Pahasti rupsahtanut Maisa Torppa

Anonyymi

Ei hehku törpön olemus odottamisen onnea eli mahtaako edes olla raskaana? Näyttää enemmänkin ryypänneeltä ja lihonneelta kuin raskaana olevalta. Maisalandian kuvissa ja videoissa sen sijaan viilettää joku simpsakka kaurissilmäinen kaunotar. Niin että kumpi on ikuista aprillipilaa - törppö seiskan kannessa vaiko törppö igssä 🤔😂 ??

108

3555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noi sen ig:ssa olevat kuvat on todellakin photoshoppauksen tulosta. Tyhmä kun on niin unohtaa jo päivässä itsekkin mitä on puhunut. Mm. ei vaalenna hiuksia nyt kun on raskaana , Raidoittaa vaan ja hupsheijaa, kuvissa on täysin blondattu tukka.
      Sahralta tuli muuten hyvä avaus, käykääs katsomassa 🙂

      • Anonyymi

        Maisukka elää somekuplaa, muokkaa ja filtteröi kuviansa, mutta hemmetin Seiska kun se paljastaa todellisuuden.

        Sahran insta-avautuminen kertoo paljon...


      • Anonyymi

        Myös Eevalla suoraa veetuilua Törpölle. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisukka elää somekuplaa, muokkaa ja filtteröi kuviansa, mutta hemmetin Seiska kun se paljastaa todellisuuden.

        Sahran insta-avautuminen kertoo paljon...

        Pakko sanoa, että en pidä erityisesti Maisasta. Toisinaan viihteen vuoksi luen juttuja kun haluan "aivot narikkaan"..
        SILTI mun mielestä se Sahran eilinen avautuminen instassa oli jotenkin vähän pelottavaa... Olen tuntenut ihmisen jonka elekieli on täysin kuin hänen. Sätkitään puhuessa, venytellään sanoja, tuijotetaan psykona kameraan ja vaahdotaanja naureskellaan epäuskoisena.... Ymmärrän ettei ole missään nimessä oikein jos Maisa on hänestä jonkin ilmoituksen tehnyt mutta ei ole minusta terve tämä toinenkaan osapuoli... Taas tuntemalleni henkilölle ei mitään tarvinnut tehdäkään kun hän jo hyökkäili vastaavasti läheisten ( kilttien ) ihmisten kimppuun.
        Vähän ihmetyttää nyt kyllä että eikö kerta avautuminen riitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa, että en pidä erityisesti Maisasta. Toisinaan viihteen vuoksi luen juttuja kun haluan "aivot narikkaan"..
        SILTI mun mielestä se Sahran eilinen avautuminen instassa oli jotenkin vähän pelottavaa... Olen tuntenut ihmisen jonka elekieli on täysin kuin hänen. Sätkitään puhuessa, venytellään sanoja, tuijotetaan psykona kameraan ja vaahdotaanja naureskellaan epäuskoisena.... Ymmärrän ettei ole missään nimessä oikein jos Maisa on hänestä jonkin ilmoituksen tehnyt mutta ei ole minusta terve tämä toinenkaan osapuoli... Taas tuntemalleni henkilölle ei mitään tarvinnut tehdäkään kun hän jo hyökkäili vastaavasti läheisten ( kilttien ) ihmisten kimppuun.
        Vähän ihmetyttää nyt kyllä että eikö kerta avautuminen riitä...

        Höpö höpö. Sahra vaikuttaa terveeltä ja tasapainoiselta, mutta näkee että on hiukan väsynyt toisen osapuolen toistuvaan julkiseen mollaamiseen.
        Torppa on jäänyt niin monta kertaa kiinni ns.kirkkain silmin valehtelusta, joten kyllä Sahra on tässä casessa vahvoilla.
        Vaatii häneltä rohkeutta käydä taistoon
        Torppaa vastaan, mutta niinkuin on kertonut vuosien piinaamiselleen pitää saada loppu.


