Onko moni mies ollut tuolla? Itse maksoin sen 66 euroa. Nopeasti meni jutellessa. Nyt odottelen jos joku uskaltais ottaa yhteyden pribay liittymääni.
Onko joku saannut tuolta pillua? Luulen vähän että saa pulittaa hitosti rahaa viestittelyyn. Voi olla että maksullinen nainen maksaa saman, mutta se ero on että maksulliselta naiselta saa pimppiä sovittuna aikana näitten muitten kanssa ei ole takuuta. Huono tuuri niin pitää vaan itse runkata itseä ja rahat meni
SeksiPeli.com
3
695
Vastaukset 3
- Anonyymi
Olen siellä. Kallis on krediitti paketit mut oon ite ollu siellä jo 4vuotta, eka juttelin siellä yhden tumman tytön kans mut si kiinnostuin yhdestä blondista ja suunnitellaan treffejä, siellä voi jutella seksistä, jatko on kiinni sinusta ja hänestä, tosin varovainenkin suosittelen olemaan, mulla on yhden tytön kans juttu siä, kannattaa tutustua kunnolla ennen kun lähtee treffeille, ihan näppärä sivusto, paljon kiimaisia naisia...
- Anonyymi
En suosittele menee.... Kusetti multa rahat. Huijaus sivusto
- Anonyymi
HUIJAUSSIVUSTO! VETÄÄ RAHAT VAAN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1551037En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.127651Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 43617
- 67605
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää160565Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal51547Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518