Ketä stefu uhkaili levillä?

Anonyymi

Mun villi arvaus on että olisko ollut jere karalahti. Hehän ovat viihtyneet levillä jo kauan ja muistan joskus parisen viikkoa sitten heidän vaihtaneen mökkiä... 🤔 Nannahan on jo maran kanssa rahariidoissa mutta ei sitä tiedä mitä kaikkea eripuraa taustalta löytyy...

62

1746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm...totta. Mutta luulis että Karalahti olis laittanut pikku-Steppulin nippuun

      • Anonyymi

        No jos joku piripäissään tulee aseen kanssa oven taakse niin lukkoon sen ennemmin laittaisin kuin menisin tappelemaan


      • Anonyymi

        Jere nyt muutenkin on ilmaa täynnä oleva kupla. Kiusaa heikompiaan kun ei kestä turpasaunan tuomaa kolausta egolleen. Ulosoton asiakas ja lapsen hylännyt tyyppi vielä kaiken lisäksi.


    • Anonyymi

      Martinalla ja Nannalla ei ole mitään riitaa. Katsoin eilen Martinan ig liven ja siellä oli.myös puhetta seuraavasta leiristä. Eivät ole viellä varmoja onko toukokuun alussa leiri, vai siirtävätkö koronan takia.

      • Anonyymi

        Pakkohan se on reissuun päästä 😀


    • Anonyymi

      Aika villi arvaus.

      • Anonyymi

        Mä luulen että Stefun sekoilut liittyy Martinaan, ero käsittelemättä, lienee melkoinen pettymys, ettei Martina oikeesti halua sitä takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että Stefun sekoilut liittyy Martinaan, ero käsittelemättä, lienee melkoinen pettymys, ettei Martina oikeesti halua sitä takaisin

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että Stefun sekoilut liittyy Martinaan, ero käsittelemättä, lienee melkoinen pettymys, ettei Martina oikeesti halua sitä takaisin

        Lopeta jo tämä hölynpöly, miksi Stefan haluaisi? Monen jättämän naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Höpö taitaa olla Stefanin pikku ihailijatar, kaipaa häntä ja hänen päivityksiään. Ilmankos on aina pelkkää höpöä täällä ja lasissa varmaan löpöä, siinä se sanallinen anti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että Stefun sekoilut liittyy Martinaan, ero käsittelemättä, lienee melkoinen pettymys, ettei Martina oikeesti halua sitä takaisin

        Miksi? Martina jätettynä naisena? Miksi sekoilisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Martina jätettynä naisena? Miksi sekoilisi?

        Lööpeissä ollut että Martina ja Nanna riidoissa, jos Stefu mennyt aseen kanssa Jeren mökille puolustamaan rakkaansa kunniaa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo tämä hölynpöly, miksi Stefan haluaisi? Monen jättämän naisen.

        Miksi olet noin katkera ja kateellinen Martinalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin katkera ja kateellinen Martinalle?

        En ole, kuulitko!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lööpeissä ollut että Martina ja Nanna riidoissa, jos Stefu mennyt aseen kanssa Jeren mökille puolustamaan rakkaansa kunniaa 😁

        Tuskinpa. Viime kevään tapahtumien jälkeen kiertää kaukaa, ja nyt kun Sofian kanssa menee hyvin kovan vuoden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin katkera ja kateellinen Martinalle?

        Koko rötösherrahan oli vain itsetunnon kohotusta ja näyttöä Stefanille ja Sofialle. Nyt rötösherran annetfua kenkää, tuskinpa Stefan ryntäilee perään.
        Ym kaikki muu päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa. Viime kevään tapahtumien jälkeen kiertää kaukaa, ja nyt kun Sofian kanssa menee hyvin kovan vuoden jälkeen.

        Menee hyvin, what? Jos käyttäytyy niinkuin steffani niin silloin ei todellakaan mene hyvin hänellä. Syitähän ei tiedä kuin hän itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, kuulitko!!!

