Opettele Käytöstavat

Anonyymi

Sinä 70mies.Prismassa klo 9-10välillä.Lihatiski.Kaikki ei voi sydönvian takia koko ajan maskia pitää. Sinä olit ajamassa rollaattori ihmisen ulos kaupasta. Kokeileppa minulle tulla sanomaan. Lähdet lentämällä itse ulos

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sydänvika ei estä maskin käyttöä.

    • Anonyymi

      Maskin kättö on turhaa,ja ihmisten aliistamista. Jos haluaa olla pelle,ja pitää maskia,siitä vaan.

    • Anonyymi

      Minö olen saanut rokotteen ,kun olen ehdokas ,repiköö siitö köyhöt.

    • Anonyymi

      🙂 varmaan se 70v henkilö lukee sun vietin täältä😀. Ja missään ei ole mitään maskipakkoa. Näkyy osa porukasta olevan aivan sekaisin, onneksi heidät nykyisin maskista😄😆😅😂🤣😁.

      • Anonyymi

        Idiootit tunnistaa siitä jotka eivät käytä maskia ja siten vaarantavat toiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit tunnistaa siitä jotka eivät käytä maskia ja siten vaarantavat toiset.

        Maskin käyttö on ihan huuhaata, ei se mitään auta saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maskin käyttö on ihan huuhaata, ei se mitään auta saatana.

        Jos sinulla on mahdollisesti tartunta se estää kyllä pisaratartunnan. Jos tartutat toisen ja hän esimerkiksi menehtyy olet sinä vastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on mahdollisesti tartunta se estää kyllä pisaratartunnan. Jos tartutat toisen ja hän esimerkiksi menehtyy olet sinä vastuussa.

        Pelatkaan sit varman päälle, laittakaa kymmenen päällekkäin ja pysykää kotonanne. Ihmetyttää kuinka olettekaan voineet selvitä elämässänne tännekin saakka. 🙂😀😄😆😅😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelatkaan sit varman päälle, laittakaa kymmenen päällekkäin ja pysykää kotonanne. Ihmetyttää kuinka olettekaan voineet selvitä elämässänne tännekin saakka. 🙂😀😄😆😅😂🤣

        Lapsellinen ja naurettava kommentti, olet vsstuuton ja nähtävästi erittäin lapsellinen ihminen.
        Ihmettelen miten henkisesti tuolla tasolla osaa käyttää edes tietokonetta, todennäköisesti ihmiset nauravat sinulle.
        Itse olen selvinnyt aivan hyvin toisin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelatkaan sit varman päälle, laittakaa kymmenen päällekkäin ja pysykää kotonanne. Ihmetyttää kuinka olettekaan voineet selvitä elämässänne tännekin saakka. 🙂😀😄😆😅😂🤣

        Se on fakta että maski estää sinua tartuttamasta muita pisaratartuntana jos et tätä pysty käsittämään niin sinun se pitäisi jäädä kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on fakta että maski estää sinua tartuttamasta muita pisaratartuntana jos et tätä pysty käsittämään niin sinun se pitäisi jäädä kotiin.

        Jos käytät maskia ja uskot sen jotain muutakin estävän kuin kunnolla hapen saannin, niin on turha teikäläisille yrittää järkeä puhua. On varmaan kovin vaikea itse tarkistaa faktat siitä ettei maski auta. Mikään järkevä taho ei sellaista edes väitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen ja naurettava kommentti, olet vsstuuton ja nähtävästi erittäin lapsellinen ihminen.
        Ihmettelen miten henkisesti tuolla tasolla osaa käyttää edes tietokonetta, todennäköisesti ihmiset nauravat sinulle.
        Itse olen selvinnyt aivan hyvin toisin kuin sinä.

        Siis kuljet maskiin naamioituneena vain siksi ettei vaan joku naura tai syyllistä sinua, tai mielessäsi olet olevinasi jokin pelastaja kun luulet maskisi suojaavan kaikkia sinun sairauksilta. Jospa yrittäisit käyttää aivojasi vai onko jo niin kova hapen puute ettei onnistu. Jos ei kukaan ole sinulle vielä kertonut niin voin sen nyt tehdä, älä tutkimatta asiaa itse (etsimällä tietoa mahdollisimman monista ja luotettavista lähteistä)usko ihan kaikkea mitä joku tai jotkut väittää. Toivottavasti et eilen ole ollut yhtä herkkä uskomaan.🙂😀😄😆😅😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuljet maskiin naamioituneena vain siksi ettei vaan joku naura tai syyllistä sinua, tai mielessäsi olet olevinasi jokin pelastaja kun luulet maskisi suojaavan kaikkia sinun sairauksilta. Jospa yrittäisit käyttää aivojasi vai onko jo niin kova hapen puute ettei onnistu. Jos ei kukaan ole sinulle vielä kertonut niin voin sen nyt tehdä, älä tutkimatta asiaa itse (etsimällä tietoa mahdollisimman monista ja luotettavista lähteistä)usko ihan kaikkea mitä joku tai jotkut väittää. Toivottavasti et eilen ole ollut yhtä herkkä uskomaan.🙂😀😄😆😅😂🤣

        Huomaa emojien ja kirjoitusasusi perusteella että et ole mikään kauhean älykäs tai kypsä ihminen.
        Käytän aivojani huomattavasti enemmän ja tehokkaammin kuin sinä, maski ei tietenkään estä 100% tartuntoja mutta siitä on apua jos itse olet mahdollisesti taudinkantaja ja et halua vaarantaa toisia.
        kasvahan vastuulliseksi aikuiseksi, menehän sinne äidin viereen kasvamaan sellaiseksi nyt ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa emojien ja kirjoitusasusi perusteella että et ole mikään kauhean älykäs tai kypsä ihminen.
        Käytän aivojani huomattavasti enemmän ja tehokkaammin kuin sinä, maski ei tietenkään estä 100% tartuntoja mutta siitä on apua jos itse olet mahdollisesti taudinkantaja ja et halua vaarantaa toisia.
        kasvahan vastuulliseksi aikuiseksi, menehän sinne äidin viereen kasvamaan sellaiseksi nyt ensin.

        Oletko typerä. Olen saanut jo ensummäisen rokotteen. Ketä muka tartutan. Vai käytät aivoja. Et varmasti käytä minua enemmän. Luuletko että täällä päivystän tai ääöiöiden jutut kiinnostaa. Juo sinä kaljaasi ja jätä jutut viisaammille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa emojien ja kirjoitusasusi perusteella että et ole mikään kauhean älykäs tai kypsä ihminen.
        Käytän aivojani huomattavasti enemmän ja tehokkaammin kuin sinä, maski ei tietenkään estä 100% tartuntoja mutta siitä on apua jos itse olet mahdollisesti taudinkantaja ja et halua vaarantaa toisia.
        kasvahan vastuulliseksi aikuiseksi, menehän sinne äidin viereen kasvamaan sellaiseksi nyt ensin.

        Sinun kaltaiset hörhöt on pahimpia väärän tiedon levittäjiä, maski ei suojaa. Etkö osaa etsiä tietoa, toisaalta hyvä jos käytät sitä, tunnistaa hörhön helpommin.😀😄😆😅😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaiset hörhöt on pahimpia väärän tiedon levittäjiä, maski ei suojaa. Etkö osaa etsiä tietoa, toisaalta hyvä jos käytät sitä, tunnistaa hörhön helpommin.😀😄😆😅😂🤣

        Ukkis oli hörhö ja sinä vieläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkis oli hörhö ja sinä vieläkin

        Sinun suvun tuntien ei ole varaa huudella, aika noloa.Älä hätäile kyllä ne asiat joskus unohtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaiset hörhöt on pahimpia väärän tiedon levittäjiä, maski ei suojaa. Etkö osaa etsiä tietoa, toisaalta hyvä jos käytät sitä, tunnistaa hörhön helpommin.😀😄😆😅😂🤣

        Eli et edelleen ole ottanut asioista selvää ja varmistat kaiken mitä laitoin edellisissä viesteissä.
        Kuten sanoin että estää pisaratartuntaa tietyissä tapauksissa, edelleen kaikki mitä kirjoitat kertoo mitä kerroin edellisessä viestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et edelleen ole ottanut asioista selvää ja varmistat kaiken mitä laitoin edellisissä viesteissä.
        Kuten sanoin että estää pisaratartuntaa tietyissä tapauksissa, edelleen kaikki mitä kirjoitat kertoo mitä kerroin edellisessä viestissä.

        Edelleenkin näytät kärsivän hapen puutteesta, heitä jo se naamari pois. Toistan taas yleisessä tiedossa olevan faktan, maski ei suojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin näytät kärsivän hapen puutteesta, heitä jo se naamari pois. Toistan taas yleisessä tiedossa olevan faktan, maski ei suojaa.

        Ei suojaa sinua mutta vähentää tarttumasta muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suojaa sinua mutta vähentää tarttumasta muita.

        Ei vähennä, eikä suojaa. Ihan rauhassa voit jatkaa tuolla psykoosi-linjalla, älä vaan tuputa muille höpö höpö juttujasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin näytät kärsivän hapen puutteesta, heitä jo se naamari pois. Toistan taas yleisessä tiedossa olevan faktan, maski ei suojaa.

        Edelleen maski ei suojaa sinua mutta suojaa muita jos sinulla on virus. Menehän sinne äidin viereen kasvamaan isoksi ensin.


      • Anonyymi

        Minun on 118-122 todistetusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen maski ei suojaa sinua mutta suojaa muita jos sinulla on virus. Menehän sinne äidin viereen kasvamaan isoksi ensin.

        Koko ajan todistat enemmän kuinka tyhmä olet, et näytä edes itse ymmärtävän kuinka hölmöä tuo maskin puolesta puhuminen on🙂. Kuvitellaan hetki että olisit oikeassa, korostan vielä että KUVITELLAAN😀. Karanteenit voisi unohtaa heti, kaikki kellä olisi "virus" voisi liikkua aivan vapaasti muiden joukossa, kunhan vaan olisi maski päässä😆. Kertomasi mukaan se ei silloin tarttuisi muille😅. Yritäs nyt äkkiä lukea jostain vielä joku parempi selitys.😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan todistat enemmän kuinka tyhmä olet, et näytä edes itse ymmärtävän kuinka hölmöä tuo maskin puolesta puhuminen on🙂. Kuvitellaan hetki että olisit oikeassa, korostan vielä että KUVITELLAAN😀. Karanteenit voisi unohtaa heti, kaikki kellä olisi "virus" voisi liikkua aivan vapaasti muiden joukossa, kunhan vaan olisi maski päässä😆. Kertomasi mukaan se ei silloin tarttuisi muille😅. Yritäs nyt äkkiä lukea jostain vielä joku parempi selitys.😂🤣

        Jostain syystä viestini poistettiin mutta sinä se kirjoitusasusi ja sen sisällön perusteella kerrot omaa matalaa älykkyytäsi.
        Maski suojaa muita mutta ei tietenkään100%, mikään ei ole varma asia.
        Otahan asioista selvää ja jos et itse osaa niin pyydä äitiä auttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä viestini poistettiin mutta sinä se kirjoitusasusi ja sen sisällön perusteella kerrot omaa matalaa älykkyytäsi.
        Maski suojaa muita mutta ei tietenkään100%, mikään ei ole varma asia.
        Otahan asioista selvää ja jos et itse osaa niin pyydä äitiä auttamaan.

        Jos nyt yhtään järkeä sulla päässä ois nii olisit jo tajunnut ettei suojaa. Ja ne jotka sitä asiaa ei itse tajua löytävät kyllä etsiessään monien eri tahojen sen faktan myöntävän. Mikään vakavasti otettava taho ei edes väitä maskin suojaavan. Kukaan ei sinua kiellä pitämästä maskia, se on sun valintasi. Aivan kuten ei kukaan voi myöskään pakottaa muita pitämään maskia, jokaisen oma valinta. Onneksi koko ajan enemmän porukkaa tajuaa ympäri maailman kuinka heitä on kusetettu. Et ole ainut joka on mennyt halpaan, eikä sitä tarvii hävetä, liika sinisilmäisyys vain ei ole järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt yhtään järkeä sulla päässä ois nii olisit jo tajunnut ettei suojaa. Ja ne jotka sitä asiaa ei itse tajua löytävät kyllä etsiessään monien eri tahojen sen faktan myöntävän. Mikään vakavasti otettava taho ei edes väitä maskin suojaavan. Kukaan ei sinua kiellä pitämästä maskia, se on sun valintasi. Aivan kuten ei kukaan voi myöskään pakottaa muita pitämään maskia, jokaisen oma valinta. Onneksi koko ajan enemmän porukkaa tajuaa ympäri maailman kuinka heitä on kusetettu. Et ole ainut joka on mennyt halpaan, eikä sitä tarvii hävetä, liika sinisilmäisyys vain ei ole järkevää.

        Kusetettu millä tavalla? Linjaautoissa on maski pakko ja kaupat voivat valita asiakkaansa. Jos olisit tutustunut faktoihin niin tietäisit että maski suojaa jonkin verran ei tietenkään täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetettu millä tavalla? Linjaautoissa on maski pakko ja kaupat voivat valita asiakkaansa. Jos olisit tutustunut faktoihin niin tietäisit että maski suojaa jonkin verran ei tietenkään täydellisesti.

        Kun ei vaan suojaa, vaikka kuinka yrittäisit sitä itsellesi vakuutella niin ei. Missään ei ole maski pakkoa. Ei linja-autoissa sen enempää kuin kaupoissa. Kukaan ei sitä voi pakottaa, kuten ei "rokotustakaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko typerä. Olen saanut jo ensummäisen rokotteen. Ketä muka tartutan. Vai käytät aivoja. Et varmasti käytä minua enemmän. Luuletko että täällä päivystän tai ääöiöiden jutut kiinnostaa. Juo sinä kaljaasi ja jätä jutut viisaammille

        Lue eritiedostoja, rokotteet ovat huuhaata.


    • Anonyymi

      Jokainen voi pitää maskia..
      Sydänviat ja keuhkosairaudet ei ole este. Este on korvien välissä.
      Maski pakkoa odotan.

      • Anonyymi

        Ei voi, ei pidä eikä kannata. Ne joilla on maskit ovat pelkkiä bakteeri pesiä. Ainakaan mun lähelle ei ole asiaa bakteerienne kanssa.pitäkää naamareitanne jossain muualla, älkääkä tulko ihmisten ilmoille tartuttamaan muita.


    • Anonyymi

      prisman äitiasiakkaat tupakoi, ei heidän vanhemmatkaan ole edustavampia?

      • Anonyymi

        Elokuva Race Jesse Owenista. Kyllä Hitleriä vitutti. Sitten Amerikassa mies joutui menemään hotelliin omaan juhlaansa henkilökunnan ovesta. Tuli persut mieleen. Ei hulluja, vamnaisia jne ehdokkaaksi. Etovaa. Hyi helvetti ja vielä 2021


    • Anonyymi

      Onko sussa miestä? Kitiset vaan netissä.

    • Anonyymi

      Jos ÄO on alta sadan, ei voi olettaa että älyää laittaa maskin.

    • Anonyymi

      Useimmilla Prismassa asioivilla ei ole käyttäytymistä , mistä johtuu?

      • Anonyymi

        Turtiaisen takiaiset taas tilittää 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Maski pitää pitää naamalla aina, nyt ja vielä 20 vuoden päästä! me ollaan 30 v nuoripari ja ollaan totuttu pitämään maskia kaikkialla julkisilla paikoilla. Ja pidetään aina, hamaaan tulevaisuuteen saakka. Maski on IN, ilman maskia on juntti ja murhaaja!

    • Anonyymi

      Otin eilen kauniin rusketuksen nokkoskeitolla ja pari lautasta aurinkoa. Ääneshtä

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe