Eräällä kaverinhakusivustolla mulla on ilmoitus, jossa sanon etsiväni elämääni sellaista kohtalotoveria, jolla ei ol ikinä ollut ajokorttia eikä myöskään ole ikinä ollut parisuhteessa. Mulla itselläni ei ole ikinä ollut parisuhdetta eikä ajokorttia vaikka haluaisin molempia kovasti, joten ahdistustani lieventämään olen päättänyt etsiä elämääni sellaisia ihmisiä joilla kumpaakaan ei ole ikinä ollut. Vuodenvaihteessa joku nainen otti minuun yhteyttä ja ehdittiin Discordissa jutella melkein 3 kuukautta niitä näitä, mutta viime viikonloppuna hän paljastikin mulle sattuman kautta että hänellä onkin puoliso. Suutuin hänelle erittäin rajusti ja estin hänet kaikkalla. Olen nyt erittäin loukkaantunut. Ja olen siis miespuolinen, täytän tänä keväänä jo 28v.
Minut petettiin erittäin julmasti
39
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Älä lannistu. Pettymyksiä tulee kaikille. Jatka vain sinnikkäästi hakua. Olet vielä nuori ja vaikutat fiksulta kaverilta. Kyllä se oikea vielä osuu kohdalle. Hänen kanssaan pääsee hyvin tutustumaan lähemmin vaikka autokoulun merkeissä ja muutenkin. Pää pystyyn!
- Anonyymi
Jaa osuu vai? Milloin? Minä olen ihan pian 78 v ja yhä osumaa odottelen. Enkä ole tuo aloittaja. Ja ajokorttikin on vielä, autossa alkaa ilmetä yhä uusia vikoja ja ulkona pihalla on haastavaa korjata isompia remontteja...
- Anonyymi
Mä oon nähnyt tuon sun ilmoituksen.Miksi naisella ei saa olla ajokorttia?Ihmevaatimus ja nainen ei saa olla seurustellut koskaan,Koska sinulla ei ole ajokorttia ja sinä et ole seurustellut.En ihmettele ettet saa vastauksia siltä sivustolta,kun vaatimukset on tollaset.
- Anonyymi
Meinaatko tosissaan ettei olisi olemassa ketään yli 25-vuotiasta naista, jolla ei olisi ikinä ollut ajokorttia ja joka ei myöskään olisi seurustellut kertaakaan elämänsä aikana?
- Anonyymi
Miten niin "ihmevaatimus"?
Mielestäni aloittaja selkeästi kertoo etsivänsä kohtalotoveria, siis vertaistukea. Ihmisethän etsivät vertaistukea kaikkeen mahdolliseen, onko kaikki spesifi vertaistuki "ihmevaatimusta"? Jos syöpäsairas tai koulukiusattu tahtoo kaverin saman kokeneesta, sanotko heillekin, että heillä on "ihmevaatimukset"?
Vertaistukea ei voi saada muilta kuin saman kokeneilta. Kaikki vähälläkään empatiakyvyllä varustetut voivat kuvitella, kuinka tärkeää saman kokeneen vertaisuus on. Jokaisella on oikeus hakea sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin "ihmevaatimus"?
Mielestäni aloittaja selkeästi kertoo etsivänsä kohtalotoveria, siis vertaistukea. Ihmisethän etsivät vertaistukea kaikkeen mahdolliseen, onko kaikki spesifi vertaistuki "ihmevaatimusta"? Jos syöpäsairas tai koulukiusattu tahtoo kaverin saman kokeneesta, sanotko heillekin, että heillä on "ihmevaatimukset"?
Vertaistukea ei voi saada muilta kuin saman kokeneilta. Kaikki vähälläkään empatiakyvyllä varustetut voivat kuvitella, kuinka tärkeää saman kokeneen vertaisuus on. Jokaisella on oikeus hakea sitä.Senverran pitää "Ihmevaatimuksista" sanoa, että ollaanko tässä nyt etsimässä vertaistukea vai parisuhdetta? Ne on yleensä kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senverran pitää "Ihmevaatimuksista" sanoa, että ollaanko tässä nyt etsimässä vertaistukea vai parisuhdetta? Ne on yleensä kaksi eri asiaa.
Vertaistukilaiset saattavat hyvinkin päätyä toistensa puolisoiksi kun yhteistä on niin paljon.
T. AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaistukilaiset saattavat hyvinkin päätyä toistensa puolisoiksi kun yhteistä on niin paljon.
T. APSiis vertaisuus on siitä ihanaa, että siinä voi todellakin syntyä hyviä ja pitkäkestoisia ystävyyssuhteita, ja miksi ei parisuhteitakin.
Mutta vertaisuus ei voi lähteä ehtojen asettelusta etteikö ihminen voisi kokea samoja asioita, tai hänen komemukset olisi aitoja mikäli hän ei täytä pitkää listaa spesifejä vaatimuksia. Vertaistuki ei voi myöskään lähteä siitä olettamuksesta että siitä automaattisesti tulisi parisuhde.
Yhtä hassuja ovat parinhaku ilmoitukset, jossa vaaditaan tiettyä tulotasoa tai työpaikka ilmoitukset joissa vaaditaan vuosikymmenten osaamista, alalta joka on ollut olemassa vain pari vuotta.
Kyllä nyt intternetin anonyymiteetin minulle suomin valtuuksin joudun toteamaan, että joudut ihan omaa ahdasta mieltäsi syyttämään yksinäisyydestäsi.
- Anonyymi
Ei kannata rakastua ensimmäiseen naiseen joka kirjoittaa sinulle.Et ehtinyt sentään kosia häntä? Sääli on sairautta mutta mä kyllä säälin sua.Itselläni ei ole ajokorttia,mutta en pidä itseeni yhtään sen huonompana ihmisenä.En edes ymmärrä autoista mitään.Onnea ja koita rauhoittua.Ainiin ja sillä että ilmoituksessa haukkuu itsensä ja asettaa tiukat kriteerit toiselle ei ole paras tapa hakea huomiota jota haluaa.En ymmärrä edelleenkään miten se ajokortin omistaminen on niin vaikea hyväksyä.
- Anonyymi
Sen takia naisella ei saa olla ajokorttia kun mullakaan ei ole koskaan ollut ajokorttia, ja itsekin haluaisin saada ajokortin mutta en voi hankkia itselleni ajokorttia siksi kun tuloni ovat aivan liian pienet, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Pistänpä tähän linkin kyseiselle sivustolle jossa llmoitukseni on, lukekoon ken tahtoo.
https://www.kaverihaku.net/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia naisella ei saa olla ajokorttia kun mullakaan ei ole koskaan ollut ajokorttia, ja itsekin haluaisin saada ajokortin mutta en voi hankkia itselleni ajokorttia siksi kun tuloni ovat aivan liian pienet, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Pistänpä tähän linkin kyseiselle sivustolle jossa llmoitukseni on, lukekoon ken tahtoo.
https://www.kaverihaku.net/Kaverihaku.netistä on turha luulla ketään löytävänsä. Tai löytäähän sieltä, mutta vastausta et saa jos sinne viestiä lähetät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverihaku.netistä on turha luulla ketään löytävänsä. Tai löytäähän sieltä, mutta vastausta et saa jos sinne viestiä lähetät.
Omat kaverit kehuu eliittikumppaneita. Mutta aika näyttää pitääkö heidän liitot pidempään.
- Anonyymi
Muista että kaikki lähtee sun omista ajatuksista.
Ei odotuksia, ei pettymyksiä.
Tähän loppuun vielä erään viisaan miehen hieno sitaatti.
Sama toimintatapa tuo aina saman lopputuloksen.
-albert einstein - Anonyymi
Tämä nainen joka vuodenvaihteessa löysi minut tuolta kaverihaku.net sivustolta niin sanoi viestissään mulle aivan ensimmäiseksi että "Täällä toinen jäte yhteiskunnalle hei, mitä kuuluu?" Eli hän antoi minun ymmärtää että hän olisi juuri sellainen ihminen, jota elämääni etsin. Mutta eihän hän kuitenkaan ole ollenkaan samanlainen jäte yhteiskunnalle kuin mitä mitä olen, jos hänellä kerran kumppanikin on.
- Anonyymi
Ajokortti-asiaan en ota kantaa, mutta onhan hyvä että pääsit heti eroon sellaisesta jolla onkin mies. Ole kiitollinen että sait tietää nyt eikä puolen vuoden kuluttua kun olet ehkä jo ihastunut. Uutta matoa vain koukkuun. Zemppiä!
- Anonyymi
Kyllä 3 kuukauttakin on pitkä aika elää harhaluulossa.
- Anonyymi
Kysyisin sulta että saako naisella olla yhen illan juttuja.Sen sä hyväksyt mutta et sitä että nainen on ollut parisuhteessa.Eli yhen illan jutut on ihan ok?
- Anonyymi
Yhden illan jutut ei haittaa, kunhan nyt ei kovin paljoa ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden illan jutut ei haittaa, kunhan nyt ei kovin paljoa ole ollut.
Mikä on liian paljon yhden illan juttuja?
- Anonyymi
Omat kokemukseni kaverienhakusivustoilta ovat sellaisia, että sinkkunaiset lopettavat monesti vastaamisen lyhyen ajan jälkeen, mutta varatut naiset taas voisivat jatkaa yhteydenpitoa vaikka loputtomiin. Ikävä asia.
- Anonyymi
No mutta jos on KAVERI hakusivustolla niin eikö varattu saa hakea KAVEREITA?
- Anonyymi
Etkös sä ole itekkin puhunut puppua ? sähän oot yli nelkyt?
- Anonyymi
En oo puhunut puppua. Täytän tänä keväänä 28.
- Anonyymi
Elämän varrelle mahtuu monia pettymyksiä.
Kun netin kautta etsii seuraa, niin koskaan ei voi olla varma, onko toinen huijari vai ei.
Oikeastaan on aika turhaa pettyä, ja kannattaa tapaus unohtaa ja suunnata uusiin tuuliin.
Minäkään en ymmärrä, miten tuo ajokortti/kortittomuus on niin kovin tärkeää.
Eihän se asia tee kenestäkään mitenkään erilaista kuin hän jo ihmisenä on.
Käsitin, että aloittaja ei oikein arvosta itseään. Voin kertoa, että jopa ajokortin omistava ihminen ei ole välttämättä rikas, tai pidä itseään yhtään parempana muita.
Itsestään kannattaa tykätä ainakin vähän, niin voi ymmärtää, että joku muukin voi sinusta tykätä sellaisena kuin olet. - Anonyymi
Luin uudestaan ilmoituksesi ja sulle se ajokortittomuus on todella iso ongelma.Ja muutenkin ilmoituksesi oli hyvin negatiivinen.Sinä haluat enemmän sitä ajokorttia kuin naista.Sen vaikutelman siitä ilmoituksesta saa.Puhut siitä ajokortista enemmän kuin mistään muusta.
- Anonyymi
Kaikista asioista saa luotua pakkomielteitä. Joko muuttaa ajatuksiaan tai toteuttaa ideat.
- Anonyymi
Mikä on alueenne Venäläistilanne Onko näkynyt mielipiteenkääntäjiä öljyineen.
psykedeelit eli tajunnanmuuntohuumeet ovat Venäläisten suosimia mielipiteiden käännössä,
Näitä huumeita voi saada päähänsä tietämättään vaikka teekutsuilla tai kahvittelutilaisuuksissa. Psykedeelejä käytetään tässä samaan tapaan kuin hipit tai vaikka Charles Manson niitä käyttivät 1960-luvulla,
Ihminen voi olla psykedeeliohjauksessa tietämättään koska kevyt pilvi ei välttämättä tunnu kovinkaan voimakkaasti ja oireet voidaan sekoittaa vaikka korkean verensokerin tai normaalin väsymysraukeuden tilaan.
Tässä tilassa ihmisen voi kuitenkin hypnotisoida pelkällä normaalilla puheella vastaanottamaan vaikka Venäläismielisiä mielipiteitä. Tietysti mielipiteiden huumekääntö ei onnistu mikäli ihminen pitää lujasti kiinni mielipiteistään vaan tässä tapauksessa psykedeelit vahvistavat hänen alkuperäisiä mielipiteitään. Tällasia öljyilijöitä käytettiin myös Krimin valtauksen yhteydessä kääntämään paikallisten mielipiteitä,
Mikäli kohtaa tällaisia öljyilijöitä heidät kannattaa ilmoittaa Suojelupoliisille. Tietysti tällaisen voi myös polkea suohon mikäli heihin törmää.. Rangaisuksetta voi ehkä selvitä mikäli onnistuu todistamaan mistä on kyse.
Näiden mielipiteen kääntäjien tarkoitus tietenkin on etsiä henkilöitä jotka voivat tarvittaessa opastaa miehitysjoukkoja maahan. Monet toimivat Suomenkielisen nimen takaa ja heitä voi olla vaikeaa tunnistaa. Tämä Suomenkielien nimi on usein joku harvinainen nimi. kaikki sukunimethän ovat Suomessa suojattuja, joten Venäläisen täytyy keksiä Suomenkielinen nimensä itse.
Tällaista toimintaa on havaittu ainakin muualla Suomessa Helsinki voi valitettavasti olla tällainen pesäke.- Anonyymi
Onkos kukaan tuntematon soitellut teille ja kysellyt ummet ja lammet jostain ihmisestä, Usein ei ole kyse mistään todella hyvästä ystävästä josta kysellään, Voi olla kyse jostain lapsuuden tutusta josta et ole kuullut vuosiin mutta joku vain kyselee. Tällöin saattaa olla kyse Venäläistiedustelijasta tai äärivasemmistolaisesta tiedustelijasta, He penkovat ihmisten elämän perinpohjaisesti ja tarvittaessa kaatavat tämän saamillaan tiedoilla ja keräämillään yhteyksillä,
Jos joku ei halua lähteä liikkeeseen mukaan hänet tullaan kaatamaan maalittamalla ottamalla yhtetyttä hänen vanhaan ystäväpiiriinsä ja kertomalla hänestä kaikenmaailman valeita.
Venäläiset ja Suomenvenäläiset tekevät tätä heille jotka eivät suostu heidän yhteistoimintahenkilöikseen. Tätä tehdään myös Suopmenvenäläisten perheiden lapsille jotka haluavat Suomalaistua ja elää Suomalaista elämää. Tuolloin esimerkiksi varusmiespalvelun suorittaminen Suomessa vopi olla jo laukaiseva tekijä tällaiselle maalitukselle.
Joskus ypöyksinäisyydessä elävät ihmkiset ovat tämän toiminnan uhreja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos kukaan tuntematon soitellut teille ja kysellyt ummet ja lammet jostain ihmisestä, Usein ei ole kyse mistään todella hyvästä ystävästä josta kysellään, Voi olla kyse jostain lapsuuden tutusta josta et ole kuullut vuosiin mutta joku vain kyselee. Tällöin saattaa olla kyse Venäläistiedustelijasta tai äärivasemmistolaisesta tiedustelijasta, He penkovat ihmisten elämän perinpohjaisesti ja tarvittaessa kaatavat tämän saamillaan tiedoilla ja keräämillään yhteyksillä,
Jos joku ei halua lähteä liikkeeseen mukaan hänet tullaan kaatamaan maalittamalla ottamalla yhtetyttä hänen vanhaan ystäväpiiriinsä ja kertomalla hänestä kaikenmaailman valeita.
Venäläiset ja Suomenvenäläiset tekevät tätä heille jotka eivät suostu heidän yhteistoimintahenkilöikseen. Tätä tehdään myös Suopmenvenäläisten perheiden lapsille jotka haluavat Suomalaistua ja elää Suomalaista elämää. Tuolloin esimerkiksi varusmiespalvelun suorittaminen Suomessa vopi olla jo laukaiseva tekijä tällaiselle maalitukselle.
Joskus ypöyksinäisyydessä elävät ihmkiset ovat tämän toiminnan uhreja.Kannattaa nukkua niin psykoosit häviävät
- Anonyymi
Jotkut henkiset vampyyrit, kuten heitä vielä 1800-luvulla kuvattiin, saavat suorastaan elinvoimaa siitä, että annat vihan näkyä.
Paras temppu on häipyä sanaakaan sanomatta, katkoen kaikki yhteydet, kuin et olisi koskaan ollut olemassakaan. Ja siirtyä eteenpäin. - Anonyymi
Jos kerran kyse on kaverinhausta, mitä ihmeen ongelmaa siitä on jos toinen on parisuhteessa?
Eikö parisuhteessa olevalla saa olla kavereita?
Olen itse sinkku mutta minulla on kavereita jotka seurustelevat ja osa on naimisissa. Osalla on myös lapsia.
Kyllä silloin jos ei hyväksy kaverilla olevan kumppania on jotain ihan muuta mielessä kuin kaverin haku! - Anonyymi
Meinaatteko tosissanne ettei olisi olemassa ketään yli 25-vuotiasta naispuolista henkilöä, joka ei olisi ikinä edes suudellut ketään eikä olisi koskaan omistanut ajokorttia?
AP - Anonyymi
Melko liki liippaa. Demokratioissa melkein kaikki on mahdollista jos Jumala suo.
- Anonyymi
Liekö kyseistä ilmoitusta edes olemassa, selasin viime heinäkuuhun asti enkä löytänyt että kiitos ajan tuhlaamisesta
- Anonyymi
Minä ymmärrän kyllä, että tuollaiset asiat voivat vaivata mieltä. Ja että toivoisi vertaistukea, joltakin, joka oikeasti ymmärtää, miltä tuntuu. Jos ei oikeanlaista henkilöä tunnu löytyvän, niin ehkä sinun kannattaisi etsiä vaikka useampi, joiden kanssa voisit puhua yhdestä teille yhteisestä aiheesta. Eli yhden kanssa yhdestä ja toisen kanssa toisesta. Tuo karsii aika paljon, jos yhden kohdalla pitäisi toteutua molemmat
- Anonyymi
Tuossa aloituksessa on sarja punaisia varoituslippuja heti kärjessä. En ole aivan varma, onko tämä aloittaja etsinyt elämänkumppania vaiko enemmän jonkinlaista lievittäjää ajokortittomuudesta syntyneelle alemmuuskompleksille?
- Anonyymi
Kun hän silloin aikoinaan sanoi mulle että "Mulla on kumppani jolla on auto", niin silloin suutuin erittäin pahasti ja sanoin huusin hänelle että "Ethän sä ole ollenkaan samanlainen jäte yhteiskunnalle kuin minä, kun sulla kerran kumppanikin on".
AP - Anonyymi
Et oo ainut jota on petetty....
- Anonyymi
Mulla ei oo ajokorttia eikä autoa. Kaverilla onneksi on! Helpottaa elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4362877Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?2752539- 641969
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3261484Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1771385Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751182- 961126
Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121067K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali91035- 108910