        Onko sulla todisteita?
        Oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, kuulitko!!!

        Taidatpa olla😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että Stefun sekoilut liittyy Martinaan, ero käsittelemättä, lienee melkoinen pettymys, ettei Martina oikeesti halua sitä takaisin

        Tässä taas yksi näitä aivan käsittämättömiä väitteitä, Therman halusi Martinan kokonaan pois elämästään ja lopuksi onnistui, tosin itse olisin käyttänyt järeämpiä keinoja, mutta lopputulos sama. Siis EI HALUA Martinaa takaisin.

        Vaikka kuinka yritätte muuta väittää. !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lööpeissä ollut että Martina ja Nanna riidoissa, jos Stefu mennyt aseen kanssa Jeren mökille puolustamaan rakkaansa kunniaa 😁

        No lopeta nyt jo nämä satuilut, olet naurettava. LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin katkera ja kateellinen Martinalle?

        Mistä Martinalle pitäisi olla katkera ja kateellinen ????? Hänelle ei kertakaikkiaan voi olla mistään kateellinen, yksinkertainen, tyhmä ja jätetty nainen, omassa katkeruudessaan, postailee tänne näitä kommentteja.


      • Anonyymi

        Roope hellitä jo. Sun kommentit ovat todella lapsellisia. Jos välttämättä haluat hehkuttaa tätä idoliasi, niin keksi jotain parempaa. Thermanin ja Aitolehden suhde on ollut jo kauan taputeltuna, joten se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas yksi näitä aivan käsittämättömiä väitteitä, Therman halusi Martinan kokonaan pois elämästään ja lopuksi onnistui, tosin itse olisin käyttänyt järeämpiä keinoja, mutta lopputulos sama. Siis EI HALUA Martinaa takaisin.

        Vaikka kuinka yritätte muuta väittää. !!!!

        Martina ei halua Stefania takaisin, se mikä on varmaa, vaikka muuta väittäisit.
        Alkuvuodesta 2020 Martina halusi erota, näin Stefan itse kertonut (löytyy kyllä faktaa).
        Kylläpä ottaa sinulla lujille totuus, henkilökohtaiset syyt? Kukapa uskaltaisi ovea avata, jos sekopää aseen kanssa heiluu ulkopuolella? No tuomio tulee aikanaan ja silloin selvinnee turha arvailla, ketä käynyt uhkailemassa. Hehkutuksesi onnellisesta miehestä, mihin se jäi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas yksi näitä aivan käsittämättömiä väitteitä, Therman halusi Martinan kokonaan pois elämästään ja lopuksi onnistui, tosin itse olisin käyttänyt järeämpiä keinoja, mutta lopputulos sama. Siis EI HALUA Martinaa takaisin.

        Vaikka kuinka yritätte muuta väittää. !!!!

        Tästä kommentista oikein huokuu kuinka tämä on henkilö on ollut katkera koska Stefan valitsi aikoinaan Martinan, tai siis Maran, millä nimellä tämä henkilö on Martinaa kymmenen vuotta parjannut. Kyllä on helppo tunnistaa. On niin epätoivonen että luulee että Martina itse tai esim. Roope kirjoittelee, kun tulee järkevien ihmisten kommentteja Martinan puolustamiseksi. Tuossa kirjoituksessa on aika pelottava asia ja kuvaa hyvin kirjoittajan mielenlaatua. "tosin itse olisi käyttänyt järeämpiä keinoja". Tuo henkilö vihjailee jotain tosi pelottavaa Martinaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roope hellitä jo. Sun kommentit ovat todella lapsellisia. Jos välttämättä haluat hehkuttaa tätä idoliasi, niin keksi jotain parempaa. Thermanin ja Aitolehden suhde on ollut jo kauan taputeltuna, joten se siitä.

        En tiennyt olevani Roope, taidat olla yhtä harhainen kuin idolisi? Ei ole taputeltu suhde, jos ei pääse eroon ja ei ole käynyt asioita läpi tai ei halua käydä ja katsoa peiliin omaa rumaa kuvaa, myöntää omia virheitään itselleen. Senhän on osoittanut koko mennyt vuosi ja tämäkin , miten onneton ja tyytymätön Stefan on ollut elämäänsä, yhtä poikkoilua katastrofista toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa. Viime kevään tapahtumien jälkeen kiertää kaukaa, ja nyt kun Sofian kanssa menee hyvin kovan vuoden jälkeen.

        Hyvin menee kun aseen kanssa jo riehuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla todisteita?
        Oikeesti

        Ootta te täällä kyllä aika lailla latvasta lahoja,kun jaksatte vääntää tuntemattomien asioita vuodesta toiseen ja oikeesti että tiedä mitään , kyseisistä ihmisistä onko tuo normaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei halua Stefania takaisin, se mikä on varmaa, vaikka muuta väittäisit.
        Alkuvuodesta 2020 Martina halusi erota, näin Stefan itse kertonut (löytyy kyllä faktaa).
        Kylläpä ottaa sinulla lujille totuus, henkilökohtaiset syyt? Kukapa uskaltaisi ovea avata, jos sekopää aseen kanssa heiluu ulkopuolella? No tuomio tulee aikanaan ja silloin selvinnee turha arvailla, ketä käynyt uhkailemassa. Hehkutuksesi onnellisesta miehestä, mihin se jäi?

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että Stefun sekoilut liittyy Martinaan, ero käsittelemättä, lienee melkoinen pettymys, ettei Martina oikeesti halua sitä takaisin

        Ei liity Martinaan.
        Miksi aina vedetään Martina Ste puli ukon ja Lorton sotkuihin? Ste ja lortto sekoilevat päihteiden kanssa ihan keskenään ja ruokkivat itseään syyttelemällä muita huonosta olostaan. Siellä on levillä vissiin niitä teepusseja kulkeutunu jonku matkassa sinne? Säälittävä piripari, joutaisivat lukkojen taakse molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Martinalle pitäisi olla katkera ja kateellinen ????? Hänelle ei kertakaikkiaan voi olla mistään kateellinen, yksinkertainen, tyhmä ja jätetty nainen, omassa katkeruudessaan, postailee tänne näitä kommentteja.

        No tuota, mietitäänkö uudestaan kuka on oikeasti yksinkertainen, kun luulee Martinan päivystävän palstalla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity Martinaan.
        Miksi aina vedetään Martina Ste puli ukon ja Lorton sotkuihin? Ste ja lortto sekoilevat päihteiden kanssa ihan keskenään ja ruokkivat itseään syyttelemällä muita huonosta olostaan. Siellä on levillä vissiin niitä teepusseja kulkeutunu jonku matkassa sinne? Säälittävä piripari, joutaisivat lukkojen taakse molemmat.

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas yksi näitä aivan käsittämättömiä väitteitä, Therman halusi Martinan kokonaan pois elämästään ja lopuksi onnistui, tosin itse olisin käyttänyt järeämpiä keinoja, mutta lopputulos sama. Siis EI HALUA Martinaa takaisin.

        Vaikka kuinka yritätte muuta väittää. !!!!

        Miksi sitten vieläkin on Martina mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt olevani Roope, taidat olla yhtä harhainen kuin idolisi? Ei ole taputeltu suhde, jos ei pääse eroon ja ei ole käynyt asioita läpi tai ei halua käydä ja katsoa peiliin omaa rumaa kuvaa, myöntää omia virheitään itselleen. Senhän on osoittanut koko mennyt vuosi ja tämäkin , miten onneton ja tyytymätön Stefan on ollut elämäänsä, yhtä poikkoilua katastrofista toiseen.

        Ai ei ole Martinan ja Thremanin suhde taputeltu, no niin sitä pitää......LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt olevani Roope, taidat olla yhtä harhainen kuin idolisi? Ei ole taputeltu suhde, jos ei pääse eroon ja ei ole käynyt asioita läpi tai ei halua käydä ja katsoa peiliin omaa rumaa kuvaa, myöntää omia virheitään itselleen. Senhän on osoittanut koko mennyt vuosi ja tämäkin , miten onneton ja tyytymätön Stefan on ollut elämäänsä, yhtä poikkoilua katastrofista toiseen.

        Stefan tarvitsee holhoojan,edunvalvojan,joka huolehtii joka päiväisestä elämästä ja vie tarvittaessa hoitoon.


    • Anonyymi

      Vaikk kuinka yritetään väittää että Karalahti, että saataisiin edes jotain kiertotietä yhteys Martinaan niin Stefan sanoi, kun oli katsomassa Karalahden elokuvan että ex-ystävä. Uskon että Karalahdetkin ovat puolensa valinneet. Lisäksi Karalahti on siellä perheineen, pienet lapset mukana, joten en usko että edes Stefu ei mene lapsiperheen mökille aseen kanssa uhkailemaan.

      • Anonyymi

        Sarmaste


      • Anonyymi

        Eiköhän ole ollut vaan kysymys teepusseista, kun loppuu aine tuskat on kovat.👀


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ole ollut vaan kysymys teepusseista, kun loppuu aine tuskat on kovat.👀

        Onko Karalahdella sitten " teepusseja " joita voi ostaa ?????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Karalahdella sitten " teepusseja " joita voi ostaa ?????????????????

        Ei varmaankaan ollut Karalahden mökki, koska 2- tunnin matka sinne olis ollut.Stefan ollut reinotossut jalassa, miten olis pakkasessa kulkenut kun auton joutui jättää kun ajoi sen lumipenkkaan.Kittilässä oli ollut jo iltapäivällä silmät aivan siksakkia, kertoi täällä henkilö joka oli nähnyt äijän siellä.


      • Anonyymi

        Nanna ja Sofia seuraavat Instassa toisiaan, uteliaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan ollut Karalahden mökki, koska 2- tunnin matka sinne olis ollut.Stefan ollut reinotossut jalassa, miten olis pakkasessa kulkenut kun auton joutui jättää kun ajoi sen lumipenkkaan.Kittilässä oli ollut jo iltapäivällä silmät aivan siksakkia, kertoi täällä henkilö joka oli nähnyt äijän siellä.

        Jos mökit on Levillä niin miten matkan saa niin pitkäksi ,että vallan 2 tuntia kuluu matkaan ,ei mitenkään passaa outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan ollut Karalahden mökki, koska 2- tunnin matka sinne olis ollut.Stefan ollut reinotossut jalassa, miten olis pakkasessa kulkenut kun auton joutui jättää kun ajoi sen lumipenkkaan.Kittilässä oli ollut jo iltapäivällä silmät aivan siksakkia, kertoi täällä henkilö joka oli nähnyt äijän siellä.

        Jos vetii viinaa ja huumeita, sekosi täisin on voinut olla täysin tuntematon mökkiläinen jota meni asellaan uhkailee.


    • Anonyymi

      Marsun varakas ja menestyjä liikenainen ja vielä kaunis,.....


      Marsu ajelee 100000 velkamersulla ja varaa kierrättää laskunsa ulosoton kautta.se jos mikä on vaurauden merkki

      • Anonyymi

        Sano Mara vaan. Valehtelusta tunnistaa kirjoittajan.


      • Anonyymi

        Martinan yritys on paras luottoluokituksessa, joten ulosottoon ei ole mennyt mitään. Nannan ja Martinan yhteinen pikku yritys on ihan eriasia.


      • Anonyymi

        Martinal ei ole ulosotto velkoja, eipäs pidä keksiä taas valheita ollenkaan.


      • Anonyymi

        Nyt meni kirjoittajalla puurot ja vellit sekaisin, vai menikö peräti teekuppi nurin?
        Ulosotossa on S&S💘, molemmilla vouti perässä.
        Ja usein myös poliisit. Ystävät on heillä vaihtunut viranomaisiin.


    • Anonyymi

      Juu jos karalahti on kettuillut stefulle kuinka vaihtoi Mersun Ladaan ja kuin lapsellinen ukko on flipperipöytä juttujensa kanssa niin steppanalla on mennyt kuppi nurin ja sitten onkin ollut paletti valmis. Ei muuta ku Reinot jalkaan, ase käteen ja visiitille.
      Joka tapauksessa stefu julisti jo ennen levin reissua karalahden olevan ex kaveri eli eiköhän sekin ole vaikuttanut jos kettuilua on ollut puolin ja toisin.

      • Anonyymi

        Miten sekaisin nuo ihmiset ovat,vai onko sittenkään totta mitä kirjoitetaan,stressaavaa elämää.


      • Anonyymi

        Eikö kukaan voi olla Stefun kanssa edes samalla paikkakunnalla ettei joudu vähintään keskustelupalstoille kera vihjailujen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kukaan voi olla Stefun kanssa edes samalla paikkakunnalla ettei joudu vähintään keskustelupalstoille kera vihjailujen.

        Stefulla ei ole kun Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefulla ei ole kun Sofia.

        No tuostahan sen nyt näkee että missä vain nuo kaksi liikkuvat niin samassa paikassa lomailevatkin yhdistetään teepusseihin. Ei ihme että ihmiset yrittävät pitää etäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuostahan sen nyt näkee että missä vain nuo kaksi liikkuvat niin samassa paikassa lomailevatkin yhdistetään teepusseihin. Ei ihme että ihmiset yrittävät pitää etäisyyttä.

        Kaksi sekoa ovat S ja S- todella ovatko kaksin tai yksin aina lööpeissä ja polisijuttuja on heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi sekoa ovat S ja S- todella ovatko kaksin tai yksin aina lööpeissä ja polisijuttuja on heillä.

        Seven kiittää lööpeistä. Matti vaihtui stefuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi sekoa ovat S ja S- todella ovatko kaksin tai yksin aina lööpeissä ja polisijuttuja on heillä.

        Sofia ei ole sekoillut aikoihin, taitaa olla vain se yki joka sekoilee joten ...
        ollaanpas tarkempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole sekoillut aikoihin, taitaa olla vain se yki joka sekoilee joten ...
        ollaanpas tarkempia?

        Joo, Sohvi vaan pyykkää ja pyykkää. Nykyisin valkopesua, odotellessaan tuomiota rahanpesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Sohvi vaan pyykkää ja pyykkää. Nykyisin valkopesua, odotellessaan tuomiota rahanpesusta.

        Luulen myös samaa. Nyt elää matalammalla profiililla, kun tuomion luku lähenee.
        Entä tuomion kuulemisen jälkeen? Lähteekö sokka taas irti, se jää nähtäväksi.

        Jotakuta järjenjättiläista lainaten:
        Hyvin heillä menee, saattepa nähdä. Historia tulee sen vielä todistamaan.


    • Anonyymi

      Onko ne kaikki hulluja???

      • Anonyymi

        On.


    • Anonyymi

      Huumediileri teki, teetti elokuvan itsestään, jotta saa ulos-ottomaksujaan maksettua.

      Kuka viitsi katsoa tuota elokuvaa ei kukaan.

      Huumehörhöjä,saa maksettua elatusmaksujaan jos kukaan edes katsoo leffaa, ketä kiinnostaa narkkarinelämä ei ketään.

      Onkohan nämä espanjan ja levin matkat huumediilausta yms laitonta touhua.

      Onko hekin mukana Ranta-ahon ja Thermanin kanssa näissä huumediileissä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe