Millaisia kokemuksia on noista lähes tulkoon aidoista dildoista? Olen harkinnut sellaisen hommaamista, mutta ei viitsisi laittaa rahaa turhaan.
Onko kokemuksia
4
265
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on tuollainen AS:stä hankittu, skinlike dildo. Visuaalisesti se on todella kiehtova, ulkonäkö on hämmästyttävän aito. Samoin kädessä ne tuntuvat yllättävän ihonkaltaiselta, mutta pillussa kuulemma tarvitsevat liukkaria ihan kuin muutkin silikonidildot. Mutta näin ulkopuolisena käyttäjänä ja katsojana erittäin sexyn ja aidon näköinen, kun leikkii sen avulla turvakimppakivaa.
- Anonyymi
Mitä on lähes tulkoon aidot dildot??
Itse tiedän vain aitoja dildoja, ne on tälläsii:
https://ihmeellinenhuone.fi/Hieromasauvat/Dildot- Anonyymi
Joo, onhan tuo aika hassu ilmaus, aito dildo. Sama kuin joskus aikoinaan mainostettiin aitoja mattoja, vaikka tarkoitettiin aitoja itämaisia mattoja.
Mutta ymmärrän kysymyksen koskevan aidon peniksen tuntuisia dildoja, skinlike jne. - Anonyymi
Juu pieni ajatusvirhe kirjoituksessa eli tarkoitus oli kirjoittaa aidon peniksen tuntuisista dildoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915