MCR aesthetics marbella.

Anonyymi

Kaikki jotka haluaa olla kauniita, niin googelettakaa tämä paikka. Siellä myydään Kim K paketteja ja klinikkaa mainostaa myös Sofia.

24

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Auttaaks toi sun mainostamas paketti jos lähtökohta on about prseestä?
      Ma epäilen, myydä sä voit vaikka mummos impenä, mutta se, että teepussinroudaaja mainoo jotain ei vakuuta. Sorry, mä passaan tän rundin.

• Anonyymi

Mitä tuosta. Kun olisi Sofia B paketteja, niin voisi kurkatakin. Sofia on paljon kauniimpi kuin joku Kim K.

• Anonyymi

Siinä teillä kaunis Sofia, joka on leikelty ja pumpattu huumerahoilla täydellisesti 💥.

• Anonyymi

Totta Sofia on kauniimpi kuin Kim K. Sofia vähennä meikkiä ja enemmän tuo esille omaa luonnollista kasvojen kauneuttasi ja persoonasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä teillä kaunis Sofia, joka on leikelty ja pumpattu huumerahoilla täydellisesti 💥.

Oli Marbellassa asuessaan juossut kokoajan erilaisissa hoidoissa , ei ihme kun Nikokin siitä mainitsi oikein itsekkin.Avoin pankkikortti koko ajan käytössä, ei ihme kun sanoi Sofi ettei häntä työt kiinosta,et makailisi mieluummin vaan Dubaissa suringossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta Sofia on kauniimpi kuin Kim K. Sofia vähennä meikkiä ja enemmän tuo esille omaa luonnollista kasvojen kauneuttasi ja persoonasi.

Totta puhut, meikkiä älyttömät määrät rätlää kasvoihinsa, kolme tuntia kun sudit meikkejä , niin sianpossukin on kansainvälinenkaunotar sen jälkeen.👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut, meikkiä älyttömät määrät rätlää kasvoihinsa, kolme tuntia kun sudit meikkejä , niin sianpossukin on kansainvälinenkaunotar sen jälkeen.👎

https://aijaa.com/8Siz6k

Siinä Sofia ilman kaventavaa kuvanmuokkausta...😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylähuuli ottaa melkein klyyvariin kiinni.. järkyttävät lotkottimet....💋👄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä kuvalla ei kannattais klinikoita markkinoida🤣🤣.
        Ainakaan kauneuskirurgiaa🤣😅.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä näköinen Sofia nyt oikeasti on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnolliset leikellyt ja täytetyt kasvot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kaunis tuossa kuvassa minun mielestäni, ei kannata muokata noita kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten esim tv showssa oli kaunis? Suora lähetys eikä ollut tuon näköinen. Taitaa tuo kuva olla levennetty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä näköinen Sofia nyt oikeasti on?

Tuosta kuvasta on jo aikuistunut ja oppinut meikkaamaan paremmin.
        Ihan sama tyttö kauniine silmineen, nyt aikuisen on naisen kauneutta ja ei huulissa paljon täytettä. Löytänyt oman tyylin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kaunis tuossa kuvassa minun mielestäni, ei kannata muokata noita kuvia.

Kulmakarvat ja meikki on aloittelijan tekeleitä, mutta söpö tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten esim tv showssa oli kaunis? Suora lähetys eikä ollut tuon näköinen. Taitaa tuo kuva olla levennetty

"Lapsen" pyöreys katoaa kasvoista kun aikuistuu. Katsokaa omia nuoruuden kuvianne, niin ymmärrätte, mikäli ette ole paisuttaneet itseänne muodottomaksi.

• Anonyymi

Olen niin pettynyt, kun on oikeasti leukalinjaakin muokattu. Luulin, että tuo meikki tekee kaiken ja varmaan osaksi tekee. Siellä Sofian kuvia ja mainostavat asiakaana.

• Anonyymi

Sofiaa on muokattu niin rajusti, että kun katsoo vajaat
        10 vuotta vanhoja kuvia, niin ei tunnista samaksi naiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö et 10 vuoteen muutu millään tavoin? Kyllä minä muutuin jo 30v. nuoruuden ajoista aikuisen naisen näköiseksi. Kasvot kapeni jne. Ja minulla on sydämen muotoiset kasvot niinkuin Sofiallakin.
        Kun lapsuuden/nuoruuden pyöreys häviää kasvoista, leukakin kapenee ja poskipäät korostuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leuassa on selvästi täyteainetta ja samoin on myös poskissa ja yhdessä kuvassa näkyi täytteet selvästi , kun auringon valo hejasti ihon läpi ne.

• Anonyymi

Eikös tuo Kim K kopio ole jo loppuun kulutettu? Kukaan halua olla, niitä kopioita on maailmalla tuhansittain?

• Anonyymi

Pari kuvaa olen nähnyt Kim K:sta, ei tuo miltään kopioimisen arvoiselta näytä. Kaitakasvoinen, silmätkään eivät ole mitenkään kauniit, vaikka ruskeat ovatkin. Jotain puuttuu.

• Anonyymi

Outo ketju kun Martinaa ei mainittu kertaakaan.

• Anonyymi

Sairasta on leikkelyttää kenenkään terveen Ihmisen itseään ,eri asia jos on sairaus tai et on ollut vaikka onnettomuudessa ja tarvitsee siihen jotain leikkausta .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe