Torstain kyselytunti lähestyy.
Joko alkaa olemaan flunssaa pääministeri Marinilla tai onko löytynyt joku Raudusjärven kyläseppien palaveri koskien vuoden 1973 kesäkisoja? Vielä on aikaa löytää joku syy miksi pitää olla pois kyselytunnilta ettei vaan joudu vastaamaan kysymyksiin ilman etukäteen kirjoitettuja vastauksia.
Opastaja tytöt ja pojat ei ole kirjoitatneet valmiiksi
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Raudusjärven kyläseppien kesäkisat oli 1974, ei 1973. Lajina oli avantouinti, joka piti peruuttaa koska avanto oli hävinnyt, vaikka se talvella huolella tehtiin.
- Anonyymi
Juu, 1973 oli talvikisat, silloin lajina oli mato-onginta, joka piti peruuttaa kun järvi oli jäätynyt
- Anonyymi
Persut on siivellä, eivät tohdi hallitukseen, tulisi alasajo.
- Anonyymi
Siirtymä keskustaan, harhaanjohdetut palaa kotia.
- Anonyymi
Persut kuin köyhän talon porsaat.
- Anonyymi
Viisikko on viisas. Eivät vaan tiedä, kirveleekö vai kutiaa. Mielialan mukaan mennään ja hommat hoidetaan päin mäntyä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983