Kävin R-kioskilla nettiliittymään tulleen tarjouksen perusteella lataamassa 4G -50% nettikuukausi liittymän hintaan 9,95€. Myyjä pyysi kuittiin allekirjoituksen ja luulin kaiken olevan kunnossa, mutta modeemista tarkistaessani nettikuukausi-palvelua ei oltu aktivoitu. Soitin elisa-asiakaspalveluun, joka kertoi, että liittymän tyypin voi vaihtaa R-kioskilla. R-kioskilla asia ei onnistunutkaan. R-kioski kieltäytyi korvaamasta menetystä, joten vaadin korvausta palvelun tarjoajalta eli nettikuukausi-palvelun aktivoimista puuttuvat 20 päivää.
R-Kioski siis teki virheen jota ei jostain syystä enää pystynyt oikaisemaan.
Reklamaation julkaisu
Anonyymi
0
846
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864