Falco budo expert säkki

Anonyymi

Onko tuo säkki laadukas? Netissä joku kauppaa uutta tuollaista 50e hintaan, onko hinta kohdallaan?

5

1529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän sitä tiedä ennenkuin voi tarkastaa fyysisesti, , pitäs nähdä kiinnityksen osat , ettei ole repeilyjä, aika laadukas pitäs olla. 50 e ei ole paljon jos ei ole rikki. Käsittääkseni aika kovia kun on tekstiileillä tiiviiksi pakattu, mikä ei ole huono asia. Ja tarpeeksi painoa pitää olla, ettei heilu sinne tänne liikaa.

• Anonyymi

Säkin nimenomaan pitäis liikkua,ei vastustajakaan paikallaan seiso.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Pitää tarkentaa, jäi sanomatta että jotkut säkit pitää olla jämäköitä ja jotkut taas liikkua, että pääsee niiden ympäri askeleilla ottamaan etäisyyttä, meillä oli harjoituksisa rivissä erilaisia säkkejä, liikkuvia, keveämpiä, painavempia joihin saa jämäköitä iskuja, jne. Sitten oli maasta ja katosta kiinni oleva pieni "pallosäkki" johon oli tarkoitus harjoitella tarkkuutta ja osumia. Raskaaseen säkkiin sai lyötyä voimalyöntejä jotka eivät heti lentäneet heiluriin.

Tämä kysyjän säkki taitaa olla niitä raskaampia, riippuu toki kilomäärästä. Seinässä meillä salilla oli lisäksi ns. tyyny johon sai iskettyä sivukoukkua kovemmalla voimalla.
        Aloittajan kannattaisi mennä kuntonyrkkeilysalille, että saisi oikeaa lyönti ja harjoitustekniikkaa. Kotona takominen on vähän kuivakkaa touhua.

• Anonyymi

Sopii puliukoille

• Anonyymi

Ketä on puljukko? Voitteko selittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe