Anonyymi
28.03.2021 18:38
Nousiko Jeesus kokonaisena taivaaseen? Eikö ruumis ole ja alkanut mätänemään kolmantena päivänä.? Voisiko joku välittää nämä tärkeät kyssärit heille?
Repen.mummomuori
28.03.2021 18:41
Ihan kokonaisena. Ruumiit käsiteltiin yrteillä, ettei me mädäntyneet. Sekin kerrotaan Raamatussa 🤓
FUCKING YEAH 😁
The other grazy guy of many.
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus on satukertomus. Saduissa mikä tahansa on mahdollista.
Aika satumaista, että jotkut teuvot ottavat mokomat ihan tosissaan. - Anonyymi
Ruumis käsiteltiin hajusteyrteillä, jotka peittivät mädän lihan löyhkän alleen.
- Anonyymi
Jos yrität esittää osaavasi englantia, niin kirjoita sanat ilman kirjoitusvirheitä. Urpo.
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Moikka, tiukkapipoinen ♍ neiti.
- Anonyymi
Tai sitten jeesus ei ollutkaan kuollut. Siihen aikaan ei ollut luotettavaa tapaa todeta kuollut kuolleeksi. Saattoi olle koomassa monta päivää ja sitten yks kaks herätä ja kävellä raitilla vastaan.
- Anonyymi
Vaikene.
Roomalainen sotilas työnsi keihään Jeesuksen ruumiiseen varmistuksen vuoksi.
Mätänemisprosessi oli viimeistään silloin alkanut.
Kolmessa päivässä lämpimässä ilmastossa muussaantuminen oli jo epämiellyttävän näköistä!
"Ihan kokonaisena. Ruumiit käsiteltiin yrteillä, ettei me mädäntyneet. Sekin kerrotaan Raamatussa 🤓"
Kyllä minun yrttilammas ainakin alkoi haisemaan, kun jätin pöydälle pariksi päiväksi. Ehkä siinä ei ollut oikeat yrtit?- Anonyymi
Jeesuksen karitsat pilaantuvat yhtälailla meidän Ateisti immeisten lailla, kuoltuamme.😏
- Anonyymi
Naapuri on haissut jo monta vuotta mutta ei vaan kuole jotta olisiko sittenkin joku streptokokki.
- Anonyymi
Viinapakanat ottaa vaan yrttisnapsia.
- Anonyymi
> Nousiko Jeesus kokonaisena taivaaseen? Eikö ruumis ole ja alkanut mätänemään kolmantena päivänä.? Voisiko joku välittää nämä tärkeät kyssärit heille?
Raamattu puhuu ylösnousemusruumiista. Jeesus ei noussut normaalissa fyysisessä ruumiissa, koska häneen ei voinut koskea ja ilmestyi lukittuun huoneeseen.
"Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö"... ...Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!""
Joh. 20:17,19- Anonyymi
Älä valehtele poloinen.
Jeesuksen mädäntymässä oleva ruumis katosi haudasta.
Teidän kristittyjen selitykset on niin nähty.
Haukotus. - Anonyymi
>> koska häneen ei voinut koskea
Toisaalta
Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen". Joh. 20:27 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> koska häneen ei voinut koskea
Toisaalta
Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen". Joh. 20:27Juuri näin.
En jaksanut etsiä tuota kohtaa.
Tunnen Raamattua kuin homofoobikko homotunteita!
- Anonyymi
" The devil is in the details "..
Oletko koskaan nähnyt aivojasi ?
Silti uskot omistavasi sellaiset ?
Amen.- Anonyymi
Between rivien välissä!
- Anonyymi
Mitä Jeesuksessa oli erikoista, että hän nousi kokonaisena taivaaseen, kun taas muilta jää kroppa tänne?
- Anonyymi
Hän ei ollut seksuaalinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoeroottisia taipumuksia oli
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoeroottisia taipumuksia oli
Nussi Maria Magdalenaa, pelkäsi sormusta sormeensa.
Hän vain Jumalalle!
TV5 dokumenttielokuva tuli taas!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619