M50 ja N52

Anonyymi

Löytyisikö avioparille M50 ja N52 bi-naista tai mukavaa hetero miestä mukaan nauttimaan. Turun seutu.

30

1748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moikka. Täällä olisi siisti ja asiallinen 35 vuotias kundi Turun seudulta seuraksi. Yhteydenotto vaikkapa [email protected]

    • Anonyymi

      Hei. Täällä olisi 48v bi-nainen ja haluaisin mukaanne nautiskelemaan. Miten saan yhteyden teihin ?

    • Anonyymi

      Täällä olis hetero mies
      Kik juza2004

    • Anonyymi

      Me ollaan 60v pariskunta ja aikoinaan harrasteltu ja nyt mekin taas haemme pariskunnasta pidempi aikaisia leikkikavereita.Ikä ja koko ei ole kynnyskysymys vaan että löytyy bi-henkeä,molemmilta.Ihanne jos parin mies vielä suostuu putsamaan omansa tai vieraan naisen spermaisen pimperon.Molemmat pääsee antamaan suuhoitoa molemmille halutessa ja toivottavasti.Lisää keksitään sitten porukalla.Olemme sen ikäisiä ettei tuo mustasukkaisuus vaivaa eli keskitytään olennaiseen.Itse olemme normimitoissa ja ajeltuja.Sopivan parin löytyessä voitte poiketa myös yksittäinkin jos haluatte.pirkanmaa

      • Anonyymi

        Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?


      • Anonyymi

        Taisi kommentoida joku toinen😜


      • Anonyymi

        Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.


      • Anonyymi

        Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.


      • Anonyymi

        Tuollainen nuoleminen kyllä kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?

        ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?

        ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?

        ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?

        ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?

        ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.


      • Anonyymi

        Toi spermainen pillu kyllä kiehtoo...


      • Toi spermainen pillu kyllä kiehtoo...


    • Anonyymi

      Moikka olen 58v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen kaveri.olen sata prosenttisen luotettava ja terve kummastakin päästä.kuvakin löytyy

      • Anonyymi

        mistä päin?


      • Anonyymi

        Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sittä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.


      • Anonyymi

        Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sillä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.


    • Loimaan läheltä

    • Moikka. Olen 50 v mies, kiinnostunut tulemaan teidän kanssa nauttimaan. Olen 185/80 normivartaloinen terve mies. Kokemusta ei ole, mutta kiinnostusta siitäkin enemmän.
      Asun Keski-Suomessa, mutta toivottavasti se ei ole este. Sposti: [email protected]

    • Anonyymi

      Olen 58v vanha isompi mies asun Salossa olisi mukava päästä mukaan kokeilemaan ottakaa yhteyttä [email protected]

      • Anonyymi

        Wau, ihan kuin mun tuleva ukkeli! Isompi kuin iso mutta 58 ei ole vanha vaan sopivaa ikää!
        Salon mues oletko ukm ja bi jos sekaseuraa haet! Onnellinen se naisen mues... Kateeksi käy, kos paikat kestää! 😁🤗


    • Anonyymi

      51v pitkä, normaalivartaloinen, fiksu ja hyväkäytöksinen mies haluaisi tutustua teihin.

    • Anonyymi

      Iloinen ( vars.vers suom.) = gay amerikan kielellä!
      🤡

    • Anonyymi

      TARJOUS ON MENNYT OHI, hinta tuli kalliiksi kaikkine oheusvaikuttimineen, lääkärin kuluineen ja hiv hoitoineen! Jatkuu...yhä hoidot!

    • Anonyymi

      48v bi-nainen oletko mistä päin? Täällä ois parin seuraa nainen bi..

    • Anonyymi

      miks miehen pitäs olla hetero onko kokeiltu

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe