutta ajatukset palaa sinuun, miks mä en vaan voi nähdä niitä muita samanlain. Mieti tätä!!
Hyvää yötä!
sano jotain ilkeää
41
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tukehu pullas horo 😂
- Anonyymi
Just söin pullan kun tulin töistä, en kerinnyt lukee tätä🙋♀️..
- Anonyymi
Sulle taisi käydä sykkoosit kun se suojelias sut jätti, niin naapurin kiusaaminen ilmeisesti korjaa minkä oma luonteesi vei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle taisi käydä sykkoosit kun se suojelias sut jätti, niin naapurin kiusaaminen ilmeisesti korjaa minkä oma luonteesi vei.
Ai jollakin myös suojelia, mun suojelia /naurattaja on läsnä joka päivä mun elämässä, työpari ja kaveri samassa paketissa. Ei mee yhtä päivää, etten saa nauraa eikä tarvi kompuroida, kun suojelia ottaa varman kopin😂 Elekääpä nyt kiusailko, kun matkikaa tuota mun "suojeliaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jollakin myös suojelia, mun suojelia /naurattaja on läsnä joka päivä mun elämässä, työpari ja kaveri samassa paketissa. Ei mee yhtä päivää, etten saa nauraa eikä tarvi kompuroida, kun suojelia ottaa varman kopin😂 Elekääpä nyt kiusailko, kun matkikaa tuota mun "suojeliaa".
Niin, sitä voi itse kukin liimailla palstalla kirjoitettuja toisen sanomaksi, jos tämä metodi kerran toimii. Ei sulle vaan...
- Anonyymi
Oletko kilpaileva nainen pallopää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kilpaileva nainen pallopää .
Siis mitä tä tä... Joku kilpailee? Mistä? Mä en ikinä kilpaile kenenkään kanssa mistään, joka paikkaan paikka ansaitaan! Tappiokaan ei ole häpiä, mutta en kyllä koskaan oo hävinnyt, kaikki tulee itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sitä voi itse kukin liimailla palstalla kirjoitettuja toisen sanomaksi, jos tämä metodi kerran toimii. Ei sulle vaan...
Näin vähän aattelin..
- Anonyymi
Kuka pääsee miettimään?
- Anonyymi
Haiset pahalle ja olet oudon näköinen.
- Anonyymi
Koska voin niin äärettömän huonosti. En haise enkä näytä itseltäni. Kärsin todella suuresta stressistä. Onko sulla hyvä olo siellä turvallisuudessa?
- Anonyymi
Vaikutat myös kovin ymmärtämättömältä ja empatiakyvyttömältä. Miksi ajattelit että aloitus olisi sinulle? Sinulle toisen kunniaa loukataksesi? Näetkö useinkin täällä harhoissasi toisen ihmisen näiden tekstien takana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska voin niin äärettömän huonosti. En haise enkä näytä itseltäni. Kärsin todella suuresta stressistä. Onko sulla hyvä olo siellä turvallisuudessa?
Sä et tiedä mun elämästä mitään ja minkä asioiden kanssa joudun kamppailee. Se, että joku tähtää sua aseella, niin ei ole mitään siihen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat myös kovin ymmärtämättömältä ja empatiakyvyttömältä. Miksi ajattelit että aloitus olisi sinulle? Sinulle toisen kunniaa loukataksesi? Näetkö useinkin täällä harhoissasi toisen ihmisen näiden tekstien takana?
Kyllä nämä vaan kaikenlaisia näkyjä tuntuu näkevän. Huh huh
- Anonyymi
Mä oon kuin tarhapöllö töiden jälkeen, tervetuloa sinne🙋♀️
- Anonyymi
Mietin mietin.. se on sitä elämän ironiaa. Olet päättänyt etten ole sinua varten ja maalannut kamalan kuvan minusta. Silti se tunne, minkä minun kanssa, ei vaan unohdu eikä poistu. Tarkkoja kun ollaan et sinäkään täysin unelma ole.
- Anonyymi
Ei vieras ihminen ole sua varten etkä sinä vierasta aloittajaa varten. Sinä vain leikit yökaudet
ihmisten kanssa ja kuvittelet tuntevasi jokaisen. Olenko koskaan sanonut olevani yhtään mitään.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vieras ihminen ole sua varten etkä sinä vierasta aloittajaa varten. Sinä vain leikit yökaudet
ihmisten kanssa ja kuvittelet tuntevasi jokaisen. Olenko koskaan sanonut olevani yhtään mitään.?Tää on provooja, älä haaskaa kallisarvoista aikaasi
- Anonyymi
En edes osaa olla ilkeä. :(
- Anonyymi
Ois hyvä osata niin lähtis tunteet pois! Ei ole kuin kaksi keinoa ilkeys tai uus rakastuminen, en vaan 7han joka päivä rakastu vaan erittäin harvoin, niin se on aika epätodennäköistä. Paljon on mielenkiintoisia uusiakin, mutta hän vaan tulee kuitenkin mieleen AINA.
Mutta söpöä, jos ei osaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois hyvä osata niin lähtis tunteet pois! Ei ole kuin kaksi keinoa ilkeys tai uus rakastuminen, en vaan 7han joka päivä rakastu vaan erittäin harvoin, niin se on aika epätodennäköistä. Paljon on mielenkiintoisia uusiakin, mutta hän vaan tulee kuitenkin mieleen AINA.
Mutta söpöä, jos ei osaa!Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta söpöä, jos ei osaa!Vaistoan että olet ilkeä minua kohtaan, tuntuu pahalta. Minä en halua muuta kuin hyvää sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaistoan että olet ilkeä minua kohtaan, tuntuu pahalta. Minä en halua muuta kuin hyvää sinulle.
Mä en ole ilkeä yleensä kellekään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole ilkeä yleensä kellekään!
En minäkään, paitsi hyvästä syystä ja vaihtoehtojen puutteessa. Ne omat henkilökohtaiset rajat on vedettävä johonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään, paitsi hyvästä syystä ja vaihtoehtojen puutteessa. Ne omat henkilökohtaiset rajat on vedettävä johonkin.
Siis mitä? Mä en taas ole ilkeä kellekään ellei mulle olla, silloin sanon hyvinkin ilkeästi, mutta muussa tapauksessa en ikinä!
- Anonyymi
Sanoin kerran yhdelle ärsyttävälle tyypille (mies), että ei vois v**** vähempää kuule kiinnostaa, oot niin s******n tyhmä, että sinut pitäis tunkea takas p****n ja n*****ia uudestaan. Yleensä en ole ilkeä, mutta vähän ehkä hermostuin ääliömäisen tungettelevasta käytöksestä. Tästä on jo aikaa
- Anonyymi
En osaa enkä halua ilkeää.
- Anonyymi
Kekkasin sen etten osaa olla ilkeä, outoa.
- Anonyymi
Kulusodelma ei kestä.
- Anonyymi
sodelma, ihan outo sana
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855