Kävin R-kioskilla nettiliittymään tulleen tarjouksen perusteella lataamassa 4G -50% nettikuukausi liittymän hintaan 9,95€. Myyjä pyysi kuittiin allekirjoituksen ja luulin kaiken olevan kunnossa, mutta modeemista tarkistaessani nettikuukausi-palvelua ei oltu aktivoitu. Soitin elisa-asiakaspalveluun, joka kertoi, että liittymän tyypin voi vaihtaa R-kioskilla. R-kioskilla asia ei onnistunutkaan. R-kioski kieltäytyi korvaamasta menetystä, joten vaadin korvausta palvelun tarjoajalta eli nettikuukausi-palvelun aktivoimista puuttuvat 20 päivää.
R-Kioski siis teki virheen jota ei jostain syystä enää pystynyt oikaisemaan.
Reklamaation julkaisu
Anonyymi
0
841
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703149
- 622495
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562136Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942045- 551952
- 421594
- 401560
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141253EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391168- 61083