Tuskin nyt kuitenkaan pitkään. pulla jo syötynö molemmsita päistä Sannalla.
Saa siten keskittyä yksin Seta Pride Sateenkaari asioihin, Seta jäsenenä.
Kauanko toverit näkee, että Marin jatkaa ?
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen rooli vanhemmilla demareilla Setasta ?. Varmaan jotkut jäseninä, onhan se varmaan tärkiää sekin teille joillekkin. Ainakin nämä Sanna kehujat varmaan sitä kööriä.
- Anonyymi
Ihan sama mitä jokin seta touhuaa, ei mulle mitään merkitystä. Ainoa mitä seuraan on koronapandemian tilastot ja ne puhuvat selvää kieltä:Suomessa pandemia on hoidettu keskimääräistä paremmin verrattuna muuhun EU:n tai vaikkapa naapurimaihin Ruotsiin ja Viroon. Se riittää, hallitus on toiminut kiitettävästi oli sitten sateenkaarit missä asennossa hyvänsä ( ei vähempää voisi kiinnostaa)!
- Anonyymi
Marin jatkaa vuoteen 027 pääministerinä ja siitä eteenpäinkin jos itsellä kiiinnostusta riittää, uskon kuitenkin että siirtyy presidentiksi.
- Anonyymi
Homoja, jo hehkutusta presidentiksikin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845237Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283498Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j392842Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182031Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2851581- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71095