Bi-curious

Anonyymi

Heippa,

olen äskeisen masturbointiketjun nainen.
Sinne eksyi tunkeilijoita ( oli odotettavissa) eikä alkuperäinen N40 päässyt ääneen.
Miten olisi lähipäivinä? Tai joku muu oikea nainen?
Olen hetero, mutta etäseksi naisen kanssa on ok...

69

720

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää

      • Anonyymi

        Joku samanhenkinen nainen olisi kiva löytää tänne fantasioimaan.
        Ihan oikea naisten nainen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku samanhenkinen nainen olisi kiva löytää tänne fantasioimaan.
        Ihan oikea naisten nainen myös.

        Löytyyks täältä kiimaista vittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku samanhenkinen nainen olisi kiva löytää tänne fantasioimaan.
        Ihan oikea naisten nainen myös.

        Mari n40 kiinnostaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku samanhenkinen nainen olisi kiva löytää tänne fantasioimaan.
        Ihan oikea naisten nainen myös.

        😍😍😍😍 Mari 40 kiinnostaa kovin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyyks täältä kiimaista vittua?

        Minulla ei ole viittä jälkeläistä... joten ei löydy.
        Halukas pillu löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍😍😍😍 Mari 40 kiinnostaa kovin

        Ja olet fyysinen nainen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet fyysinen nainen ?

        henkinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        henkinen

        Jos olet korjannut sukupuolesi naiseksi ,niin ok.
        Jos olet mies, saat luvallani katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet korjannut sukupuolesi naiseksi ,niin ok.
        Jos olet mies, saat luvallani katsella.

        Ai mitä livenäkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä livenäkö

        Sehän vasta olisi, mutta täällö toimii vain mielikuva-tv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän vasta olisi, mutta täällö toimii vain mielikuva-tv.

        Ja lukutaito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lukutaito.

        Ok se käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok se käy

        Enää puuttuu se nainen ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enää puuttuu se nainen ...

        Jos ketään ei ilmoittaudu, täytynee tyytyä yksipuoliseen mielikuvitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ketään ei ilmoittaudu, täytynee tyytyä yksipuoliseen mielikuvitukseen.

        Joo mä luen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä luen

        Ehkä se houkuttaisi jonkun naisen paikalle.
        Jos häntä ei nyt näy, niin saat vapaasti kommentoida tekstiäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se houkuttaisi jonkun naisen paikalle.
        Jos häntä ei nyt näy, niin saat vapaasti kommentoida tekstiäni.

        Oot tosi kuuma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tosi kuuma

        Taidat nyt itse käydä kuumana, mutta joo... kostea olen ja pimpsa on sisältäkin turvoksissa.
        Jos mä nyt odottelen, ja alan kirjoitushommiin jos odotus ei tuota hedelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt itse käydä kuumana, mutta joo... kostea olen ja pimpsa on sisältäkin turvoksissa.
        Jos mä nyt odottelen, ja alan kirjoitushommiin jos odotus ei tuota hedelmää.

        Oi mä odotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi mä odotan

        No, mitä pidit?
        T. Aloittaja.


    • Anonyymi

      Nuhruiset ukot ja muut epäasialliset, ei kiitos.
      Täysjärkinen yksilahkeinen 👍🍑💦.

      • Anonyymi

        Johan osui ja upposi homppelin suoleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan osui ja upposi homppelin suoleen

        Siis..?


      • Anonyymi

        Joo, ymmärsin myöhemmin.
        Yritti, vaikka juuri kirjoitin muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ymmärsin myöhemmin.
        Yritti, vaikka juuri kirjoitin muuta.

        Tulisin kyllä mielellään katsomaan naisen omaa hetkeä livenä😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin kyllä mielellään katsomaan naisen omaa hetkeä livenä😀

        Kotiin asti vai ruudulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiin asti vai ruudulta?

        Minne tahdot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne tahdot

        Kotiini en päästä, rannat on juuri ja juuri sulaneet ja kapakat pistetty kiinni.
        Täytyy tyytyä tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiini en päästä, rannat on juuri ja juuri sulaneet ja kapakat pistetty kiinni.
        Täytyy tyytyä tähän.

        Entä zoomissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä zoomissa

        Ei oo, enkä tiedä ko. systeemistä.
        Mielikuvat kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo, enkä tiedä ko. systeemistä.
        Mielikuvat kehiin.

        Et kerro mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kerro mitään

        Odotan mahdollista naista. Sanotaan vaikka huomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiin asti vai ruudulta?

        Joku vei välistä, mutta ei haittaa. Kotiin tulisin mielelkäön katsomaan nautintoa😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vei välistä, mutta ei haittaa. Kotiin tulisin mielelkäön katsomaan nautintoa😍

        Kukapa ei, mutta kotini on koronavapaa linnani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan mahdollista naista. Sanotaan vaikka huomiseen.

        Jos vain aikataulu onnistuu huomenna, niin tämä be-curious muija voisi hypätä kyytiin. Mua kyllä kovasti kiinnostaisi leikkiminen toisen naisen iholla.
        N37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vain aikataulu onnistuu huomenna, niin tämä be-curious muija voisi hypätä kyytiin. Mua kyllä kovasti kiinnostaisi leikkiminen toisen naisen iholla.
        N37

        Hienoa! Illalla joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Illalla joskus?

        Vielä on illalle velvollisuuksia hoidettavaksi, mutta samalla tällä kovasti mietin miltä sä näytät...?

        Mä olen 166 58 ja 70C... Vyötärölle asti ulottuva punainen tukka, nyt työpäivän jäljiltä letillä.
        N37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on illalle velvollisuuksia hoidettavaksi, mutta samalla tällä kovasti mietin miltä sä näytät...?

        Mä olen 166 58 ja 70C... Vyötärölle asti ulottuva punainen tukka, nyt työpäivän jäljiltä letillä.
        N37

        Kuulostat viehättävältä.
        Olen 165cm, 66kg, 90D (tai 95C).
        Lyhyet punaiseksi värjätyt hiukset, kasvatan pidemmäksi. Vielä aika nuorekas, joskus jopa rock.
        N48.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat viehättävältä.
        Olen 165cm, 66kg, 90D (tai 95C).
        Lyhyet punaiseksi värjätyt hiukset, kasvatan pidemmäksi. Vielä aika nuorekas, joskus jopa rock.
        N48.

        Sä vaikutat myös viehättävältä... Ja todella kiinnostavalta. Mut mua kyl nyt vähän ujostuttaa.

        Jos mä alan varovasti riisumaan sua, löydänkö yhtään tatuointia?
        N37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaikutat myös viehättävältä... Ja todella kiinnostavalta. Mut mua kyl nyt vähän ujostuttaa.

        Jos mä alan varovasti riisumaan sua, löydänkö yhtään tatuointia?
        N37

        Ei, minulla ei ole sellaisia.


    • Anonyymi

      Kiitos kun otit yhteyttä, keho alkoi jo odottaa.
      Kostun.

    • Anonyymi

      Makaan sängyssä ja koskettelen kevyesti itseäni.

      • Anonyymi

        Mä ihailen näkymiä. Katson, kuinka sun kädet vaeltaa ja haluaisin tehdä sulle samoin. Hyväillä rintoja. Pyöritellä niitä. Vähän varovasti maistaa kielellä. Eiku ei: mä tahdon lisää! Tahdon nuolla ja imeä oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ihailen näkymiä. Katson, kuinka sun kädet vaeltaa ja haluaisin tehdä sulle samoin. Hyväillä rintoja. Pyöritellä niitä. Vähän varovasti maistaa kielellä. Eiku ei: mä tahdon lisää! Tahdon nuolla ja imeä oikein kunnolla.

        Kosketan sun hiuksia, avaan ne vapaiksi harteillesi.
        Ne valuvat rinnoillesi ja saavat kosketuksellaan nännit nousemaan.
        Otan rintasi käteeni, puristan niitä kevyesti. Tämä on ensi kerta, kun teen toisen naisen rinnoille näin.
        Silitän niitä. Otan kummankin nipukan suuhuni vuoronperään. Suutelen ja imen niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketan sun hiuksia, avaan ne vapaiksi harteillesi.
        Ne valuvat rinnoillesi ja saavat kosketuksellaan nännit nousemaan.
        Otan rintasi käteeni, puristan niitä kevyesti. Tämä on ensi kerta, kun teen toisen naisen rinnoille näin.
        Silitän niitä. Otan kummankin nipukan suuhuni vuoronperään. Suutelen ja imen niitä.

        Mä nautin, kun sä hyväilet mun rintoja. Tää on mulle kans eka kerta naisen kanssa.

        Mä tahdon koskettaa lisää. Kädet vaeltaa rinnoilta alaspäin kohti sun lantiota... Ja takapuolta. Sä tunnut pehmeämmältä kuin mies... Vedän sua lähemmäs, että tunnen rinnat ja kovat nännit vasten itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nautin, kun sä hyväilet mun rintoja. Tää on mulle kans eka kerta naisen kanssa.

        Mä tahdon koskettaa lisää. Kädet vaeltaa rinnoilta alaspäin kohti sun lantiota... Ja takapuolta. Sä tunnut pehmeämmältä kuin mies... Vedän sua lähemmäs, että tunnen rinnat ja kovat nännit vasten itseäni.

        Kaksi alastonta, lämmintä kehoa koskettaa toinen toistaan ja painautuu toisiinsa.
        Liikutan omia käsiäni ihoasi pitkin. On jännittävää tuntea itsensä kaltainen vartalo omaansa vasten.
        Hieron rintoja ja lantiota hitaasti vastakkain.
        Huuleni hakeutuvat kaulallesi.
        Suutelen kaulaasi, solisluun kuoppaa, rintojasi.
        Poskiasi ja pehmeitä huuliasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi alastonta, lämmintä kehoa koskettaa toinen toistaan ja painautuu toisiinsa.
        Liikutan omia käsiäni ihoasi pitkin. On jännittävää tuntea itsensä kaltainen vartalo omaansa vasten.
        Hieron rintoja ja lantiota hitaasti vastakkain.
        Huuleni hakeutuvat kaulallesi.
        Suutelen kaulaasi, solisluun kuoppaa, rintojasi.
        Poskiasi ja pehmeitä huuliasi.

        Nälkä ja himo kasvaa. Ujous alkaa karisemaan. Painaudun tiukemmin kiinni ja vastaan hyväilyysi koko vartalollani. Nautin sun pehmeistä huulista ja taivutan selkääni... Tahdon, että kosket reilummin, otat nänneistä kiinni hampailla ja leikit kielelläsi.

        Haluan koskea ja hyväillä sua lisää. Imen voimakkaammin sun rintoja. Kädet etsiytyvät taas alemmas... Kohti reisiä... Sisäreisiä.... Huulet siirtyvät alaspäin sun vatsaa, leikittelen ja kutittelen samalla kielelläni. Lopulta kyykistyn sun eteen. Mä tunnen, kuinka alan kostumaan. Haluaisin katsomisen sijaan jo koskea sun pillua. Saanko? Saanko mä koskea sua ensin sormin...? Entä saanko mä sit maistaa, miltä sä maistut...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nälkä ja himo kasvaa. Ujous alkaa karisemaan. Painaudun tiukemmin kiinni ja vastaan hyväilyysi koko vartalollani. Nautin sun pehmeistä huulista ja taivutan selkääni... Tahdon, että kosket reilummin, otat nänneistä kiinni hampailla ja leikit kielelläsi.

        Haluan koskea ja hyväillä sua lisää. Imen voimakkaammin sun rintoja. Kädet etsiytyvät taas alemmas... Kohti reisiä... Sisäreisiä.... Huulet siirtyvät alaspäin sun vatsaa, leikittelen ja kutittelen samalla kielelläni. Lopulta kyykistyn sun eteen. Mä tunnen, kuinka alan kostumaan. Haluaisin katsomisen sijaan jo koskea sun pillua. Saanko? Saanko mä koskea sua ensin sormin...? Entä saanko mä sit maistaa, miltä sä maistut...?

        Alat olla jo aika kiihottunut ja se kiihottaa minuakin. Olet saanut minut jo läpimäräksi, kun huulesi ehtivät melkein kehoni keskikohtaan.
        Kosketa jo pillua, ole niin kiltti. Avaa se! Vähän sormella, ja se on jo auki sua varten.
        Näet ja tunnet kuinka märkä se on.
        Tulviva.
        Ota sitä mahlaa sun kielelle. Nuole klitorista varovasti. Ime sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat olla jo aika kiihottunut ja se kiihottaa minuakin. Olet saanut minut jo läpimäräksi, kun huulesi ehtivät melkein kehoni keskikohtaan.
        Kosketa jo pillua, ole niin kiltti. Avaa se! Vähän sormella, ja se on jo auki sua varten.
        Näet ja tunnet kuinka märkä se on.
        Tulviva.
        Ota sitä mahlaa sun kielelle. Nuole klitorista varovasti. Ime sitä.

        Voi luoja! Kielesi on täydellinen, imu juuri sopiva! Tiedät mistä nainen pitää. Voisin tulla melkein heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat olla jo aika kiihottunut ja se kiihottaa minuakin. Olet saanut minut jo läpimäräksi, kun huulesi ehtivät melkein kehoni keskikohtaan.
        Kosketa jo pillua, ole niin kiltti. Avaa se! Vähän sormella, ja se on jo auki sua varten.
        Näet ja tunnet kuinka märkä se on.
        Tulviva.
        Ota sitä mahlaa sun kielelle. Nuole klitorista varovasti. Ime sitä.

        Mä nautin. Katson uteliaana, miten olet sheivannut. Vai oletko naturelli. Avaan varovasti sormillani näkymää: haluan nähdä sun klitoriksen. Se vaikuttaa jo hieman paisuneen. Aloitan sen hupusta ihan hiljaa kielen kärjellä... Lopulta imaisen sen suuhuni ja leikin sillä suussani. Haluaisin jo laittaa sormen sun sisään, mutta haluan vielä lämmitellä sua. Avaan sun jalkoja paremmin, jotta saan kieleni paremmin sun vaolle... Pitkiä, rauhallisia, kiusaavia vetoja ihan sun märän reiän päältä... Ja ympyrää sen reunoja pitkin. Haluan kiusata sua lisää, haluan, että olet lähes sekaisin himosta. Levitän sun häpyhuulia lisää, kieletän klitorista ja etsin hiljalleen sormillani sun pillua... Hiljalleen laitan yhden sormen sisääsi, ihan perille, ja tunnustelen kuinka märkä olet... Litisee jo melko irstaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja! Kielesi on täydellinen, imu juuri sopiva! Tiedät mistä nainen pitää. Voisin tulla melkein heti!

        Älä laukaise minua vielä.. pyöritä kieltä kolossa, työnnä vähän kärkeä sisään.. kostun yhä enemmän..ime sitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä laukaise minua vielä.. pyöritä kieltä kolossa, työnnä vähän kärkeä sisään.. kostun yhä enemmän..ime sitä...

        Ja nyt sormet -AAAH! Löysit g-pisteen samalla kun klitoris saa hoitoa.. älä anna mun tulla, mieluummin yhtä aikaa sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä laukaise minua vielä.. pyöritä kieltä kolossa, työnnä vähän kärkeä sisään.. kostun yhä enemmän..ime sitä...

        Mä haluan sut istumaan, ei seistä enää. Haluan, että pääset nojatuoliin ja saat jalkasi kunnolla auki. Haluan nähdä kaiken. Pyöritän kieltä vielä lisää. Etsin toisella kädellä sun rinnan käteeni ja hyväilen sitä samalla, vähän hellävaraisesti puristan kovettunutta nännistä. En kai liian kovaa?

        Toinen käsi sun rinnalla ja toinen pillussa. Sujauatan toisenkin sormen sisään ja tutkin... Taisinkin löytää sieltä kivan kohdan! Sun pillu puristaa mun sormia. Lisään vähän tahtia sormilla, imen klittaa. Valut kiimaa. Joko haluat tulla vai kiusaanko lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan sut istumaan, ei seistä enää. Haluan, että pääset nojatuoliin ja saat jalkasi kunnolla auki. Haluan nähdä kaiken. Pyöritän kieltä vielä lisää. Etsin toisella kädellä sun rinnan käteeni ja hyväilen sitä samalla, vähän hellävaraisesti puristan kovettunutta nännistä. En kai liian kovaa?

        Toinen käsi sun rinnalla ja toinen pillussa. Sujauatan toisenkin sormen sisään ja tutkin... Taisinkin löytää sieltä kivan kohdan! Sun pillu puristaa mun sormia. Lisään vähän tahtia sormilla, imen klittaa. Valut kiimaa. Joko haluat tulla vai kiusaanko lisää?

        Älä kiusaa, anna mun tehdä sulle jotain. Tahdon tulla mahdollisimman yhtä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt sormet -AAAH! Löysit g-pisteen samalla kun klitoris saa hoitoa.. älä anna mun tulla, mieluummin yhtä aikaa sun kanssa.

        Sä kiihotat mua ihan älyttömästi. Haluaisin laukasta sut just nyt heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kiusaa, anna mun tehdä sulle jotain. Tahdon tulla mahdollisimman yhtä aikaa.

        Tule sängylle, että voin antaa vuorostani sulle sormea ja kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kiusaa, anna mun tehdä sulle jotain. Tahdon tulla mahdollisimman yhtä aikaa.

        Mitä sä haluat tehdä mulle? Mitä sä haluat kokeilla? Mä oon valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sängylle, että voin antaa vuorostani sulle sormea ja kieltä.

        Mä tuun. Kohta jo ihan kirjaimellisesti sängylle. Löysit hyvän kohdan... Aah... Nopeampaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sängylle, että voin antaa vuorostani sulle sormea ja kieltä.

        Asetu mukavasti siihen, avaa jalkasi... oi miten kaunis pillu sulla onkaan.. Haluan nuolla sitä. .
        Säkin olet litisevä ja orgasmin partaalla..Klitoris on pystyssä. Hieron omaani samalla kun yritän tehdä sulle mahdollisimman hyvää.
        Alat valuttaa. Suutelen aukkoasi, se on kirkas ja maistuu makealta.
        Otan kiinni sun häpykummusta ja vedän pillusi huulia ylöspäin. Nuolen.. pyötität itseäsi kieltäni vasten, nostat lantiota.
        Hui, taisit vähän squirtata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tuun. Kohta jo ihan kirjaimellisesti sängylle. Löysit hyvän kohdan... Aah... Nopeampaa!

        Pidätkö sä 69:stä...? Haluaisin koskea ja jatkaa sun nuoleista samalla, kun sä teet samoin mulle.

        Anteeksi nyt, mutta mä olen ihan kiimassa. Squirttaan kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asetu mukavasti siihen, avaa jalkasi... oi miten kaunis pillu sulla onkaan.. Haluan nuolla sitä. .
        Säkin olet litisevä ja orgasmin partaalla..Klitoris on pystyssä. Hieron omaani samalla kun yritän tehdä sulle mahdollisimman hyvää.
        Alat valuttaa. Suutelen aukkoasi, se on kirkas ja maistuu makealta.
        Otan kiinni sun häpykummusta ja vedän pillusi huulia ylöspäin. Nuolen.. pyötität itseäsi kieltäni vasten, nostat lantiota.
        Hui, taisit vähän squirtata!

        Kuulen että huohotat ja pulssisi kiihtyy. Niin minullakin.
        Mennään vierekkäin. Hyväillään toistemme pillut orgasmiin. Me tullaan ihan heti, pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asetu mukavasti siihen, avaa jalkasi... oi miten kaunis pillu sulla onkaan.. Haluan nuolla sitä. .
        Säkin olet litisevä ja orgasmin partaalla..Klitoris on pystyssä. Hieron omaani samalla kun yritän tehdä sulle mahdollisimman hyvää.
        Alat valuttaa. Suutelen aukkoasi, se on kirkas ja maistuu makealta.
        Otan kiinni sun häpykummusta ja vedän pillusi huulia ylöspäin. Nuolen.. pyötität itseäsi kieltäni vasten, nostat lantiota.
        Hui, taisit vähän squirtata!

        Sä oot uskomaton. Tunnut aivan mahtavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulen että huohotat ja pulssisi kiihtyy. Niin minullakin.
        Mennään vierekkäin. Hyväillään toistemme pillut orgasmiin. Me tullaan ihan heti, pian.

        Otan kiinni sun pillusta, ota sä mun. Hyväile sitä koko kädellä. Niin mäkin teen sulle. Tyydytetään klitorista. .
        Aaah! Suudellaan toistamme, kiihkeästi... anna sormia sisään... mäkin sulle...
        Mä tulen sun päälle, hangataan vastakkain... miten litisevä sä olet...
        Klitoris vetäytyy, tunnen supistelun alkavan... rakastelen sinua kovempaa ja kovempaa... nyt...
        Nyt!NYT!!!!! Orgasmi!
        AaaaaaAAAHH!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulen että huohotat ja pulssisi kiihtyy. Niin minullakin.
        Mennään vierekkäin. Hyväillään toistemme pillut orgasmiin. Me tullaan ihan heti, pian.

        Tuun niin mielelläni sun viereen sängylle. Haluan tuntea koko sun pehmeän vartalon ja rinnat vasten omaani. Ja samalla haluan sormettaa sut loppuun. Pyörittelen kieltäni sun klitoriksella ja laitan sormet taas sun sisään. Koukistan niitä sopivasti, jotta löydän oikean kohdan... Sun pillu supistelee lypsäen mun sormia ja kiihdytän tahtia. Puristan sun perseestä ja painan sun pillua lähemmäs mun naamaa. Keskittyminen herpaantuu, koska sä sormetat mua niin taitavasti samalla. Tulen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan kiinni sun pillusta, ota sä mun. Hyväile sitä koko kädellä. Niin mäkin teen sulle. Tyydytetään klitorista. .
        Aaah! Suudellaan toistamme, kiihkeästi... anna sormia sisään... mäkin sulle...
        Mä tulen sun päälle, hangataan vastakkain... miten litisevä sä olet...
        Klitoris vetäytyy, tunnen supistelun alkavan... rakastelen sinua kovempaa ja kovempaa... nyt...
        Nyt!NYT!!!!! Orgasmi!
        AaaaaaAAAHH!

        Mikä kiima!

        Squirttasin samaan aikaan. Se vähän nolottaa, koska ollaan ihan märkiä.

        Jälkihehkussa, ihan hiljaa piirtelen sormella ääriviivoja sun rintoihin ja ihailen sun turpeaa pillua.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kiima!

        Squirttasin samaan aikaan. Se vähän nolottaa, koska ollaan ihan märkiä.

        Jälkihehkussa, ihan hiljaa piirtelen sormella ääriviivoja sun rintoihin ja ihailen sun turpeaa pillua.

        Kiitos.

        Ole hyvä...
        Koska tekniikkakin squirttaa, tekstin näkyvyys on huono. Menee väkisin eri tahdissa.
        Mutta toivon että nautit, kuten näemmä teitkin. 💋💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä...
        Koska tekniikkakin squirttaa, tekstin näkyvyys on huono. Menee väkisin eri tahdissa.
        Mutta toivon että nautit, kuten näemmä teitkin. 💋💦

        Olihan tää ihan kiva ekaksi kerraksi. 😘 Toivon myös sun nauttineen.⚡

        Ensi kerralla ehkä jollain paremmmalla teknisellä alustalla, jotta tekniikka pysyy paremmin muijien touhuissa mukana. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tää ihan kiva ekaksi kerraksi. 😘 Toivon myös sun nauttineen.⚡

        Ensi kerralla ehkä jollain paremmmalla teknisellä alustalla, jotta tekniikka pysyy paremmin muijien touhuissa mukana. 😅

        Olisko nyt halukkaita viestii hyväilee. Mari 😍


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe