No miten on

Anonyymi

Lyödäänkö hynttyyt yhteen. Sinä teet aamupuuron ja minä keitän iltavellin. Sinä putsaat ja pyynäät sekä korjaat. Minä käyn töissä. Yhdessä levätään ja liikutaan. Toisiamme rapsutellaan ja paijaillaan.

54

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se sopii. Mitenkäs lapset?

      • Anonyymi

        Niitä yhdessä tehdään ja hoidellaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä yhdessä tehdään ja hoidellaan!

        Tämänkin minulta riistit. 😥😭😥 Nyt voit toisten kanssa tehdä, mitä ikinä lystäät. Se oli sinun valintasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin minulta riistit. 😥😭😥 Nyt voit toisten kanssa tehdä, mitä ikinä lystäät. Se oli sinun valintasi.

        Pysy siis valinnastasi, kun sen valinnan kaiken (meidän) jälkeen teit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä yhdessä tehdään ja hoidellaan!

        Minä olen myös töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä yhdessä tehdään ja hoidellaan!

        Näen tämän myös.


    • Anonyymi

      Tää vois olla Kape kokin kirjoittama. Suoraa puhetta ja kainostelematta 💪🏻🔥

    • Anonyymi

      Ei jaksais anonyymeille kirjoitella, mutta se että olisin kotona kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Voisin jäädä kotiäidiksi ainakin muutamaksi vuodeksi.

    • Anonyymi

      No helekatti ollen! Mikä estää?! ;D :D ;)

    • Anonyymi

      Tuo pitäis suoraan sille jolle se on tarkoitettu

      • Anonyymi

        Toivottavasti joskus saisin asua hänen kanssaan yhdessä nii näyttäisin hänelle kuinka monta irtosuhteita tuon meidän yhteiseen kotiin ja olen muiden kanssa sillein ja ihan täysin miettimättä hänen tunteita asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti joskus saisin asua hänen kanssaan yhdessä nii näyttäisin hänelle kuinka monta irtosuhteita tuon meidän yhteiseen kotiin ja olen muiden kanssa sillein ja ihan täysin miettimättä hänen tunteita asiasta

        No mikäs nyt tuli sulle rakas. Minähän olen koko ajan ollu sulle uskollinen ja kiltti ja sinä se vaan jaksat aina puhua muista naisista, no mene nyt sitten kun mielesi tekee kuitenkin niitä irtosuhteita. Ikävältä tämä kuitenkin tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs nyt tuli sulle rakas. Minähän olen koko ajan ollu sulle uskollinen ja kiltti ja sinä se vaan jaksat aina puhua muista naisista, no mene nyt sitten kun mielesi tekee kuitenkin niitä irtosuhteita. Ikävältä tämä kuitenkin tuntuu

        Röf nöf uliuli... Mitäs valitsit ne kuvat ja et suostunut ottamaan niitä kuvia pois. Nyt se tarkoittaa minulle glad påsk. Koko vuoden edestä aion nyt juhlia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röf nöf uliuli... Mitäs valitsit ne kuvat ja et suostunut ottamaan niitä kuvia pois. Nyt se tarkoittaa minulle glad påsk. Koko vuoden edestä aion nyt juhlia

        Oot sie kova poeka uhhoomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röf nöf uliuli... Mitäs valitsit ne kuvat ja et suostunut ottamaan niitä kuvia pois. Nyt se tarkoittaa minulle glad påsk. Koko vuoden edestä aion nyt juhlia

        Mitä ne kuvat ovat mitä niissä kuvissa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti joskus saisin asua hänen kanssaan yhdessä nii näyttäisin hänelle kuinka monta irtosuhteita tuon meidän yhteiseen kotiin ja olen muiden kanssa sillein ja ihan täysin miettimättä hänen tunteita asiasta

        Noin ei tule käymään ja tiedät sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ei tule käymään ja tiedät sen

        Eikö. Voidaan rakkaus kokeilla kuinka paljon sun tunnelma nousee kun teen kaikkeni että tunnet mustasukkainen oloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö. Voidaan rakkaus kokeilla kuinka paljon sun tunnelma nousee kun teen kaikkeni että tunnet mustasukkainen oloa

        Ei meille tuu yhteistä kotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meille tuu yhteistä kotia.

        Asia selvä. Nyt sitten otan jonkun muun mun kanssa suhteeseen ja pysy nyt sitten rauhallinen kun minä nussin jatkossa ihan kaikkia


    • Anonyymi

      Joo ja muutetaan tornitaloon!

    • Anonyymi

      Liian vanhanaikaista mulle. Tämä nainen ei keittiötä käytä.

      • Anonyymi

        Jos sinä tienaat ja mies hoitaa kodin ja lapset?


    • Anonyymi

      Minusta olisi ihanaa olla yhden miehen kanssa. Täydentäisimme toisiamme.

      • Anonyymi

        Millanen kundi kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millanen kundi kyseessä?

        En tiedä hänestä paljoa yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä hänestä paljoa yhtään mitään.

        Montako kertaa oot vastannuhänen viestiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa oot vastannuhänen viestiin

        Mihin viestiin täälläkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin viestiin täälläkö?

        Nainen, tule syliini. Tehdään tästä totta. Mies sivusta, joka tykkää sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen, tule syliini. Tehdään tästä totta. Mies sivusta, joka tykkää sinusta.

        Minusta? Tiedät sitten varmaan kuka olen. Mistä tykkäät minusta eniten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin viestiin täälläkö?

        Pidätkö näitä viesteinä. No olisko vaikka suoraan sulle viestinä tullu ja oot ollu hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö näitä viesteinä. No olisko vaikka suoraan sulle viestinä tullu ja oot ollu hiljaa

        En ole kyllä hiljaa ollut.


    • Anonyymi

      Lyödään vaan, mut aamupuuroaikaan mä kyllä taidan nukkuu vielä

      • Anonyymi

        Aina voi unirytmiään muuttaa.


    • Anonyymi

      Mie en ymmärrä, ko mulla ei ole muita naisia. Koita sieki jo ymmärtää se!

    • Anonyymi

      Sulla pitäs varmaan kuitenkin olla oma osoite, kun ethän sä voi mua kuukausia vältellä, jos asuttais samassa osoitteessa.

      • Anonyymi

        Onko sua syytä jotenkin sitten vältellä. Annatko siihen aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sua syytä jotenkin sitten vältellä. Annatko siihen aihetta.

        Lopeta tollanen me ei ikinä vältellä vaikka tulisi riitaa nii mä vaikka menen jonnekin muualle sen aikaa että saat rauhoittua mutta ikinä et meidän kodista minnekään mene kun sä oot meidän lasten kanssa ja me emme riko perhettä minkään asian takia. Minun rakkaus olet ja vain mun kanssa saat viettää niitä hetkiä. Ja vain mulle annat pillua. Rakastan sinua ludem


      • Anonyymi

        Älä puutu toisten asiohin, jotka eivät kuulu sulle millääntavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tollanen me ei ikinä vältellä vaikka tulisi riitaa nii mä vaikka menen jonnekin muualle sen aikaa että saat rauhoittua mutta ikinä et meidän kodista minnekään mene kun sä oot meidän lasten kanssa ja me emme riko perhettä minkään asian takia. Minun rakkaus olet ja vain mun kanssa saat viettää niitä hetkiä. Ja vain mulle annat pillua. Rakastan sinua ludem

        Asutko sen ludemisi kanssa jo? Vai haaveiletko?


    • Anonyymi

      tämä kuulostaa mukavalta, laitetaan rauhallinen kotimoodi ja annetaan pienien ja somien asioiden rakentua kokonaisuudeksi.

      • Anonyymi

        Juurikin näin❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin❤

        Oma pieni lemmen pesä pehmyt ja lämpöinen.


    • Anonyymi

      Iltavelli😅🤗

      • Anonyymi

        Pysyy masu kunnossa ja uni maittaa


    • Anonyymi

      Onpa sulla kiva ajatus. Olis minustakin kiva kokeilla tiimityötä oman kaipauksen kohteeni kanssa. Alusta lähtien olen pitänyt häntä siihen sopivana miekkosena!

    • Anonyymi

      Oi kultaseni (mies) tämä tuli niin äkkiä ... 😅

    • Anonyymi

      Viime vuoden verotustiedot, velat ja varallisuus, luottotiedot ja perintä sekä rikostaustat ois kiva selvittää ennen kuin yhteen muuttaa

      Lisäksi itse en suostuisi siihen että mies elättäis mut ja mä oisin aina aamupuuron keittäjä.

      Mä satun tykkään nukkua välillä pitkään ja välillä mennä nukkuun ajoissa eli tasajako

      Yhteisasumista kannattaa harjoitella viikonloppu kyläilyinä toisen luona. Ei välttämättä tuu niin paljon kiistaa erilaisista tavoista toteuttaa asioita

      Itse muista entisen avomieheni vielä monen vuoden suhteen jälkeen katelleen kun teen jotain ja sit se hetken seurattuaan kysyi: miks teet ton noin vaikeesti? Kato nyt. Näin se sujuu helpommin.


      Sit se näytti. Mä kokeilin tyyliä vähän ja totesin sille:
      Sun tapas on vaikeempi. En tykkää. Omani kivempi

      Sit se huokas syvään ja lopetti mun ojeistamiset.
      Meillä välillä tuli riitaa jos se liian kauan yritti tyrkyttää omaa tyyliään, kun sit mulla hermot meni ja lähin meneen sanoen et tee itte sitten kun osaat paremmin.

      Siks se ei sitten enää ohjeistanu mua liian pitkälle inttäen pidemmällä suhteessa kun tunsi jo mistä mulla palaa päreet

    • Anonyymi

      Voi olla ihan hyvä idea. Kyllä kai toinenkin sentään töissä saa käydä. Ei se arjesta tee huonompaa, päin vastoin.

      • Anonyymi

        Tottakai työssä saa käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai työssä saa käydä.

        Veteleekö M mies koskaan käteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veteleekö M mies koskaan käteen?

        Ei taida pystyä edes siihen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida pystyä edes siihen...

        Ou😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida pystyä edes siihen...

        Koniako vaiko piriä? Ei jaksais enää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe