Persut on sopuisaa väkeä?????

Anonyymi

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juttu kertoo miksi persuista ei koskaan tule vakavasti otettavaa puoluetta.

      • Anonyymi

        Demarit on rikollinen viharyhmä.


      • Anonyymi

        Suomi on demokratia ja jokainen äänestää sitä puoluetta jonka ajattelee olevan paras. Lopeta kansan aliarvioiminen ja demokratian vastustaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit on rikollinen viharyhmä.

        Tuossa uutisessahan puhuttiin persuista. En huomannut, että demareita olisi mainittu.
        Ottiko se sulla noin kipeesti. Eihän se tietenkään ole sun vikasi jos sakkisi on riitelyyn taipuvaista, mutta kovin tuntuisi olevan sulle sopivaa joukkoa.
        Koetahan nyt rauhoittua, ota vaikka banaani.... HAH!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa uutisessahan puhuttiin persuista. En huomannut, että demareita olisi mainittu.
        Ottiko se sulla noin kipeesti. Eihän se tietenkään ole sun vikasi jos sakkisi on riitelyyn taipuvaista, mutta kovin tuntuisi olevan sulle sopivaa joukkoa.
        Koetahan nyt rauhoittua, ota vaikka banaani.... HAH!

        Mutta jutun oli tehnyt vahasti vasemmistotaustainen toimittajakunta.

        Eli rauhoituppa itse, ja ota lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on demokratia ja jokainen äänestää sitä puoluetta jonka ajattelee olevan paras. Lopeta kansan aliarvioiminen ja demokratian vastustaminen.

        Huonoa/ rikollista käyttäytymistä pitää aina vastustaa.
        Siksi persujen määrä on syytä pitää mahdollisimman pienenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa/ rikollista käyttäytymistä pitää aina vastustaa.
        Siksi persujen määrä on syytä pitää mahdollisimman pienenä.

        Työväenliike ja feminismi ovat rikollista käyttäytymistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa uutisessahan puhuttiin persuista. En huomannut, että demareita olisi mainittu.
        Ottiko se sulla noin kipeesti. Eihän se tietenkään ole sun vikasi jos sakkisi on riitelyyn taipuvaista, mutta kovin tuntuisi olevan sulle sopivaa joukkoa.
        Koetahan nyt rauhoittua, ota vaikka banaani.... HAH!

        Minä kuitenkin muistutan sua siitä että Demarit on kielletty viharyhmä. Silti ovat hallituksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jutun oli tehnyt vahasti vasemmistotaustainen toimittajakunta.

        Eli rauhoituppa itse, ja ota lääkkeesi.

        >Mutta jutun oli tehnyt vahasti vasemmistotaustainen toimittajakunta.

        No miksi sitten persunuoret eivät pyri eivätkä ainakaan pääse yliopistoihin media-alaa opiskelemaan, jotta niitä koulutettuja persutoimittajia alkaisi siunaantua medioihin tarjolle? Nythän tarjontaa teikäläisistä ei ole käytännössä lainkaan, joten Ylenkin on pakko ottaa vihervassareita tai maltillisia porvareita.

        Joku Hiton persukiintiökö teille pitäisi olla? Ja sitten lopuksi kopsattu gradu á la Loora?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jutun oli tehnyt vahasti vasemmistotaustainen toimittajakunta.

        Eli rauhoituppa itse, ja ota lääkkeesi.

        Oliko jutussa jotakin sellaista, joka ei vastaa totuutta?


      • Anonyymi

        Tätä on perussuomalaisuus kirkkaimmillaan, kaikesta kuonasta puhdistettuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko jutussa jotakin sellaista, joka ei vastaa totuutta?

        Olisiko tämä: "Suurin osa perussuomalaisista on rehtiä ja reilua, yhteentekevää porukkaa"? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko jutussa jotakin sellaista, joka ei vastaa totuutta?

        Jutussa oli haastateltu perussuomalaista. Jos hän on puhunut jotain totuudenvastaista, niin ei kai toimittaja sille mitään voi.


    • Anonyymi

      Miksi itse haastat riitaa kokoajan?

    • Anonyymi

      Mitä tuosta? Ihan normaalia persuilua.

      • Anonyymi

        Kyllä, jyvät erottuu akanoista


    • Hyvä että Juho Eerola pantiin sovittelemaan. Hänen puhemiesäänensä rauhoittaisi leijonankin. 👍

      • Anonyymi

        Ei tässä mitään sovitella. Rupusakki ulos Persuista. Taso on kova


    • Anonyymi

      Norrmi toimintaa persuilta! Tuota samas riitelyä ja mustamaalaamista se on ympäri Suomen!
      Ei tuollaisia tolloja kannata äänestää! Tuo riitely ja riidankylväminen jatkuu ihan valtuustoissa! Se on nähty myös meidän kunnassa!
      Parempi jättää persut kokonaan valtuustojen ulkopuolelle!
      Ja eduskunnan!

      • Anonyymi

        Tuo keskinäinen riitely todellakin jatkuu mm. valtuustoissa. Täällä itäisessä kolkassa on paraikaa "puuro" muhimassa. Saa nähdä milloin se kuohahtaa liedelle.


    • Anonyymi

      Tuohan siitä seruaa, kun ei osata muuta kuin raivota, räyhätä ja öyhöttää joka suuntaan. Persujen ei kannata ihmetellä, miksi kukaan ei halua tehdä yhteistyötä öyhöttävien raivoräyhääjien kanssa.

    • Anonyymi

      Ei persua työkaveriksi, ei persua naapuriksi.
      Eikä persuan varsinkaan kunnanvaltuustoon saati maamme hallitukseen.

    • Kertokaa se hänelle......

      Miksi PS-puolueen kannattajissa on kovin suuri määrä henkilöitä jotka vastustavat rokotusta ja fanittavat salaliittoteorioiden puolesta?

      • Anonyymi

        Semmosta se rupusakki on. EI voi ymmärtää.


    • Anonyymi

      Persuissa oleminen on yhtä helvettiä. Nyt se myöntää jo persu itsekin.

    • Anonyymi

      Näyttää kummasti jabba hutilta yhdennäköisyys huomattava.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe