Aihe

Ensimmäisen kerran

Anonyymi

mainitsin ääneen, että haluaisin naimisiin sun kanssa:D
.. sitten aikanaan tietenkin

18

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki aikanaan, kunhan tutustutaan ensin, ettei tarvi ihan vierasta naida kuitenkaan.

• Anonyymi

Juu ei sitä sikaakaan säkissä osteta. Saati sitten sokkona puolisoa oteta.

• Anonyymi

Ei kai sitä tänne tarvi kirjoittaa vaan sano sille ihmiselle suoraan jolle tuon kirjoitit. Ei tuotakaan tarvi vieraille mainostaa, pitäiskö taputtaa käsiä yhteen ja kehua ett hieno homma vai mitä huomiota olet vailla tai kerro kavereillesi. Mitä sitten, ketä kiinnostaa....ööö 🙄

• Anonyymi

Itsekseni iloitsin ajatuksesta, ja halusin sen ilon teillekin jakaa:) Älä hikeenny suotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekseni iloitsin ajatuksesta, ja halusin sen ilon teillekin jakaa:) Älä hikeenny suotta.

Mitä meille muille muiden yksityisasiat kuuluu..ei yhtään mitään.

• Anonyymi

Ai Susannen kanssa vai?

• Anonyymi

Oot sie alakanu puhumaan ihekses, vai seinilleskö juttelit?

• Anonyymi

No en hänelle ainakaan

• Anonyymi

Mun vaimo 👌 ooh kuulostaisi hyvältä. Mun söpö on vaan vähän etäinen.

• Anonyymi

Millainen söpö?

• Anonyymi

Etäisyys on vain fyysistä luokkaa:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen söpö?

Sellainen söpö et pussaan sitä kohta siinä kaikkien keskellä. Vakava ja hymyilevä ja pörröinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen söpö et pussaan sitä kohta siinä kaikkien keskellä. Vakava ja hymyilevä ja pörröinen.

Pussailetko tuntemattomia? Te varmaan tunnette paremmin :D

• Anonyymi

Kukaan järkevä ei avioidu.

• Anonyymi

Jotain ajatuksia tuli mieleen siitä kuinka minä ja yksi mies tultaisiin toimeen. Uskon hänen olevan leuhkiva ihminen. Luulee olevansa parempi kuin muut. Hän varmasti vain satuttaisi minua mikäli tutustuisimme. Minun herkkä luonteeni ei sovi hänen kanssaan yhteen, joten ei naimisiin.

• Anonyymi

Ehkä hän ei ole täällä mutta näin ovat ajatukseni.

• Anonyymi

Muista, että saatat myös erehtyä hänen suhteensa. Jospa hän onkin kunnollinen, empaattinen ihminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista, että saatat myös erehtyä hänen suhteensa. Jospa hän onkin kunnollinen, empaattinen ihminen?

On varmasti sitäkin, mutta olemus kertoo muutakin. Hän saa olla omassa täydellisyydessään rauhassa, en kuulu siihen muottiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. HS: Stora Enso sulkee Kemin Veitsiluodon tehtaan

Siinä se tuli. Odotettu uutinen. Ei yllättävä enää. Työpaikkansa menettää 600 ihmistä. Eipä tuohon ole enää paljon lisättävää..
      Kemi
      590
      6556
    2. Tekis mieli muuttaa korpeen

Pentuna asuin korvessa, ei ollut katuvaloja, oli vain kyläkauppa ja kyläkoulu suht lähellä :) Nyt kun työt muuttui vakiosti etätöiksi, olen miettinyt
      Maailman menoa
      281
      4959
    3. Ansiosidonnaisen porrastaminen olisi vain reilua

Nykyisin sinnitellään töissä tasan minimiaika, jonka jälkeen heittäydytään ansiosidonnaiselle maksimiajaksi. Uudessa mallissa olisi oikeus sitä pidemp
      Maailman menoa
      156
      2460