mut aina on muistettava että monesti on parempi pysyä hiljaa eikä kertoa toiselle tunteista. Sillä tavalla joutuu helposti naurunalaiseksi ja nöyryytetyksi.
Ihastuminen on ihana tunne
17
1304
Vastaukset
- Anonyymi
En koe joutuneeni nöyryytetyksi enkä naurunalaiseksi, vaikka olenkin soperrellut hänelle rakkauttani monta kertaa. Hän on torjunut ne ymmärrettävästi, olenhan ollut varattu. Vähän noloksi itseäni kyllä tunnen, sillä en ole ymmärtänyt ihastuessani rajojani, enkä hänen rajojaan. Hän on ollut fiksu ja pitänyt rajoistaan kiinni. Kaipauksella häntä ajattelen.
- Anonyymi
Ei se mitään nöyryyttävää ole. Siis mistä tämmönen nyt kumpuaa? Tunteet, kaikenlaiset on ihan normaalia eloa. Se joka vastaa toisen tunteisiin jotenkin kylmästi tai töykeästi, saa olla nolona. Sellanen on tyhmien touhua. Sivistyneet ihmiset osaavat kyllä kohdata kaikenlaisia tunteita ja käsitellä niitä asiallisesti, omia ja toisten
- Anonyymi
Näin juuri, hyvä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri, hyvä kommentti.
Mites sitten kun toinen rupeaa tuntea jotain huonoa toisen tunteista, hänenkin tunteet kuuluu silloin olla ok juttu eikä vain toisen osapuolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sitten kun toinen rupeaa tuntea jotain huonoa toisen tunteista, hänenkin tunteet kuuluu silloin olla ok juttu eikä vain toisen osapuolen.
Kyllä. Jos toinen vaikka ihastuu yksipuolisesti, sekin on normaalia. Aikuiset ihmiset käyttäytyy sen mukaisesti, ei tarvi nöyryyttää eikä tuntea nöyryytystä. Kohteliaan ei kiitoksen pitäisi riittää. Ei tunteet aina syty. Ja lopputulema koitetaan hyväksyä molemminpuolin.
- Anonyymi
Sellainen ihminen joka ei osaa suhtautua ihmissuhteisiin asiallisesti, niin on melkoisen keskenkasvuinen. Jos joku ivaa toista sen takia että on tunteita, niin ei sellainen ihminen kovin hyvin voi.
- Anonyymi
Jos ihminen on ihastujana huonon itsetunnon omaava, niin varmaan siinä altistuu nöyryytetyksi tulemiselle kun kertoo, mutta ihan terveelle tasapainoiselle ihmiselle ihastuminen on tunne muiden joukossa, jolloin on ilo kertoa ja jos toinen ei ole ihastunut, se ei ole maailmanloppu. Tasapainoinen ihminen ei myöskään elättele viikko kaupalla kuvitelmia ihastuksestaan vaan kertoo suht pian jolloin kyse on vain kertomisesta eikä siitä että kertomisen kautta omat kuvitelmat ja koko elämä romuttuu jos ei tuu vastakaikua. On eri asia kertoa kuin kertoa ja odottaa että omat kuvitelmat täyttyy. Nöyryytetyksi tulemisen kokemus liittyy siihen että jostain syystä liittää ihastumisen tunteeseensa häpeän.
- Anonyymi
Alan olla siinä pisteessä, että ihastun ensimmäiseen varteenotettavaan
Se vaan tulee
- Anonyymi
Eikä kannata varsinkaan kenellekään tutulleen kertoa ett on ihastunut johonkuhun, toinen voi tehdä asiasta pilkkaa ja joskus jopa jonkun asian ottaa porukan keskelläkin naurunaiheeksi, niinkuin mun yks tuttu teki. Nolasi ja nöyryytti mut täysin ja tuo vinoilu asiasta teki mun ihastumisesta jotain naurettavaa, melkein sairastakin. Kai tuon tutun mielestä sairasta oli se, ett mun näköinen kuvitteli jonkun voivan kiinnostua näin rumasta kuin mä. Jotenkin antoi ymmärtää, ett hänen näköisillään on vaan oikeus ihastua ja vain hänen näköisiin miehet ihastuvat. En mä kuvitellutkaan ett se johon ihastuin, olis ollut kiinnostunut musta, mutt ei mun tunteista olis tarvinnut pilkkaa tehdä ja nauraa niille. No, opin ainakin pitämään suuni kiinni ja asian omana tietonani. Tuo tuttuni oli vaan raaka kommenteissaan, ett sai mut lopullisesti uskomaan ettei kukaan mies voisi mun näköistä edes katsoa tai saatikka ihastua tälläseen kuin mä.
- Anonyymi
Minä ihastuin Sinuun kertomasi perusteella ja näin ehkä siksi, että olen kokenut vastaavaa pilkantekoa. Kaikkea hyvää elämääsi ja toivottavasti meitä joskus onnistaa : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihastuin Sinuun kertomasi perusteella ja näin ehkä siksi, että olen kokenut vastaavaa pilkantekoa. Kaikkea hyvää elämääsi ja toivottavasti meitä joskus onnistaa : )
Sitähän se kaikki on
Alusta loppuun
Elämää toteutamme parhaimmillaan
Rakkautta - Anonyymi
Sinua on kohdeltu todella huonosti. Tämä kiusaaja luuli ilmeisesti nostavansa toisia pilkkaamalla omaa arvoaan. Mikä lienee ollut hyväksynnän tarpeen takana. Tosiasiassa hän teki itsestään typerän käyttäytyessään näin. Itsen korottaminen toisia alentamalla on väärin ja keskenkasvuista, eikä anna tekijästään hyvää kuvaa.
Ihastuminen on ihana asia ja siitä kuuluu voida puhua toisille niin, että tunteitasi ja sinua arvostetaan. Kenelläkään ulkopuolisella ei ole oikeutta arvioida tunteiden oikeutusta millään seikalla olivatpa ne sitten fyysisiä, sosiaalisia tai henkisiä. Se on vain sinun ja kun hänelle kerrot, niin ihastuksesi kohteen välinen asia. Tunteet ovat suhteen perusta.
Jatkoa ajatellen on hyvä oppia tunnistamaan luotettavat ihmiset ja toisaalta opetella puolustaumaan tarvittaessa. Näitä taitoja tarvitaan muillakin sosiaalisilla areenoilla. Olet itsenäsi hyväksyttävä ja ihastumisen tunteet ovat mitä ihanin asia jakaa ihastuksen kanssa. Toivottavasti saat luottamuksesi takaisin ja kerrot ihastuksellesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että sinua onnistaa sen henkilön kanssa johon ihastut. Kuten tuossa tekstissä kerroin, en ihastu kovin helpolla ja kun muistan nuo tuttavani sanat ja käytöksen mua kohtaan, menee varmasti vuosia ennenkuin pystyn unohtamaan nuo totuudet mitä mulle sanoi, häpeän ja inhoan vielä entistä enemmän itseäni ja ulkonäköäni kuin koskaan aiemmin. Taisi saada lopullisesti mut tajuamaan oma rumuuteni, en pysty enää ihastumaan kehenkään. Tuon tuttuni mielestä olen lisäksi liian vanhan näköinenkin, tuli tunne hänen ilmeestään, ett mun pitäis mennä ns.saunan taakse ja vetää nappi otsaan, kun olen näin sairaan vanhan näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua on kohdeltu todella huonosti. Tämä kiusaaja luuli ilmeisesti nostavansa toisia pilkkaamalla omaa arvoaan. Mikä lienee ollut hyväksynnän tarpeen takana. Tosiasiassa hän teki itsestään typerän käyttäytyessään näin. Itsen korottaminen toisia alentamalla on väärin ja keskenkasvuista, eikä anna tekijästään hyvää kuvaa.
Ihastuminen on ihana asia ja siitä kuuluu voida puhua toisille niin, että tunteitasi ja sinua arvostetaan. Kenelläkään ulkopuolisella ei ole oikeutta arvioida tunteiden oikeutusta millään seikalla olivatpa ne sitten fyysisiä, sosiaalisia tai henkisiä. Se on vain sinun ja kun hänelle kerrot, niin ihastuksesi kohteen välinen asia. Tunteet ovat suhteen perusta.
Jatkoa ajatellen on hyvä oppia tunnistamaan luotettavat ihmiset ja toisaalta opetella puolustaumaan tarvittaessa. Näitä taitoja tarvitaan muillakin sosiaalisilla areenoilla. Olet itsenäsi hyväksyttävä ja ihastumisen tunteet ovat mitä ihanin asia jakaa ihastuksen kanssa. Toivottavasti saat luottamuksesi takaisin ja kerrot ihastuksellesi.En tule ikinä kertomaan tunteistani kellekään. Turhia ne on ja yksipuolisia ja jatkossa torppaan ne heti kättelyssä, kun muistan tuon tuttavan sanat, niillä ne äkkiä häviää. Eikä tulisi mielenkään enää ihastua, ei näin vanhalla ja rumalla ole oikeutta sellasiin tunteisiin. Sehän on helvetin naurettavaa edes kuvitella, ett joku voisi mun näköisestä ja ikäisestä ikinä kiinnostua, siinä tuo tuttava oli ihan oikeassa, kun naureskeli ja teki pilkkaa minusta. Jos tuo tuttava edes sanoo mulle, ett kyllä säkin jonkun löydät, niin lataan hänelle ne hänen mulle sanomat sanat takaisin ettei todellakaan löydy, kun hän itse on ollut sitä mieltä ett näytän vanhalta ja rumalta ja mun ulkonäössä on kaikki viallista ettei yksikään mies voi mua katsoa ja hän on ollut sitä mieltä ett kaikki miehet on vain pelkästään hänestä kiinnostuneita, kun hän on nuorempi ja kauniimpi. Tuo tuttava oli vähän sitä mieltä ett miehessä täytyy olla jotain vialla jos mun näköisestä kiinnostuu. Parempi kun annan ihastumiset jo olla, häpeän ja inhoan itseäni vielä enemmän kuin koskaan aiemmin. Mua jopa ahdistaa sekin, kun tuttavan mielestä vaatemakuni on huono ja jopa hiustyylikin on pielessä, onneks en käy missään, niin ei tarvi vaatteita ostaa, koko ajan miettisi etten voi enää itselle mieluisia vaatteita ostaa ja käyttää, kun makuni on perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule ikinä kertomaan tunteistani kellekään. Turhia ne on ja yksipuolisia ja jatkossa torppaan ne heti kättelyssä, kun muistan tuon tuttavan sanat, niillä ne äkkiä häviää. Eikä tulisi mielenkään enää ihastua, ei näin vanhalla ja rumalla ole oikeutta sellasiin tunteisiin. Sehän on helvetin naurettavaa edes kuvitella, ett joku voisi mun näköisestä ja ikäisestä ikinä kiinnostua, siinä tuo tuttava oli ihan oikeassa, kun naureskeli ja teki pilkkaa minusta. Jos tuo tuttava edes sanoo mulle, ett kyllä säkin jonkun löydät, niin lataan hänelle ne hänen mulle sanomat sanat takaisin ettei todellakaan löydy, kun hän itse on ollut sitä mieltä ett näytän vanhalta ja rumalta ja mun ulkonäössä on kaikki viallista ettei yksikään mies voi mua katsoa ja hän on ollut sitä mieltä ett kaikki miehet on vain pelkästään hänestä kiinnostuneita, kun hän on nuorempi ja kauniimpi. Tuo tuttava oli vähän sitä mieltä ett miehessä täytyy olla jotain vialla jos mun näköisestä kiinnostuu. Parempi kun annan ihastumiset jo olla, häpeän ja inhoan itseäni vielä enemmän kuin koskaan aiemmin. Mua jopa ahdistaa sekin, kun tuttavan mielestä vaatemakuni on huono ja jopa hiustyylikin on pielessä, onneks en käy missään, niin ei tarvi vaatteita ostaa, koko ajan miettisi etten voi enää itselle mieluisia vaatteita ostaa ja käyttää, kun makuni on perseestä.
Ihastu Sinä vaan rohkeasti! Minäkin ihastuin! Tunne on ihana ! Tosin en kerro tälle kohteelle ihastuneeni häneen. Olen varmasti sinua runempi ja vastenmielisempi, koska olen 157cm pitkä ja painan 135kg. Eipä niitä kauniita/hyvin istuvia vaatteita tahdo löytyä tämän mursunmuotoisen ruhoni peitoksi. Meikata en oikein osaa ja tukkakin on yks maantien värinen hiirenhäntä vaan! Ei paljon minua auta iloinen luonto ja herskyvä nauru saamaan edes yhtä halausta!
Katsokaa ihmiset hyvät joskus toista pintaa syvemmälle, niin saatatte yllättyä positiivisesti! Ihastuttavaa tulevaa vuotta meille kaikille!
- Anonyymi
Mun luokka lainen kerto mun ihastukselle että tykkään siitä ja se sano vihaavansa minua ja sen kaverit ottaa kii siitä ja yrittää vielä mun luo kun mä juoksen karkuun
Mjoo, ihan herkästi ei aina kannata avautua. Herkempiä hirvittää ja avoimuus pelottaa tai toinen voi haluta salata asioita mitä itse haluaa sanoa ääneen, sitten suututaan ja vihoitellaan.
Ihmiset on vaikeita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854