The other grazy guy of many.

Anonyymi

Anonyymi
28.03.2021 18:38

Nousiko Jeesus kokonaisena taivaaseen? Eikö ruumis ole ja alkanut mätänemään kolmantena päivänä.? Voisiko joku välittää nämä tärkeät kyssärit heille?

Repen.mummomuori
28.03.2021 18:41

Ihan kokonaisena. Ruumiit käsiteltiin yrteillä, ettei me mädäntyneet. Sekin kerrotaan Raamatussa 🤓

FUCKING YEAH 😁

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus on satukertomus. Saduissa mikä tahansa on mahdollista.
      Aika satumaista, että jotkut teuvot ottavat mokomat ihan tosissaan.

• Anonyymi

Ruumis käsiteltiin hajusteyrteillä, jotka peittivät mädän lihan löyhkän alleen.

• Anonyymi

Jos yrität esittää osaavasi englantia, niin kirjoita sanat ilman kirjoitusvirheitä. Urpo.

• Anonyymi

Mitä sitten?

• Anonyymi

Moikka, tiukkapipoinen ♍ neiti.

• Anonyymi

Tai sitten jeesus ei ollutkaan kuollut. Siihen aikaan ei ollut luotettavaa tapaa todeta kuollut kuolleeksi. Saattoi olle koomassa monta päivää ja sitten yks kaks herätä ja kävellä raitilla vastaan.

• Anonyymi

Vaikene.
        Roomalainen sotilas työnsi keihään Jeesuksen ruumiiseen varmistuksen vuoksi.
        Mätänemisprosessi oli viimeistään silloin alkanut.
        Kolmessa päivässä lämpimässä ilmastossa muussaantuminen oli jo epämiellyttävän näköistä!

• "Ihan kokonaisena. Ruumiit käsiteltiin yrteillä, ettei me mädäntyneet. Sekin kerrotaan Raamatussa 🤓"

Kyllä minun yrttilammas ainakin alkoi haisemaan, kun jätin pöydälle pariksi päiväksi. Ehkä siinä ei ollut oikeat yrtit?

• Anonyymi

Jeesuksen karitsat pilaantuvat yhtälailla meidän Ateisti immeisten lailla, kuoltuamme.😏

• Anonyymi

Naapuri on haissut jo monta vuotta mutta ei vaan kuole jotta olisiko sittenkin joku streptokokki.

• Anonyymi

Viinapakanat ottaa vaan yrttisnapsia.

• Anonyymi

> Nousiko Jeesus kokonaisena taivaaseen? Eikö ruumis ole ja alkanut mätänemään kolmantena päivänä.? Voisiko joku välittää nämä tärkeät kyssärit heille?

Raamattu puhuu ylösnousemusruumiista. Jeesus ei noussut normaalissa fyysisessä ruumiissa, koska häneen ei voinut koskea ja ilmestyi lukittuun huoneeseen.

"Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö"... ...Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!""
      Joh. 20:17,19

• Anonyymi

Älä valehtele poloinen.
        Jeesuksen mädäntymässä oleva ruumis katosi haudasta.
        Teidän kristittyjen selitykset on niin nähty.
        Haukotus.

• Anonyymi

>> koska häneen ei voinut koskea

Toisaalta
        Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen". Joh. 20:27

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>> koska häneen ei voinut koskea

Toisaalta
        Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen". Joh. 20:27

Juuri näin.
        En jaksanut etsiä tuota kohtaa.
        Tunnen Raamattua kuin homofoobikko homotunteita!

• Anonyymi

" The devil is in the details "..
      Oletko koskaan nähnyt aivojasi ?
      Silti uskot omistavasi sellaiset ?
      Amen.

• Anonyymi

Between rivien välissä!

• Anonyymi

Mitä Jeesuksessa oli erikoista, että hän nousi kokonaisena taivaaseen, kun taas muilta jää kroppa tänne?

• Anonyymi

Hän ei ollut seksuaalinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoeroottisia taipumuksia oli

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoeroottisia taipumuksia oli

Nussi Maria Magdalenaa, pelkäsi sormusta sormeensa.
        Hän vain Jumalalle!
        TV5 dokumenttielokuva tuli taas!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8372
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3253
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2576
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2175
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2139
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      26
      2138
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1713
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      64
      1670
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18