Mielenkiintoisia näkymiä

Anonyymi

Tutkiskelin tänään tällaisen pankin kuin bitcoinpakki.fi sivustoja. Hyviä pakinoita euron kehityksestä. Kannattaa lukea.

3

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä on. Salaliittoteorioita miten meitä ympäröivä maailma ROMAHTAA aivan millä hetkellä hyvänsä. Mutta onneksi meillä on kryptovaluutta BITCOIN joka pelastaa maailman.

Onneksi, huh huh, meinasi jo tulla vetelät vaippoihin, huh huh

• Anonyymi

Joo, täällä kanssa. Jos en olis joku vuosi sitten lähteny ensin vipua kääntämään ja sijoittanut sitten siitä saamiani tuottoja OneCoiniin niin olisin pulassa sitten kun Euro ja muut valuutat romahtaa ja ainoa millä voi maksaa on Virtuaalivaluutta. Pitää vain keksiä minkä virtuaalipelin sitten hommaa. Ostan ehkä oman virtuaalisuihkarin ja älyttömän ison virtuaalisen huvijahdin.

• Anonyymi

Kovasti ottaa kantaa covid 19 -asiaan. Ovatkohan nuo uutiset todellisia? Näyttävät aidoilta ja lähteetkin ovat merkittyjä.
      Jos nuo ovat todellisia, saa ihmetellä kuinka uutiset eivät mainitse näistä mitään.

Itse olen ottanut jo kaksi piikkiä. Lähdin koekaniiniksi kun pyydettiin. Tämähän on kaikille vapaaehtoista, mutta ajattelin että olenpahan mukana kehittämässä piikkiä. Josko sitä joskus jonkun mitallin saisi. Ei ole ollut mitään oireitä. Tokihan ne seuraukset uuden mRNA piikin jälkeen tulevat vuosien päästä. Kuulemma ensimmäinen 1/2 vuotta ei kerro mitään.

Vasta rokotuksen jälkeen selvisi, että edelleen voin saada koronan, sairastaa sen ja tartutan muita. Minun tulisi käyttää maskia ja suojavälejä. Kysyinkin lääkäriltä että mikä tässä sitten on rokotuksen tarkoitus.
      Tämä lievittää oireita!! Myönsi että 99% ei koronaa saa ja jotka saa niin heistä 90% sairastaa oireettomana. Kuolleisuusvaara on 0,04%, ihan sama kuin kausiflunssassa ja kausiflunssa tämä onkin. Kuolleiden keski-ikä on 82 vuotta. Kukaan ei kuulemma kuole koronaan (flunssaan), vaan henkilöllä on muu sairaus (esim. syöpä jne..), joka on kuolinsyy.
      Lääkäri kysyi oliko minulle kerrottu rokotteen tuomista haitoista? Ei ollut!! Olisi kuulemma pitänyt. Fimeaan on tehty koronan myötä kovasti ilmoituksia ja noin 15 000 ilmoitusta on jonossa. Normaalisti ennen koronaa noin muutamia kymmeniä.

Nyt kun olen vasta alkanut perehtymään asiaan ja saan tietoa veren koostumuksen muuttumisesta ja piikistä seuranneesta piikkkiproteiinitaudista, alan vasta miettimään. Olen silti mielissäni että piikit on otettu. Uskon että viranomaiset ovat oikeassa ja ainakaan tahallaan he eivät meille valehtelisi. Ei ainakaan hallituksemme.

Jos kaikki ilkeä mitä olen kuullut tästä rokotteesta tuleekin olemasn totta, niin se on lopun alku.

Vähän kyllä ihmettelen kyllä sitä että 2020 ympäri Suomen rakennettiin satoja kylmäkontteja sairaaloiden eteen. Niitä testattiin ja sitten ne varastoitiin valmiustilaan. Mitä varten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3840
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2027
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      546
      1626
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1298
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe