Onko moni mies ollut tuolla? Itse maksoin sen 66 euroa. Nopeasti meni jutellessa. Nyt odottelen jos joku uskaltais ottaa yhteyden pribay liittymääni.
Onko joku saannut tuolta pillua? Luulen vähän että saa pulittaa hitosti rahaa viestittelyyn. Voi olla että maksullinen nainen maksaa saman, mutta se ero on että maksulliselta naiselta saa pimppiä sovittuna aikana näitten muitten kanssa ei ole takuuta. Huono tuuri niin pitää vaan itse runkata itseä ja rahat meni
SeksiPeli.com
3
665
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siellä. Kallis on krediitti paketit mut oon ite ollu siellä jo 4vuotta, eka juttelin siellä yhden tumman tytön kans mut si kiinnostuin yhdestä blondista ja suunnitellaan treffejä, siellä voi jutella seksistä, jatko on kiinni sinusta ja hänestä, tosin varovainenkin suosittelen olemaan, mulla on yhden tytön kans juttu siä, kannattaa tutustua kunnolla ennen kun lähtee treffeille, ihan näppärä sivusto, paljon kiimaisia naisia...
- Anonyymi
En suosittele menee.... Kusetti multa rahat. Huijaus sivusto
- Anonyymi
HUIJAUSSIVUSTO! VETÄÄ RAHAT VAAN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1201181
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 30713
- 49619