Mistä puhdas maski?

Anonyymi

Vaikka en usko että maskipakkoa tulee jos liikkuu ulkona jne. mutta mietin vaan mistä maski mistä ei hengitä kemikaaleja tai matoja sun muuta törkyä?

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ompelet sideharsosta, saa vauvan vaipoista voi pestä kuumassa

    • Anonyymi

      Jos pelkäät maskeja, niin laita vaikka kaulaliina tai joku muu huivi suun eteen.

      • Anonyymi

        En sanoisi, että pelkään mutta en käytä maskia ollenkaan sillä pidän koko hommaa typeränä. Jos joku maskipakko tulee niin pitää sitä kaupassa vielä käydä, mutta en sitä varten haluaisi hengitellä bakteereja ja vaivata omaa terveyttäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi, että pelkään mutta en käytä maskia ollenkaan sillä pidän koko hommaa typeränä. Jos joku maskipakko tulee niin pitää sitä kaupassa vielä käydä, mutta en sitä varten haluaisi hengitellä bakteereja ja vaivata omaa terveyttäni.

        Ymmärrän kyllä. Itse olen nyt käyttänyt maskia useamman kuukauden. Useamman eri merkkistä. Ei enää tunnu mitenkään oudolta, vaikka aluksi tuntui. Kaipa siitä tuli minulle uusi normaali.


    • Anonyymi

      Jos pelkäät maskeja niin kannattaisi asua maassa jossa otettiin aikanaan sulkutoimet vakavasti ja joissa tautia ei enää ole, eikä maskeja.

      Mutta kun vastustaa periaatteessa kaikkea, sulkua, maskeja, tautia, parannusta niin eivät siitä mitään tule.

      • Anonyymi

        Tuoreissakaan tutkimuksissa maskin käyttö ei tehokas suoja koronaa vastaan.
        Kummat ovat suurempia - maskin hyödyt vai haitat on epäselvää.

        Turvavälit ja hygienia on yksityisen ihmisen paras suoja.
        Rajavalvonta on paras koronan leviämisen estmisen keino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoreissakaan tutkimuksissa maskin käyttö ei tehokas suoja koronaa vastaan.
        Kummat ovat suurempia - maskin hyödyt vai haitat on epäselvää.

        Turvavälit ja hygienia on yksityisen ihmisen paras suoja.
        Rajavalvonta on paras koronan leviämisen estmisen keino.

        Maski on osa toimivaa strategiaa taudin leviämistä vastaan, mutta yksistään ei ole ratkaisu. Se estää pisaratartunnan, mutta ei suodata hengitysilmaa täydellisesti. Turvavälien noudattaminen vähentää leviämistä ja käsien peseminen.

        Sairaiden eristäminen karanteenilla on ainoo juttu joka estää kokonaan leviämisen, mutta käytännössä vaikea toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maski on osa toimivaa strategiaa taudin leviämistä vastaan, mutta yksistään ei ole ratkaisu. Se estää pisaratartunnan, mutta ei suodata hengitysilmaa täydellisesti. Turvavälien noudattaminen vähentää leviämistä ja käsien peseminen.

        Sairaiden eristäminen karanteenilla on ainoo juttu joka estää kokonaan leviämisen, mutta käytännössä vaikea toteuttaa.

        Ei maskeissa mitään matoja ole mutta hopea säikeitä, jotka ovat niin ohuita että ne liikkuu.
        Vaimo on siivousalalla ja heillä on juuri näitä hopeaoituja kuitujen sisältämiä "lankoja" .
        En kuitenkaan haluaisi niitäkään sisälleni päästää. Viittaan vaan Morgellon tautiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maskeissa mitään matoja ole mutta hopea säikeitä, jotka ovat niin ohuita että ne liikkuu.
        Vaimo on siivousalalla ja heillä on juuri näitä hopeaoituja kuitujen sisältämiä "lankoja" .
        En kuitenkaan haluaisi niitäkään sisälleni päästää. Viittaan vaan Morgellon tautiin.

        Nanohopeaa käytetään monissa eri tuotteissa sen mikrobeja torjuvien ominaisuuksien takia.

        Se on myös todennäköisesti lähde termille "siniverinen", kun entisajan kuninkaalliset käytti paljon hopeaa koruissa ja ruokailuvälineissä jne jonka seurauksena heidän ihonsa muuttui pysyvästi sinertäväksi. Tässä puhutaan siis altistumisesta joka on varmasti satoja kertoja suurempi kun mihin nykyään ihmiset normaalisti joutuvat käytettäessään nykyaikaisia tuotteita.

        Olen käsittänyt, että nykyään jos joku juo näitä "hopeavesiä" suuria määriä esim päivittäin, on hänellä mahdollista saada myös agryria, eli ihon muuttuminen siniseksi.

        Itse olen ymmärtänyt että hopea ei pienissä määrissä ole erityisen vaarallista, tai että sen hyödyt on haittoja suuremmat. Sen takia sitä käytetään. Lukemani pdf perusteella EU on kieltänyt hopean käytön lisäravinteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nanohopeaa käytetään monissa eri tuotteissa sen mikrobeja torjuvien ominaisuuksien takia.

        Se on myös todennäköisesti lähde termille "siniverinen", kun entisajan kuninkaalliset käytti paljon hopeaa koruissa ja ruokailuvälineissä jne jonka seurauksena heidän ihonsa muuttui pysyvästi sinertäväksi. Tässä puhutaan siis altistumisesta joka on varmasti satoja kertoja suurempi kun mihin nykyään ihmiset normaalisti joutuvat käytettäessään nykyaikaisia tuotteita.

        Olen käsittänyt, että nykyään jos joku juo näitä "hopeavesiä" suuria määriä esim päivittäin, on hänellä mahdollista saada myös agryria, eli ihon muuttuminen siniseksi.

        Itse olen ymmärtänyt että hopea ei pienissä määrissä ole erityisen vaarallista, tai että sen hyödyt on haittoja suuremmat. Sen takia sitä käytetään. Lukemani pdf perusteella EU on kieltänyt hopean käytön lisäravinteena.

        Argyria on ehkä vakavin hopean aiheuttama lääketieteellinen tila ja se on puhtaasti kosmeettinen. Lisäksi sitä ei nykyaikana saa ilman vapaaehtoista itsensä altistamista esim. hopeanitraattiliuoksia litkimällä.


    • Anonyymi

      Poimit maasta sellaisen. Kauppojen lähellä niitä useinkin näkee tukuttain ja vähittäin.
      Kannattaa valita sellainen jonka päälle ei ole koira paskantanut.

      • Anonyymi

        Ei kiitti, toi on sama kun paketista ottais uuden. Hengittele vaan sitä lämmintä samaa ilmaa ittees.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe