Onko moni mies ollut tuolla? Itse maksoin sen 66 euroa. Nopeasti meni jutellessa. Nyt odottelen jos joku uskaltais ottaa yhteyden pribay liittymääni.
Onko joku saannut tuolta pillua? Luulen vähän että saa pulittaa hitosti rahaa viestittelyyn. Voi olla että maksullinen nainen maksaa saman, mutta se ero on että maksulliselta naiselta saa pimppiä sovittuna aikana näitten muitten kanssa ei ole takuuta. Huono tuuri niin pitää vaan itse runkata itseä ja rahat meni
SeksiPeli.com
3
613
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siellä. Kallis on krediitti paketit mut oon ite ollu siellä jo 4vuotta, eka juttelin siellä yhden tumman tytön kans mut si kiinnostuin yhdestä blondista ja suunnitellaan treffejä, siellä voi jutella seksistä, jatko on kiinni sinusta ja hänestä, tosin varovainenkin suosittelen olemaan, mulla on yhden tytön kans juttu siä, kannattaa tutustua kunnolla ennen kun lähtee treffeille, ihan näppärä sivusto, paljon kiimaisia naisia...
- Anonyymi
En suosittele menee.... Kusetti multa rahat. Huijaus sivusto
- Anonyymi
HUIJAUSSIVUSTO! VETÄÄ RAHAT VAAN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666