Minulla on paha lonkan nivelrikko. Leikkaus on tulossa. Nyt on ilmaantunut polvikipua. Sattuu polven ulkosyrjään, Polvea ja myös säärtä kuumottaa ja polttelee. Kuuluuko tämä asiaan vai mikä nyt on?
Lonkan nivelrikko säteily polveen
3
327
Vastaukset
- Anonyymi
Kivun säteily voi ehkä olla mahdollista, mutta kun lonkassa jo on pahaa nivelrikkoa, on täysin mahdollista, että nivelrikkoa on polvessakin.
Nivelrikkoon kun sairastuu, niin usein se alkaa vaivata ajan myötä useampia niveliä. - Anonyymi
Kipua ilmaantuu tosiaan usein muuallekkin, kuin vain siihen niveleen missä selvästi oireilevaa artroosia.. Kipu tosin tuntuu tällöin pääasiassa liikkuessa tai kun nivel on tietyssä asennossa. Sinun ilmaisusi kuumotuksesta ja polttelusta saa tosin jännittämään, etteihän vain olisikin hermotulehdusta. Pyytäisin soittopyynnön, etenkin jos leikkaus on jo pian, kun leikkaus saattaa ihan siirtyä, jos mahdollista tulehdusta ei saataisi kuriin ajoissa.
- Anonyymi
Ennen leikkausta otetaan verikokeet joka tapauksessa, niitä ei tarvitse erikseen pyytää.
Minäkin sairastan nivelrikkoa, joka alkoi ainoastaan polvesta ollessani nuori.
Nykyään sitä on jo joka puolella eri nivelissä.
Oireet ovat tosi vaihtelevia, hetkittäin jopa rauhalliset.
Usein liikkuminen ja rasitus lisäävät kipua, ja nivelet myös turpoilevat joskus.
Kuumotus ja polttelu voivat hyvinkin viitata jonkinasteiseen niveltulehdukseen, mutta nivelrikkokin saattaa joskus oireilla myös sillä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628