Laittakaas tähän ketjuun parhaat palat paikallisten hörhöjen korona-änkyröinnistä. Hyvää viihdettä ...
Paikallisten foliohattujen hulluimmat väittämät koronasta vol.1
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä jaksa korona naurattaa yhtään.
- Anonyymi
Ei korona naurata, vakava tauti. Mutta some-virologien "tietämys" pistää hymyilyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei korona naurata, vakava tauti. Mutta some-virologien "tietämys" pistää hymyilyttämään.
Mua pistää hymyilyttämään oikeiden virologien tietämys. Suomalaisilla virologeilla ei ollut mitään tajua muuntoviruksista, eikä tunnu olevan vieläkään. Nyt osa ulkomaalaisista maailman johtavista virologeista sanoo, että on mahdollista, että kehittyy entistä vakavampi virusmutaatio, johon ei nykyiset rokotteet tehoa. Suomalaisten virologien mukaan tämäkään ei ole mahdollista. Heillä ei ole mitään tietoa koronaviruksen pitkäaikaisvaikutuksista tai koronarokotteiden pitkäaikaisvaikutuksista. Suomalaisten virologien mukaan lapset eivät myöskään sairastu, eivätkä levitä. Suomalaiset virologit eivät ilmeisesti osaa tehdä tieteellistä tiedonvaihtoa, eivätkä näemmä luota ulkomaalaisiin tutkimuksiin ja dataan. Suomalaisten virologien mukaan virus käyttäytyy ihan eri tavalla Suomessa kuin muualla maailmassa. Suomalaisten virologien mukaan pahinta ei tarvitse ottaa huomioon. Suomalaiset virologit eivät ole käyneet riskienhallintakoulutusta. Suomalaisilla virologeilla ei ole mitään suunnitelmaa ulos tästä kriisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua pistää hymyilyttämään oikeiden virologien tietämys. Suomalaisilla virologeilla ei ollut mitään tajua muuntoviruksista, eikä tunnu olevan vieläkään. Nyt osa ulkomaalaisista maailman johtavista virologeista sanoo, että on mahdollista, että kehittyy entistä vakavampi virusmutaatio, johon ei nykyiset rokotteet tehoa. Suomalaisten virologien mukaan tämäkään ei ole mahdollista. Heillä ei ole mitään tietoa koronaviruksen pitkäaikaisvaikutuksista tai koronarokotteiden pitkäaikaisvaikutuksista. Suomalaisten virologien mukaan lapset eivät myöskään sairastu, eivätkä levitä. Suomalaiset virologit eivät ilmeisesti osaa tehdä tieteellistä tiedonvaihtoa, eivätkä näemmä luota ulkomaalaisiin tutkimuksiin ja dataan. Suomalaisten virologien mukaan virus käyttäytyy ihan eri tavalla Suomessa kuin muualla maailmassa. Suomalaisten virologien mukaan pahinta ei tarvitse ottaa huomioon. Suomalaiset virologit eivät ole käyneet riskienhallintakoulutusta. Suomalaisilla virologeilla ei ole mitään suunnitelmaa ulos tästä kriisistä.
Saman olen huomannut. Olen todella huolissani tilanteesta. Olen lääkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman olen huomannut. Olen todella huolissani tilanteesta. Olen lääkäri.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu94811Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704