Kuusi henkinen lapsi perhe on vailla uutta perheenjäsentä seurakoiraksi ja lenkkeily kaveriksi. Mielellään rotu koira (ei tarvitse olla ns. priimakuntoinen näyttelykoira): labradorinnoutaja, collie/ tai jotain näiden kokoluokan omaava koira. Lapsiystävällinen tervekoira. joko pentu tai alle 5-v aikuinen koira. Olemme valmiita jotain maksamaan. Koiran uusi koti tulisi olemaan Kuopiossa omakotitalossa ja saisi olla päivittäin paljon ulkona (on monta ulkoiluttajaa). Mielellään Kuopion läheisyydestä.
Annetaan koti koiralle/pennulle
4
2735
Vastaukset
- katsomassa
Saanen kohteliaasti kysyä, että miksi rotukoira? Täältä löytyy niitäkin ja paljon ihania sekarotuisia karvaturreja. Varmasti lapsiperheisiinkin sopivia.
www.pelastetaankoirat.com
www.pets.ee
www.kolumbus.fi/koirapakolaiset
Käykää ihmeessä katsomassa! - myös
www.lemmikkipalstat.net ja sieltä Apula. Löytyy sekä rotukoiria että monirotuisia vailla kotia.
- mepi83
Hei!
Minulla on 3-vuotias suomenlapinkoira. Hyvästä suvusta ja muutenki kiltti ja osaa joitakin temppuja. Valitettavasti opiskelu ja työ vievät suuren osan ajastani, ja siksi päätän nyt Eetun edun nimissä, että on parempi saada hänelle uusi koti. Vaikka eihän sitä raakisi, mutta....luulen että tämä on ainoa vaihtoehto elämäntilannetta ajatellen. Asun Itä-Helsingissä, ja jos haluat voin lähettää kuvia Eetusta. Tärkein asia ei ole paljon tarjoatte Eetusta, vaan se että hänelle löytyisi hyvä ja rakastava koti:) Ota yhteyttä mahd pian, jos kiinnostuit. T. Mervi - gerli1
Olisi 6kk tyttö koira.musta,kilti,sekarotuinen,pennu isä ja äiti on isot koirat,rotuja en tietää mutta isä on joku metsästyskoira,en antaisin pois mutta naapuril on aina sanomista kun koira haukkuu.koira asu keuruus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074927Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744261566- 1911138
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk171036Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826