Kyllä Kankaanpään seutu on uuden päätoimittajan myötä muuttunut ihan olemattomaksi lehdeksi.Textaripalstakin on lähes loppunut.
Ei tule yhtään mitään vahinkoa,että ensi viikolla ilmestyy vain yksi lehti.Samat uutiset voi lukea vaikka tältä palstalta tai sitten Kankaanpään puskaradiosta.
Uutiset ovat kopiointeja Aamulehdestä sekä Satakunnan kansasta.
Lopettaisin lehden tilaamisen,mutta paperi on lätrvää saunan alle tehtävän tulen sytykeenä!!
Kankaanpään Seutu
22
1502
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja seutu palaa roihuten, sellaista soopaa se kirjoittaa😉
- Anonyymi
Puhutte vastoin parempaa tietoa. Seutu ei mitenkään sovellu tulen sytykkeeksi, sillä TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutte vastoin parempaa tietoa. Seutu ei mitenkään sovellu tulen sytykkeeksi, sillä TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN.
Eikö saunan polttaminen tule halvemmaksi ostamalla yhden lehden R-kioskista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö saunan polttaminen tule halvemmaksi ostamalla yhden lehden R-kioskista?
Saunan polttaminen ei lähtökohtaisesti ottaen ole kovinkaan järkevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunan polttaminen ei lähtökohtaisesti ottaen ole kovinkaan järkevää.
Ei olekaan, mutta loittaja ilmeisesti niin aikoo tehdä;
"Lopettaisin lehden tilaamisen,mutta paperi on lätrvää saunan alle tehtävän tulen sytykeenä!!"
- Anonyymi
Toimittajien itserakkaat naaman ilmeet täyttää koko töllön! Loput sitten urheilun huutoa, vaikka ei ole mitään!
- Anonyymi
Saadaankohan ketään menehtyneen toimittajan tilalle?
- Anonyymi
Persujen äänitorvi ja kaksi tontua toimittajaa paistattelee naamaansa joka lehdessä.
- Anonyymi
Tietääkseni lehdet oikoluetaan ennen ilmestymistä Soihtulan kellarissa. Tämä urheilu parivaljakko on kyllä täysi vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni lehdet oikoluetaan ennen ilmestymistä Soihtulan kellarissa. Tämä urheilu parivaljakko on kyllä täysi vitsi.
kaksistaanko ne siellä "lukee" moiskis
- Anonyymi
Yks asia on hyvä: Mitään lehteä ei ole pakko lukea saatikka tilata!
- Anonyymi
Hienosti sanottu.
- Anonyymi
On Seutu siinä mielessä hyvä ,että näkee jos on jo kuollut!!siis seurakuntatiedot...
- Anonyymi
Oletko varma, että tuon olet lukemassa kuoltuasi?
- Anonyymi
Kankaanpään Seutu on nykyään täynnä vihervasemmisto paskaa!
- Anonyymi
Uuudistukset lehden sisällössä vaikuttivat niin että irtisanoin lehden jo kuukausia sitten. Turhaannuin siihen että kun lukee Satakunnan kansan niin samat tarinat on seuraavassa Seudussa. Ainoastaan kuolleet ovat eri tapauksia suurimmaksi osaksi.
- Anonyymi
Surkein paikallislehti pitkään matkaan.
- Anonyymi
Jollei lehteä saada täyteen toimittajat tekevät itsestään juttuja.Typeriä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749