Kun meistä tulee pääministeripuolue, mikä on se tahti mihin pystytään - onko se satoja, tuhansia vai kymmeniä tuhansia kuukaudessa?
Mihin tahtiin persut aloittaa palautukset?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin kolme palautetaan ja 30000 otetaan
- Anonyymi
Lähdemme siitä, että jo yksikin palautus päivässä on aina kotiinpäin. Tämä tahti riittää kunhan rajat ovat kiinni, eikä uusia oleskelijoita huolita enää maahan.
- Anonyymi
Näin on. Hymyilen aina iloisesti kun yksikin virolainen lähtee maastamme. Tai edes kuolee.
- Anonyymi
Kiitokset jälleen palstan aktivoinnista !
- Anonyymi
Etnonatinalistit ajavat palautuksia, persut estävät elintasopakolaisten tuloa.
- Anonyymi
Virolaiset ja venäläiset ainakin palautetaan kaikki ja palautukset alkavat heti ensimmäisen PS-hallituksen tullessa valtaan. Poliisit keräävät mainitut kansat heti koppeihin, joista heidät toimitetaan ensitilassa kotimaihinsa, joilta vaaditaan kaikki heille maksetut sosiaalituet takaisin tai muuten Suomi suuttuu. Tai ainakin perussuomalaiset suuttuu!
- Anonyymi
Saahan persumies kuitenkin pitää tumman, samaa sukupuolta olevan aviomiehesä täällä Suomessa? Saahan?
Vai onko pakko panna samaan junaan muiden kanssa?- Anonyymi
Maitonaamat vain maitojunaan, jauhonaamat Kööpenhaminan maanalaiseen.
- Anonyymi
Ainakin laittomasti Suomessa olevat ihmiset pitää lähettää kotimaihinsa tai ottaa säilöön josta saa aina poistua kun poistuu Suomesta.
- Anonyymi
Minnes persut ovat palaamassa? Takaisin volganmutkaan.
- Anonyymi
Hyvä että käytät sanaa palautus ja myönnät siten itsekkin että Suomi ei ole heidän kotimaa. Ihmisen voi palauttaa vain hänen omaan kotiin.
- Anonyymi
Eli siis Viroon ja Inkerinmaalle sekä muihin perinteisiin Venäjän osavaltioihin.
- Anonyymi
Kaikki palautettavat mahtuisivat Suezin kanavaan juuttuneen kokoiseen konttilaivaan. Laivasta purettaisiin kontteja lähtömaita lähimpiin satamiin.
- Anonyymi
Helsingissä asuvat maalaiset palautetaan ensin takaisin maalle.
- Anonyymi
Sipilä voi alkaa kuskiksi
10000 lentoa riittää pienkoneella
jospa poliitikko oppii siinä samalla jotain? - Anonyymi
VIROLAISET LÄHTEE KOTTIIN, TINTTAN TANTTAN TALLALLEI!
- Anonyymi
Entä honduralainen naiseni. BUU
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161