Pikku pili on Yök.

Mira

Pikku pilien kanssa se on sellaista sormien kaa räpläämistä Yök.
Onhan se selvä että iso kulli tekee kutaa.
Olen nussinut eri rotujen miesten kanssa ja kyllä siinä malkoinen ero on onko kulli 15 vai 30 cm.
Voihan muuta väittää jos ei ole kokenut.
Voihan siinä käyttää jo ihan toisia lihaksiakin kuin kullissa on mittaa .
Pystyy pillullaan ikään kuin imuttamaan vartta pitkin. Niin hän se on tosi isoille tehtäväkin ,muutenhan ne täkkisi sisäkalut sekaisin. Kulli kohdun suuta vasten ja lihakset toimimaan siinä saa ite ja toinen. Jes tökeröt iso kullit, saa mahan pohjan todella kipeeksi kokemusta on siitäkin.
Tuhansien mulkkujen Mira.

31

6945

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ha

onko sun mielestä 17 cm liian pieni?niin ja jos on paksuus paksuimmasta kohdasta 5,3 cm

• Mika

Meehän kuntosalille läskipillu niin et tarvii norsua tyydyttää.
      Just tollaset laiskat lahnat on oikeita seksintappajii.

• Hauhau

Noin ne pikkukulliset suuttuu ja räksyttää kun koosta tulee kysymys.
        Ei se auta.

• Bullshit
        Hauhau kirjoitti:

Noin ne pikkukulliset suuttuu ja räksyttää kun koosta tulee kysymys.
        Ei se auta.

huvinsa kullakin. pillu on jokseenkin yliarvostettu asia maailmassa. naimista voi harjoittaa monella eri tavalla. oli vehje iso tai pieni. minulla on ainakin tarpeeks normaali ja on kelvannu naisille. miralle vaan sanoisin että ihmisiä on kaikenlaisia ja sinä toit sen aika kierolla ja v-mäisellä tavalla esille.
        joku voi sanoa että sinullakin on liiallisen rynkytyksen takia aivot valahtaneet selkärankaa pitkin perseeseen. ja mitä isompaa kullia taot sitä enemmän teet aivoistasi mössöä. toivon vaan että 30cm ei enää riitä vaan on haettava afrikkalainen norsu partneriksi kun ei pienempi enää riitä. hyvää joulua!!!

• Mira

Kuule poju kyllä minä pilluni lihakset tiedän ja hallitsen .
        Miten lie sinun amatööri typyköidesi.
        Kaunistelematon totuus vaan on , että isoon kuliin pystyyn tarraaman kolmella lihas ryhmällä piliin vain yhdellä . Silloinkin se tahtoo lupsahdella ulos.
        Joten naiselle jää vaan se vaihto ehto , että putki auki ja kova pyöritys. Kyllä siinä Äijältä mälli lähtee vaan eipä saa nainen mitään.
        Pili pilin kanssa tulee pil pim pano . yök.
        Kyllä kullin on oltava vähintään 25cm ja hyvin kaareva sekä kunnon terska.

• Mira
        Bullshit kirjoitti:

huvinsa kullakin. pillu on jokseenkin yliarvostettu asia maailmassa. naimista voi harjoittaa monella eri tavalla. oli vehje iso tai pieni. minulla on ainakin tarpeeks normaali ja on kelvannu naisille. miralle vaan sanoisin että ihmisiä on kaikenlaisia ja sinä toit sen aika kierolla ja v-mäisellä tavalla esille.
        joku voi sanoa että sinullakin on liiallisen rynkytyksen takia aivot valahtaneet selkärankaa pitkin perseeseen. ja mitä isompaa kullia taot sitä enemmän teet aivoistasi mössöä. toivon vaan että 30cm ei enää riitä vaan on haettava afrikkalainen norsu partneriksi kun ei pienempi enää riitä. hyvää joulua!!!

En näe mitään syytä mielistellä pili pili poikia.
        Kyllä minä tiedän , rakastella voidaan monella eri tavalla.
        Nyt vaan on kyse siitä mitä kullilla saadaan aikaan .
        Niin kuin jo totesin pikku kullien on otettava kieli sormet sekä kaikki lelunsa avukseen . Samaan pääsee kunnon kokoisella kullilla .
        Inhoan teitä Räpeltäjät. Minuun puolestani saisitte olla pelkkiä runkkareita. Kun kullinne on pillun pilkka ja karvojen hämäännys.

• joopa joo
        Mira kirjoitti:

Kaunistelematon totuus vaan on , että isoon kuliin pystyyn tarraaman kolmella lihas ryhmällä piliin vain yhdellä . Silloinkin se tahtoo lupsahdella ulos.
        Joten naiselle jää vaan se vaihto ehto , että putki auki ja kova pyöritys. Kyllä siinä Äijältä mälli lähtee vaan eipä saa nainen mitään.

näinköhän olet isoa koskaan saanutkaan.. jos sen enempää normaalia tai pientäkään. puutteessa taidat raukka elää! noilla kirjotuksillas haluut vaan kostaa miehille, jotka ei sulle anna kun oot tollanen helvetin tyhmä bitch! vai oletko vaan naurettavan säälittävä provo??

• Joker
        Mira kirjoitti:

Niin kuin jo totesin pikku kullien on otettava kieli sormet sekä kaikki lelunsa avukseen . Samaan pääsee kunnon kokoisella kullilla .
        Inhoan teitä Räpeltäjät. Minuun puolestani saisitte olla pelkkiä runkkareita. Kun kullinne on pillun pilkka ja karvojen hämäännys.

Do you walk to walk????
        I doubt....

• H2nnu
        Joker kirjoitti:

Do you walk to walk????
        I doubt....

Tässä se nähtiin ja todeksi todettiin. Koolla on merkitystä. Heti kun joku kertoo kuinka iso tekee kutaa jne. nin on äijät haukkumassa kirjoittajan täysin lyttyyn.
        Toisin sanoen tämä keskustelupalsta on täysin turha. Koolla on merkitystä, ja sillä siisti! PISTE.

• 6"
        Mira kirjoitti:

No mikäs siinä, runkataan me pilipojat vaan menemään... Oma käsihän antaa aina (ja tekee sen vielä hyvin!) eikä vaadi mitään, toisin kuin te vittupäiset lutkat. Että siltä pohjalta...

• nainen
        6" kirjoitti:

No mikäs siinä, runkataan me pilipojat vaan menemään... Oma käsihän antaa aina (ja tekee sen vielä hyvin!) eikä vaadi mitään, toisin kuin te vittupäiset lutkat. Että siltä pohjalta...

Te pippelipojat olette naurettavia!!
        Runkatkaa vaan nyt ja aina..turhaa haaveilette naisesta joka kuitenkin OIKEASTI pettyy,ainakin mitä tulee sukuelimiin.Lisäksi luonteenpiirteisiin kuuluu näköjään naisten haukkuminen..hmm,mistähän se johtuu?Sekin siitä pippelistä!!

• 6"
        nainen kirjoitti:

Te pippelipojat olette naurettavia!!
        Runkatkaa vaan nyt ja aina..turhaa haaveilette naisesta joka kuitenkin OIKEASTI pettyy,ainakin mitä tulee sukuelimiin.Lisäksi luonteenpiirteisiin kuuluu näköjään naisten haukkuminen..hmm,mistähän se johtuu?Sekin siitä pippelistä!!

Kyllä teissä väljäpillu-naisissa haukkumisen aihetta löytyy...kuten naisissa yleensäkin. Mielelläänhän teitä kattelee, mutta...
        Juu, muuta ei mies tartte kuin hyvän mielikuvituksen ja toimivat kädet..

• Sexy girl
        Mira kirjoitti:

Mira oon sun kaa vaan pikkusen erimieltä,koska itte on rakastellu jo 50 kertaa vähintään 45cm kullilla. Se sattuu niin perkeleesti ja just sen takia se on niin ihanaa.Pidetään yhtä Mira, "pieni kulliset on perseest! " !

• Mira
        Sexy girl kirjoitti:

Mira oon sun kaa vaan pikkusen erimieltä,koska itte on rakastellu jo 50 kertaa vähintään 45cm kullilla. Se sattuu niin perkeleesti ja just sen takia se on niin ihanaa.Pidetään yhtä Mira, "pieni kulliset on perseest! " !

Vietin taas mahtavan viikonlopun kolmen Somalipoitsun kanssa .
        Mahtavaa menoa jotta kullia oli sisälläni ainaskin 70cm , välillä kahdessa välillä kolmessa reijässä.
        Kokeilehan sinäkin useamaa kerralla , TEKEE KUTAA. Vieläkin tuntuu ja maistuu ;-)).

• pilalla
        Mira kirjoitti:

Mahtavaa menoa jotta kullia oli sisälläni ainaskin 70cm , välillä kahdessa välillä kolmessa reijässä.
        Kokeilehan sinäkin useamaa kerralla , TEKEE KUTAA. Vieläkin tuntuu ja maistuu ;-)).

Voiko tuon alemmas enää vajota...ziisus!

• Pesäpallo
        Mira kirjoitti:

Epä reilua sun olisi pitänyt syntyä pesäpalloksi . Saisit oikein kunnolla mailaa Mira .

• nainen
        6" kirjoitti:

Kyllä teissä väljäpillu-naisissa haukkumisen aihetta löytyy...kuten naisissa yleensäkin. Mielelläänhän teitä kattelee, mutta...
        Juu, muuta ei mies tartte kuin hyvän mielikuvituksen ja toimivat kädet..

kun naisista noin ajattelet,niin muista pysyä erossa kans!!Katselet vain ja toisella kädellä voit vaikka hipelöidä piliäsi....Varot vaan jännetuppitulehdusta ja rakkoja!!

• !

Ooh, olisinpa sinä.

• Mira

Siskot tulkaa keskusteluun mukaan . Sanomaan suorat sanat napero Hermanneille.

• HK BLÅ
        Mira kirjoitti:

Siskot tulkaa keskusteluun mukaan . Sanomaan suorat sanat napero Hermanneille.

On jo tuo 24 senttinen melkonen banaani. Kun kuitenkin eurooppalaisilla taitaa tuo pisimmät mitat pyöriä siinä 19cm paikkeilla joka alkaa olla jo melkoinen ilmestys jossa on jo vartta.
        Taidatkin olla saanut vain tuota Nigerialaista joka on tunnetusti pidempi jopa 22cm pituinen.

Iha mukavia mulkkuja olet "saanut" :D
        Varmaan noitten virtuaalimulkkujen sijaan kelpaisi ihan tavallinen suomalainen 16cm pitkä tukevasti ylöspäin sojottava kunnon kyrpä :D

• Pera

just just vai oikein Mira...taitaa olla kyseessä kuitenkin amiksen Corolla-Mara, jolla on "tuppikulli" ja riippupallit...
      Rassaa sinä Mara vaan sitä Corollon kaasaria ja jätä nämä puheet "oikeille miehille"

• Mies

Valitsetko miehen hänen kullinsa perusteella? Oot sä aika paska-ämmä!! Just tommosii paskanjauhajii mä vihaan!! Saatanan sä et tiedä rakkaudesta hevonpersettä!!

• Hanski

joka kulkee maasta maahan jakaakseen ilmasta pillua. loppu siihenkin tulee kun pillun huulet lepattaa kuin lippu tangossa ja vehje haisee kun mädäntyny kärpän raato. ei sellasta kattele edes hautausurakoitsijakaan...ei ees rahasta.

• Mira 28v 172cm 59 kg vaalea
        Hanski kirjoitti:

joka kulkee maasta maahan jakaakseen ilmasta pillua. loppu siihenkin tulee kun pillun huulet lepattaa kuin lippu tangossa ja vehje haisee kun mädäntyny kärpän raato. ei sellasta kattele edes hautausurakoitsijakaan...ei ees rahasta.

Niin hyvä seksi kuluu rakkauteen , ja pili pojilta sitä en saa.
        Vääjäämättä Rakastamallani miehellä on Kulli .
        Valkkaattehan tekin miehet naiset rintojen koon ym. ulkoisten seikkojen perusteelle.
        Toiset naiset katsoo, miehen kalosseja ,minä kullinkokoa.
        Hyvää viikon loppua .
        ps, Somali miehillä on hyvät kulli.

• ......
        Mira 28v 172cm 59 kg vaalea kirjoitti:

Valkkaattehan tekin miehet naiset rintojen koon ym. ulkoisten seikkojen perusteelle.
        Hyvää viikon loppua .

Yleistät liikaa, oot varmaa satoja tuhansia somaaleja testannu ku niillä on nii "hyvät kullit". En kato naista tissien perusteella, vaan kokonaisuuden. Mulla nyt ei oo ku tämmöne kakskymppine pili, mutta oon pärjänny.

• fgnhkmfgjhdfthjkgnjgn

Hyvää viikon loppua .

Sinä olet yök...(>

• Huora Mira

Hyvää viikon loppua .

ON HULLU HUORA HUORALASTA!

• Tepa

Hyvää viikon loppua .

Varmasti jos se sun mies sais semmosen nätin pieni vittuisen naisen.. ni se vaihtais sut siihen. Täällä selittää vaa kaikki et "tahon ison.. mulla on nii iso pillu!"
        Miehet (myös iso kulliset) ottaa mielummin semmosen tosi tiukan jonne SE pitää tunkea, entä semmosen joka vähä väliä puristaa munaa. Kyl se iso muna kato niihi pieni pillusiinki menee.

• Mira
        Tepa kirjoitti:

Varmasti jos se sun mies sais semmosen nätin pieni vittuisen naisen.. ni se vaihtais sut siihen. Täällä selittää vaa kaikki et "tahon ison.. mulla on nii iso pillu!"
        Miehet (myös iso kulliset) ottaa mielummin semmosen tosi tiukan jonne SE pitää tunkea, entä semmosen joka vähä väliä puristaa munaa. Kyl se iso muna kato niihi pieni pillusiinki menee.

Minulla ei ole miestä , vaan miehiä paremminkin poikia .
        Koska 16-20v pojat on kaikkein innokkaampia ja kestävämpiäkin .
        Pystyvät monen tunnin suorituksiin yksin ja yhdessä .
        Eivätkä pyri riesaksi. Somalipojat on nyt mun numero uno.
        Pitkäkullisia ja tosi kestäviä .
        Tänäänkin tulee 4 poikaa kieli kurssille, luokseni saas nähdä mitä syntyy.

• Abdi

oikeassa kyllä se olla iso parempi paljo kun pieni ainaki siksi ne tulla minu luokse ja olla erittäi tyytyväiset ollet kun lähte pois ainut mikä olla Abdi mieltä vaivannu olla jos ne olla oma mies kans nii ne eivä löytänet reunat siellä pillu ei sellanen olla hyvä tunne ja sitte tulla ne ero ja riita kuka saada ja mitä saada

• seppo

niin se vain homma etenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe