Löytyisikö avioparille M50 ja N52 bi-naista tai mukavaa hetero miestä mukaan nauttimaan. Turun seutu.
M50 ja N52
30
1672
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka. Täällä olisi siisti ja asiallinen 35 vuotias kundi Turun seudulta seuraksi. Yhteydenotto vaikkapa [email protected]
- Anonyymi
Hei. Täällä olisi 48v bi-nainen ja haluaisin mukaanne nautiskelemaan. Miten saan yhteyden teihin ?
- Anonyymi
Täällä olis hetero mies
Kik juza2004 - Anonyymi
Me ollaan 60v pariskunta ja aikoinaan harrasteltu ja nyt mekin taas haemme pariskunnasta pidempi aikaisia leikkikavereita.Ikä ja koko ei ole kynnyskysymys vaan että löytyy bi-henkeä,molemmilta.Ihanne jos parin mies vielä suostuu putsamaan omansa tai vieraan naisen spermaisen pimperon.Molemmat pääsee antamaan suuhoitoa molemmille halutessa ja toivottavasti.Lisää keksitään sitten porukalla.Olemme sen ikäisiä ettei tuo mustasukkaisuus vaivaa eli keskitytään olennaiseen.Itse olemme normimitoissa ja ajeltuja.Sopivan parin löytyessä voitte poiketa myös yksittäinkin jos haluatte.pirkanmaa
- Anonyymi
Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?
- Anonyymi
Taisi kommentoida joku toinen😜
- Anonyymi
Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.
- Anonyymi
Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.
- Anonyymi
Tuollainen nuoleminen kyllä kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?
ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Toi spermainen pillu kyllä kiehtoo...
- Anonyymi
Moikka olen 58v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen kaveri.olen sata prosenttisen luotettava ja terve kummastakin päästä.kuvakin löytyy
- Anonyymi
mistä päin?
- Anonyymi
Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sittä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.
- Anonyymi
Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sillä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.
Loimaan läheltä
Moikka. Olen 50 v mies, kiinnostunut tulemaan teidän kanssa nauttimaan. Olen 185/80 normivartaloinen terve mies. Kokemusta ei ole, mutta kiinnostusta siitäkin enemmän.
Asun Keski-Suomessa, mutta toivottavasti se ei ole este. Sposti: [email protected]- Anonyymi
Olen 58v vanha isompi mies asun Salossa olisi mukava päästä mukaan kokeilemaan ottakaa yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Wau, ihan kuin mun tuleva ukkeli! Isompi kuin iso mutta 58 ei ole vanha vaan sopivaa ikää!
Salon mues oletko ukm ja bi jos sekaseuraa haet! Onnellinen se naisen mues... Kateeksi käy, kos paikat kestää! 😁🤗
Moikka täällä 59v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen terve [email protected]
- Anonyymi
51v pitkä, normaalivartaloinen, fiksu ja hyväkäytöksinen mies haluaisi tutustua teihin.
- Anonyymi
Iloinen ( vars.vers suom.) = gay amerikan kielellä!
🤡 - Anonyymi
TARJOUS ON MENNYT OHI, hinta tuli kalliiksi kaikkine oheusvaikuttimineen, lääkärin kuluineen ja hiv hoitoineen! Jatkuu...yhä hoidot!
- Anonyymi
48v bi-nainen oletko mistä päin? Täällä ois parin seuraa nainen bi..
- Anonyymi
miks miehen pitäs olla hetero onko kokeiltu
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121