M50 ja N52

Anonyymi

Löytyisikö avioparille M50 ja N52 bi-naista tai mukavaa hetero miestä mukaan nauttimaan. Turun seutu.

30

1672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka. Täällä olisi siisti ja asiallinen 35 vuotias kundi Turun seudulta seuraksi. Yhteydenotto vaikkapa [email protected]

• Anonyymi

Hei. Täällä olisi 48v bi-nainen ja haluaisin mukaanne nautiskelemaan. Miten saan yhteyden teihin ?

• Anonyymi

Täällä olis hetero mies
      Kik juza2004

• Anonyymi

Me ollaan 60v pariskunta ja aikoinaan harrasteltu ja nyt mekin taas haemme pariskunnasta pidempi aikaisia leikkikavereita.Ikä ja koko ei ole kynnyskysymys vaan että löytyy bi-henkeä,molemmilta.Ihanne jos parin mies vielä suostuu putsamaan omansa tai vieraan naisen spermaisen pimperon.Molemmat pääsee antamaan suuhoitoa molemmille halutessa ja toivottavasti.Lisää keksitään sitten porukalla.Olemme sen ikäisiä ettei tuo mustasukkaisuus vaivaa eli keskitytään olennaiseen.Itse olemme normimitoissa ja ajeltuja.Sopivan parin löytyessä voitte poiketa myös yksittäinkin jos haluatte.pirkanmaa

• Anonyymi

Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?

• Anonyymi

Taisi kommentoida joku toinen😜

• Anonyymi

Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.

• Anonyymi

Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.

• Anonyymi

Tuollainen nuoleminen kyllä kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?

ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Toi spermainen pillu kyllä kiehtoo...

• Toi spermainen pillu kyllä kiehtoo...

• Anonyymi

Moikka olen 58v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen kaveri.olen sata prosenttisen luotettava ja terve kummastakin päästä.kuvakin löytyy

• Anonyymi

mistä päin?

• Anonyymi

Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sittä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.

• Anonyymi

Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sillä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.

• Loimaan läheltä

• Moikka. Olen 50 v mies, kiinnostunut tulemaan teidän kanssa nauttimaan. Olen 185/80 normivartaloinen terve mies. Kokemusta ei ole, mutta kiinnostusta siitäkin enemmän.
      Asun Keski-Suomessa, mutta toivottavasti se ei ole este. Sposti: [email protected]

• Anonyymi

Olen 58v vanha isompi mies asun Salossa olisi mukava päästä mukaan kokeilemaan ottakaa yhteyttä [email protected]

• Anonyymi

Wau, ihan kuin mun tuleva ukkeli! Isompi kuin iso mutta 58 ei ole vanha vaan sopivaa ikää!
        Salon mues oletko ukm ja bi jos sekaseuraa haet! Onnellinen se naisen mues... Kateeksi käy, kos paikat kestää! 😁🤗

• Moikka täällä 59v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen terve [email protected]

• Anonyymi

51v pitkä, normaalivartaloinen, fiksu ja hyväkäytöksinen mies haluaisi tutustua teihin.

• Anonyymi

Iloinen ( vars.vers suom.) = gay amerikan kielellä!
      🤡

• Anonyymi

TARJOUS ON MENNYT OHI, hinta tuli kalliiksi kaikkine oheusvaikuttimineen, lääkärin kuluineen ja hiv hoitoineen! Jatkuu...yhä hoidot!

• Anonyymi

48v bi-nainen oletko mistä päin? Täällä ois parin seuraa nainen bi..

• Anonyymi

miks miehen pitäs olla hetero onko kokeiltu

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      193
      2822
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2013
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1552
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      168
      1481
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1268
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe