Mielenkiintoisia näkymiä

Anonyymi

Tutkiskelin tänään tällaisen pankin kuin bitcoinpakki.fi sivustoja. Hyviä pakinoita euron kehityksestä. Kannattaa lukea.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä on. Salaliittoteorioita miten meitä ympäröivä maailma ROMAHTAA aivan millä hetkellä hyvänsä. Mutta onneksi meillä on kryptovaluutta BITCOIN joka pelastaa maailman.

      Onneksi, huh huh, meinasi jo tulla vetelät vaippoihin, huh huh

      • Anonyymi

        Joo, täällä kanssa. Jos en olis joku vuosi sitten lähteny ensin vipua kääntämään ja sijoittanut sitten siitä saamiani tuottoja OneCoiniin niin olisin pulassa sitten kun Euro ja muut valuutat romahtaa ja ainoa millä voi maksaa on Virtuaalivaluutta. Pitää vain keksiä minkä virtuaalipelin sitten hommaa. Ostan ehkä oman virtuaalisuihkarin ja älyttömän ison virtuaalisen huvijahdin.


    • Anonyymi

      Kovasti ottaa kantaa covid 19 -asiaan. Ovatkohan nuo uutiset todellisia? Näyttävät aidoilta ja lähteetkin ovat merkittyjä.
      Jos nuo ovat todellisia, saa ihmetellä kuinka uutiset eivät mainitse näistä mitään.

      Itse olen ottanut jo kaksi piikkiä. Lähdin koekaniiniksi kun pyydettiin. Tämähän on kaikille vapaaehtoista, mutta ajattelin että olenpahan mukana kehittämässä piikkiä. Josko sitä joskus jonkun mitallin saisi. Ei ole ollut mitään oireitä. Tokihan ne seuraukset uuden mRNA piikin jälkeen tulevat vuosien päästä. Kuulemma ensimmäinen 1/2 vuotta ei kerro mitään.

      Vasta rokotuksen jälkeen selvisi, että edelleen voin saada koronan, sairastaa sen ja tartutan muita. Minun tulisi käyttää maskia ja suojavälejä. Kysyinkin lääkäriltä että mikä tässä sitten on rokotuksen tarkoitus.
      Tämä lievittää oireita!! Myönsi että 99% ei koronaa saa ja jotka saa niin heistä 90% sairastaa oireettomana. Kuolleisuusvaara on 0,04%, ihan sama kuin kausiflunssassa ja kausiflunssa tämä onkin. Kuolleiden keski-ikä on 82 vuotta. Kukaan ei kuulemma kuole koronaan (flunssaan), vaan henkilöllä on muu sairaus (esim. syöpä jne..), joka on kuolinsyy.
      Lääkäri kysyi oliko minulle kerrottu rokotteen tuomista haitoista? Ei ollut!! Olisi kuulemma pitänyt. Fimeaan on tehty koronan myötä kovasti ilmoituksia ja noin 15 000 ilmoitusta on jonossa. Normaalisti ennen koronaa noin muutamia kymmeniä.

      Nyt kun olen vasta alkanut perehtymään asiaan ja saan tietoa veren koostumuksen muuttumisesta ja piikistä seuranneesta piikkkiproteiinitaudista, alan vasta miettimään. Olen silti mielissäni että piikit on otettu. Uskon että viranomaiset ovat oikeassa ja ainakaan tahallaan he eivät meille valehtelisi. Ei ainakaan hallituksemme.

      Jos kaikki ilkeä mitä olen kuullut tästä rokotteesta tuleekin olemasn totta, niin se on lopun alku.

      Vähän kyllä ihmettelen kyllä sitä että 2020 ympäri Suomen rakennettiin satoja kylmäkontteja sairaaloiden eteen. Niitä testattiin ja sitten ne varastoitiin valmiustilaan. Mitä varten?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe