Aihe

Jo kolme kuukautta

Anonyymi

ihkua VOKitonta aikaa saatu viettää Lieksassa ! Parasta Lieksalle pitkkiin aikoihin, kun Märäjälahden VOKki lakkautettiin ! Ihanaa ! !

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen aika näyttää miten suomi pääsee näistä syöjistämme luontaisesti suomalaisen evästä käyttävista ilmaisjuoksijoista.

Onkos näissä ollenkaan sitä palavaa elämän järkeä mikä muuten on jokaiselle ihmiselle istutetuna elämän tunnepohjaksi.

Nai­nen sa­noi: ”Minä tie­dän kyl­lä, et­tä Mes­si­as tu­lee.” – Mes­si­as tar­koit­taa Kris­tus­ta. – ”Kun hän tu­lee, hän il­moit­taa meil­le kai­ken.” Jee­sus sa­noi: ”Minä se olen, minä, joka täs­sä pu­hun kans­sa­si.”

• Anonyymi

Ken korjaa ja oikasee suomen, pian on muuten bentsiinin litrahinta 3-euroa
      - suomi on nyt tyhjänlupaajien käsissä ja hävitäjien jotka täyttävät SUOMEAMME ja jakavat varamme mailmalle, suomalaisella työllä ei saaha suomalaiselle enään mitään aikaseksi, mikäs päättömyys on nyt näissä luotsaajissamme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Keltainen rasvapurkki mukaan punoituksen hoitoon. 💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Jo sota aikana oli isänmaallisilla suomalaisilla motto: kaveria ei jätetä !
        Noilla vihervasuri maanpettureilla on nuo homostelujunat. Ja omat mottonsa .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      6928