Kävin R-kioskilla nettiliittymään tulleen tarjouksen perusteella lataamassa 4G -50% nettikuukausi liittymän hintaan 9,95€. Myyjä pyysi kuittiin allekirjoituksen ja luulin kaiken olevan kunnossa, mutta modeemista tarkistaessani nettikuukausi-palvelua ei oltu aktivoitu. Soitin elisa-asiakaspalveluun, joka kertoi, että liittymän tyypin voi vaihtaa R-kioskilla. R-kioskilla asia ei onnistunutkaan. R-kioski kieltäytyi korvaamasta menetystä, joten vaadin korvausta palvelun tarjoajalta eli nettikuukausi-palvelun aktivoimista puuttuvat 20 päivää.
R-Kioski siis teki virheen jota ei jostain syystä enää pystynyt oikaisemaan.
Reklamaation julkaisu
Anonyymi
0
850
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307