Kuinka monta kuollut 9 tien kolareissa?

Anonyymi

Ollut kuulemma 2 kovaa kolaria.

8

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuolleita ei ilmeisesti onneksi ole, ainakaan minkään tilannehuoneen linkin perusteella. vakavasti loukkaantuneita kyllä on.

    • Anonyymi

      Siellä taas minäminäminä -miehet(kok.) Audeillaan ja Volvoillaan ajelleet.

    • Anonyymi

      Kolme onnettomuutta jo tänään Tampereella.


      Tampere 01.04.2021 11:22:19 tieliikenne­onnettomuus: keskisuuri

      Henkilöauto suistui ulos tieltä risteyksessä Tesoman valtatiellä. Auto kiilautui kiven ja puun väliin niin, että pelastuslaitos joutui avaamaan autoa, jotta iäkäs kuljettaja saatiin turvallisesti ulos.

      Tampere 01.04.2021 14:50:24 tieliikenne­onnettomuus: keskisuuri
      oli: tieliikenneonnettomuus: pieni

      Kaksi henkilöautoa ja kuorma-auto törmäsivät Ysitiellä noin kilometri Ruutanan Shelliltä Tampereen suuntaan. Onnettomuudessa on useita vakavasti loukkaantuneita henkilöitä.

      Tampere 01.04.2021 15:36:05 tieliikenne­onnettomuus: keskisuuri
      oli: tieliikenneonnettomuus: pieni

      Kaksi henkilöautoa ja moottoripyörä törmäsivät Ysitiellä Niihaman ja Nikin välillä. Toinen henkilöauto lensi katolleen. Yksi henkilö loukkaantui ja hänet vietiin Taysiin.

    • Anonyymi

      Taas idiootti tai pari sellaista saanut aikaan ikävää muille.

    • Anonyymi

      Kevät alkanut, tiet sulat ja kuivat ja kesänopeudet.

    • Anonyymi

      80-luvulla Seinäjoen raveissa kolaroitiin muutaman kerran.

      Nauratti, kun eräs puolimustalainen sanoi katsomon pihalla kovalla äänellä:
      "Nyt pitäisi laittaa maakuntalehtiin iso ilmoitus, jossa lukisi:
      -Tulkaa ihmiset Seinäjoelle seuraaviin raveihin , siellä ajetaan tosi kova kolari!."

    • Anonyymi

      Kaksi henkilöä kuoli Valtatie 9:n vakavassa liikenneonnettomuudessa

      Kaksi ihmistä on kuollut ja kaksi loukkaantunut Valtatie 9:llä Tampereella sattuneessa henkilöauton ja raskaan ajoneuvon yhteentörmäyksessä torstaina alkuillasta. Poliisi selvittää onnettomuuteen liittyviä seikkoja. Noin kolmen kilometrin päässä sattui myös toinen onnettomuus, jossa loukkaantui kaksi henkilöä lievemmin. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9c8a9e6-0b51-41d3-81a1-70adf29ce506

    • Toinen ilmeisesti sattunut moottoritieosuudella, mutta sitä toista en juurikaan ihmettele. Siellähän on ohituskieltoalue vissiin n. 8 km ennen motaria ja johan siinä pinna kiristyy jonkun nysvääjän perässä alle rajoituksen ajaessa. (Siis ohituskielto, eli yhtenäiset sulkuviivat molempiin suuntiin monta helvetin kilometriä, prkl).
      Kyseisen onnettomuuden syytä en tietenkään tiedä, mutta vikaa siinä on tiestössäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe