Onko moni mies ollut tuolla? Itse maksoin sen 66 euroa. Nopeasti meni jutellessa. Nyt odottelen jos joku uskaltais ottaa yhteyden pribay liittymääni.
Onko joku saannut tuolta pillua? Luulen vähän että saa pulittaa hitosti rahaa viestittelyyn. Voi olla että maksullinen nainen maksaa saman, mutta se ero on että maksulliselta naiselta saa pimppiä sovittuna aikana näitten muitten kanssa ei ole takuuta. Huono tuuri niin pitää vaan itse runkata itseä ja rahat meni
SeksiPeli.com
3
531
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siellä. Kallis on krediitti paketit mut oon ite ollu siellä jo 4vuotta, eka juttelin siellä yhden tumman tytön kans mut si kiinnostuin yhdestä blondista ja suunnitellaan treffejä, siellä voi jutella seksistä, jatko on kiinni sinusta ja hänestä, tosin varovainenkin suosittelen olemaan, mulla on yhden tytön kans juttu siä, kannattaa tutustua kunnolla ennen kun lähtee treffeille, ihan näppärä sivusto, paljon kiimaisia naisia...
- Anonyymi
En suosittele menee.... Kusetti multa rahat. Huijaus sivusto
- Anonyymi
HUIJAUSSIVUSTO! VETÄÄ RAHAT VAAN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2543007Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa792589SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1802180Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251949Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1161669Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.921404HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363421350Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten401256Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1221244- 901205