      • Anonyymi

        Kannattaisiko Sahran puheiden todenperäisyyttä tarkistaa, yhtä monta mielipidettä kuin ihmistäkin. Onpa sekin nähty että katkeruus ja kateus kulkee käsikädessä,kannattaa lukea rivien välistä totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa, että en pidä erityisesti Maisasta. Toisinaan viihteen vuoksi luen juttuja kun haluan "aivot narikkaan"..
        SILTI mun mielestä se Sahran eilinen avautuminen instassa oli jotenkin vähän pelottavaa... Olen tuntenut ihmisen jonka elekieli on täysin kuin hänen. Sätkitään puhuessa, venytellään sanoja, tuijotetaan psykona kameraan ja vaahdotaanja naureskellaan epäuskoisena.... Ymmärrän ettei ole missään nimessä oikein jos Maisa on hänestä jonkin ilmoituksen tehnyt mutta ei ole minusta terve tämä toinenkaan osapuoli... Taas tuntemalleni henkilölle ei mitään tarvinnut tehdäkään kun hän jo hyökkäili vastaavasti läheisten ( kilttien ) ihmisten kimppuun.
        Vähän ihmetyttää nyt kyllä että eikö kerta avautuminen riitä...

        "jos maisa on hänestä jonkin ilmoituksen tehnyt.."

        EI se ole mikään 'jos'. Asiahan menee oikeuteen, ja Maisa oli yrittänyt sitä sovitella (tunnusti siis näin olleensa perättömän lasun takana). eikä se ole mikään pikkujuttu ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko Sahran puheiden todenperäisyyttä tarkistaa, yhtä monta mielipidettä kuin ihmistäkin. Onpa sekin nähty että katkeruus ja kateus kulkee käsikädessä,kannattaa lukea rivien välistä totuus.

        Höpö höpö. Jos sinun perheestäsi tehtäisiin kunnianloukkauskriteerin ylittäviä juttuja, niin etkö SINÄ reagoisi mitenkään? Turha aina vetää kateuskortti ym.paskaa esiin.
        Sahrahan kertoo, että Torppa on kohdistanut todella vakavia syytöksiä hänen perheeseensä.
        Torppa on yrittänyt sovittelua asiasta, mutta Sahra ei ole suostunut, koska haluaa Torpan viimein vastuuseen kaikista touhuistaan. Sehän on ymmärrettävää ja täysin oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Sahra vaikuttaa terveeltä ja tasapainoiselta, mutta näkee että on hiukan väsynyt toisen osapuolen toistuvaan julkiseen mollaamiseen.
        Torppa on jäänyt niin monta kertaa kiinni ns.kirkkain silmin valehtelusta, joten kyllä Sahra on tässä casessa vahvoilla.
        Vaatii häneltä rohkeutta käydä taistoon
        Torppaa vastaan, mutta niinkuin on kertonut vuosien piinaamiselleen pitää saada loppu.

        Ei tasapainoiset ihmiset avaudu noin netissä, koskee nyt sekä Törppöä että Sahramia😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko Sahran puheiden todenperäisyyttä tarkistaa, yhtä monta mielipidettä kuin ihmistäkin. Onpa sekin nähty että katkeruus ja kateus kulkee käsikädessä,kannattaa lukea rivien välistä totuus.

        Niinpä.....
        Olisi tullut ilmi vasta kun case on käsitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Sahra vaikuttaa terveeltä ja tasapainoiselta, mutta näkee että on hiukan väsynyt toisen osapuolen toistuvaan julkiseen mollaamiseen.
        Torppa on jäänyt niin monta kertaa kiinni ns.kirkkain silmin valehtelusta, joten kyllä Sahra on tässä casessa vahvoilla.
        Vaatii häneltä rohkeutta käydä taistoon
        Torppaa vastaan, mutta niinkuin on kertonut vuosien piinaamiselleen pitää saada loppu.

        Sarjalla on nyt vaan tullut mutta täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tasapainoiset ihmiset avaudu noin netissä, koskee nyt sekä Törppöä että Sahramia😂

        Totta kuin mikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jos maisa on hänestä jonkin ilmoituksen tehnyt.."

        EI se ole mikään 'jos'. Asiahan menee oikeuteen, ja Maisa oli yrittänyt sitä sovitella (tunnusti siis näin olleensa perättömän lasun takana). eikä se ole mikään pikkujuttu ollenkaan.

        Maisa vetää hirveetä draamaa ja tekoitkua instassa parhaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa vetää hirveetä draamaa ja tekoitkua instassa parhaillaan.

        No nyt se siis tuli, mitä ollaan odotettu 👍. Uhriutumisitkut ja narinat 💦🐊🧅.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Eevalla suoraa veetuilua Törpölle. 😅

        Niin että kukahan se kiusaaja loppujen lopuksi oikein on 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa, että en pidä erityisesti Maisasta. Toisinaan viihteen vuoksi luen juttuja kun haluan "aivot narikkaan"..
        SILTI mun mielestä se Sahran eilinen avautuminen instassa oli jotenkin vähän pelottavaa... Olen tuntenut ihmisen jonka elekieli on täysin kuin hänen. Sätkitään puhuessa, venytellään sanoja, tuijotetaan psykona kameraan ja vaahdotaanja naureskellaan epäuskoisena.... Ymmärrän ettei ole missään nimessä oikein jos Maisa on hänestä jonkin ilmoituksen tehnyt mutta ei ole minusta terve tämä toinenkaan osapuoli... Taas tuntemalleni henkilölle ei mitään tarvinnut tehdäkään kun hän jo hyökkäili vastaavasti läheisten ( kilttien ) ihmisten kimppuun.
        Vähän ihmetyttää nyt kyllä että eikö kerta avautuminen riitä...

        se naikkonen on olevinaan enemmän mihin pystyy. tommoset tyypit pätee just sillon kun on takana samoin ajattelevien kööri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.....
        Olisi tullut ilmi vasta kun case on käsitelty.

        Kiusantekoa on sekin että juostaan kertomaan ensin juorulehdille asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se siis tuli, mitä ollaan odotettu 👍. Uhriutumisitkut ja narinat 💦🐊🧅.

        Melko huolestuttavaa vauvan kannalta, kun äiti pyrkii jatkuvasti ehdoin tahdoin olemaan esillä, vaikka sitten rumilla jutuilla. Eilinen tekoitkushow näytti hänet kyllä melko tasapainottomana ihmisenä. Jos hän haluaisi olla rauhassa, hän jättäisi tuon typerän draaman sikseen ja keskittyisi perheeseen. Nythän hän haluaa vain esittää perheeseen keskittymistä noilla keittiöhommilla. Tein tortun, kuva instaan, ja kommentti ei niin mukavalta pieneltä sukulaistytöltä. Seiska uutisoi, kun hän pitää tuota draamaa päällä ja kun seiskassa juttu, niin hirveä itku päälle, uutta draamaa putkeen ja sitä rataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko Sahran puheiden todenperäisyyttä tarkistaa, yhtä monta mielipidettä kuin ihmistäkin. Onpa sekin nähty että katkeruus ja kateus kulkee käsikädessä,kannattaa lukea rivien välistä totuus.

        Kiitos, fiksu kommentti


    • Anonyymi

      Sitä minäkin ihmettelen,että kuinka se pystyy käsittelemään niitä kuvia niin taitavasti,jopa videoita?? Mutta kun katsoin Maria Veitolan ohjelmaa,ei Maisa siinä ihan noin homssuinen ja pyöreä ollut kuin seiskassa....vai onko nyt pöhöttynyt?

      • Anonyymi

        Torppa on Seiskan kuvissa samanlainen, kuin sisimpänsä kaikkien pahojen tekojensa jälkeen. Kyllä luonne alkaa vanhemmiten näkyä naamasta, vaikka kuinka kuvia ja videoita käsittelisi. Torpalla on ilkeät silmät, ovat aina olleet. Silmät on sielun peili 🧐.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppa on Seiskan kuvissa samanlainen, kuin sisimpänsä kaikkien pahojen tekojensa jälkeen. Kyllä luonne alkaa vanhemmiten näkyä naamasta, vaikka kuinka kuvia ja videoita käsittelisi. Torpalla on ilkeät silmät, ovat aina olleet. Silmät on sielun peili 🧐.

        Niin on todella ilkeät tihrusilmät. Noissa sevenin kuvissa oikein paistaa läpi ihmisen musta sielu. Hyi


      • Anonyymi

        Veitolan ohjelma kuvattiin jo ajat sitten, viime kesänä.


      • Anonyymi

        Ottakaa huomioon, että monet telkkariohjelmat kuvataan kuukausia aikaisemmin ennenkuik ne esitetään televisiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa huomioon, että monet telkkariohjelmat kuvataan kuukausia aikaisemmin ennenkuik ne esitetään televisiossa.

        Kyllähän siinä Veitolankin ohjelmassa Maisan luonnollinen "kauneus" tuli esiin. Siinä kohtaa kun illalla meikit oli pesty ja laittoivat kasvonaamiot. Niin siinä näki kuinka huonossa kunnossa Maisan iho on. Läikikäs ja näppyläinen. Ja alkuun Maisalla oli "päivettyneen ruskeat" kasvot. Illalla kun meikit oli pesty, naama oli valkoinen kuin lakana. Ja kaulasta alaspäin oli ruskea. Eli Maisa ilmeisesti käyttää 10 sävyä liian tummaa meikkivoidetta, jotta näyttää päivettyneeltä? Vai peseytyykö se tekorusketus sitten lavuaariin illalla kasvojen pesun myötä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on todella ilkeät tihrusilmät. Noissa sevenin kuvissa oikein paistaa läpi ihmisen musta sielu. Hyi

        No ei ne silmät nyt niin ilkeät olleet. Hänellä nyt sattuu olemaan pikkuruiset silmät, kaikki ei saa kauniita "kauriinsilmiä". Ja pienet silmät saa meikkaamalla feikattua. Mutta se on feikkiä se.
        Jos yläluomet alkaa roikkua, leikkaus ei ole mitenkään kallis. Itse leikkautin (lääketieteellisin perustein, päänsärky, päätetyöskentely) yksityisellä, eihän se maksanut kuin 1500 euroa. Toki vuosia on enemmän kuin näillä someihmisillä.


      • Anonyymi

        On olemassa filttereitä, oletko kuullut?

        Instavideoissa pystyy valitsemaan monenlaisista filttereistä -- siis ihan liikkuvaa kuvaa pystyy käsittelemään -- ja koskee myös livenä tehtäviä postauksia.

        Nämä filtterit (eri alustojen TAI puhelinten kameroihin liittyvät) eivät vaadi minkäänlaisia kuvankäsittelytaitoja. Riittää, kun osaa klikata filtterin päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppa on Seiskan kuvissa samanlainen, kuin sisimpänsä kaikkien pahojen tekojensa jälkeen. Kyllä luonne alkaa vanhemmiten näkyä naamasta, vaikka kuinka kuvia ja videoita käsittelisi. Torpalla on ilkeät silmät, ovat aina olleet. Silmät on sielun peili 🧐.

        Olen samaa mieltä Torpan silmistä ja olen pannut saman asian merkille alusta asti.

        Jännä juttu, kuinka silmistä näkee ihmisen persoonan niin tarkasti. Pitäisi aina luottaa siihen ensimmäiseen ohikiitävään oivallukseen jonka saa jonkun silmistä. On nimittäin pitänyt aina paikkansa, vaikka kuinka olisi soimannut itseään "negatiivisesta ajattelusta" havaitessaan jollain esim. valehtelijan tai ilkeän ihmisen silmät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa filttereitä, oletko kuullut?

        Instavideoissa pystyy valitsemaan monenlaisista filttereistä -- siis ihan liikkuvaa kuvaa pystyy käsittelemään -- ja koskee myös livenä tehtäviä postauksia.

        Nämä filtterit (eri alustojen TAI puhelinten kameroihin liittyvät) eivät vaadi minkäänlaisia kuvankäsittelytaitoja. Riittää, kun osaa klikata filtterin päälle.

        Menkää nyt pellolle niiden filttereidenne kanssa!
        Ei ne nyt niiiiiin paljoa muuta. Mut musta Maisa ei silti oo kaunis filttereillä eikä ilman..
        Ja jos jossain on raa'asti muokkausta käytetty niin Panun nappaamassa uudessa Seiskan kuvassa.
        Kyllähän Maisa on siitä uudessa videossaki mainitsee.


      • Anonyymi

        No Johan siitä valkopesusta on aikaa..


    • Anonyymi

      Eikun nythän se selvisi! Rouva kertoo instassa miten seven on muokannut hänen kuvistaan huonoja 😂 Pikkusen nolo muija.

      • Anonyymi

        Siis niin kuin miten on muokannut? Poistanut meikin, lyhentänyt tukkaa, lihottanut raskaana olevaa...?


      • Anonyymi

        Nolo eukko. Seiskalla tuskin on mitään tarvetta muokata Törpön kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo eukko. Seiskalla tuskin on mitään tarvetta muokata Törpön kuvia.

        Niinhän se Tuksukin väittää että Seiska muokkaa kuvia rumemmiksi. Kumpikaan ei tajua omaa olomuotoaan kun katsovat itseään filtterien läpi.


    • Anonyymi

      tunnustan, oon kovasti kateellinen, kun mulla ei oo noin hyväpalkkaista duunii. eikä mua hae kukaan duunista, joten joudun ajjaan omalla autolla.

      • Anonyymi

        Joo, minulla on hyväpalkkainen työ, kuten koulutetulla ihmisellä tuleekin olla, oma asunto ja autokin. Eikä sen pennin verran velkaa. Kyllä olen kateellinen Maisalle.


    • Anonyymi

      Kateelliset haukkuvat Maisaa. Maisa ei ole tupsahtanut. On todella kaunis: hänessä oikein hehkuu odottavan naisen onnellisuus,

      • Anonyymi

        Tupsahtanut on nimenomaan, daami on sekasin kun seinäkello.


      • Anonyymi

        Taitaa sinulla olla himppasen huono näkö...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sinulla olla himppasen huono näkö...

        Maisa sanoo instassa että hän meikkaa tooooosi harvoin. Miksei voi sitten instakuvissakin keimailla ilman meikkiä?! Miksi Maisan insta on täynnä pelkästään meikkipytty kuvia?!


      • Anonyymi

        Tupsahtanut ei ole, mutta Rupsahtanut on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupsahtanut on nimenomaan, daami on sekasin kun seinäkello.

        Tuksahtanut


    • Anonyymi

      Minkä vuoksi nämä somekuningattaret/kaunottaret muokkaavat kuviaan, kun he naturellina ovat kuitenkin mitä ovat. Kun muutaman on nähnyt livenä, totuus on aivan toisenlainen. Jalkoja pidennetään, vyötäröä kavennetaan, leukaa muokataan jne.
      Kuten jo joku sanoikin, eivät eroa taviksista.
      Eli kuvat ovat suurta harhaa ja kusetusta. Ja näitä sitten ihaillaan.
      Taviksia haukutaan, mutta väitänpä, että puhtaalla taustalla (koulutus, työtodistukset, puhtaat luottotiedot ym.) moni elää tasapainoisempaa elämää.

      • Anonyymi

        Somekunigattaret ja kaunottaret ovat ajaneet itse itsensä loputtomaan kierteeseen. Kun ei oikeasti edes olla mitään suuren luokan kaunottaria, halutaan esittää sellaista ja ei olla tyytyväisiä omaan luonnolliseen ulkonäköönsä - kierre on valmis. Kun yhden kuvan muokkaa, on muokattava toinenkin ja sitä seuraavat, ettei "totuus " paljastu. Lisäboostia näihin kuvien muokkauksiin antavat niitä kehuvat hölmöt, jotka kaikki eivät edes tajua, että ovat muokattuja ja käsiteltyjä.

        Pintajulkkisnaisten somemaailma on 99 %
        :sti luotua harhaa ja illuusiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somekunigattaret ja kaunottaret ovat ajaneet itse itsensä loputtomaan kierteeseen. Kun ei oikeasti edes olla mitään suuren luokan kaunottaria, halutaan esittää sellaista ja ei olla tyytyväisiä omaan luonnolliseen ulkonäköönsä - kierre on valmis. Kun yhden kuvan muokkaa, on muokattava toinenkin ja sitä seuraavat, ettei "totuus " paljastu. Lisäboostia näihin kuvien muokkauksiin antavat niitä kehuvat hölmöt, jotka kaikki eivät edes tajua, että ovat muokattuja ja käsiteltyjä.

        Pintajulkkisnaisten somemaailma on 99 %
        :sti luotua harhaa ja illuusiota.

        Vähän niinkuin satu Keisarin uusista vaatteista. Jos sen nyt joku tietää/muistaa, mutta vanhassa sadussa oli jo tuolloin totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somekunigattaret ja kaunottaret ovat ajaneet itse itsensä loputtomaan kierteeseen. Kun ei oikeasti edes olla mitään suuren luokan kaunottaria, halutaan esittää sellaista ja ei olla tyytyväisiä omaan luonnolliseen ulkonäköönsä - kierre on valmis. Kun yhden kuvan muokkaa, on muokattava toinenkin ja sitä seuraavat, ettei "totuus " paljastu. Lisäboostia näihin kuvien muokkauksiin antavat niitä kehuvat hölmöt, jotka kaikki eivät edes tajua, että ovat muokattuja ja käsiteltyjä.

        Pintajulkkisnaisten somemaailma on 99 %
        :sti luotua harhaa ja illuusiota.

        Mä repeen oikeesti näille luonnonkaunottarille jotka kirjottelee tänne jostain toisten ulkonäöstä ja filttereistä..
        "Yhyyy yhyyy, filtterit, ei oo oikeesti niin kaunis,luonnonkauneus kunniaan,mä sentään oon kaunis ite luonnostaan, tai mä hyväksyn oman ulkonäköni"..
        Totuus: ette te mitään hyväksy!
        Jos hyväksyisit, ei sulla olisi aikaa murehtia toisten ihmisten filttereitä ja muita 🤣


      • Anonyymi

        Oikeesti ne näyttää Frozen elokuvan tytöiltä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä repeen oikeesti näille luonnonkaunottarille jotka kirjottelee tänne jostain toisten ulkonäöstä ja filttereistä..
        "Yhyyy yhyyy, filtterit, ei oo oikeesti niin kaunis,luonnonkauneus kunniaan,mä sentään oon kaunis ite luonnostaan, tai mä hyväksyn oman ulkonäköni"..
        Totuus: ette te mitään hyväksy!
        Jos hyväksyisit, ei sulla olisi aikaa murehtia toisten ihmisten filttereitä ja muita 🤣

        Et siis ymmärrä lukemaasi?
        Lainaamassasi viestissä kirjoittaja ei kehunut itse olevansa luonnon kaunis tai mitään muutakaan itsestään. Sen keksit omassa pienessä päässäsi

        Onko liikaa vaadittu, jos ymmärtäisit lukemasi ja pysyisit aiheessa?
        Julkkisjuorupalstalla ei arvostella kirjoittajien ihmisten ulkomuotoja tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ymmärrä lukemaasi?
        Lainaamassasi viestissä kirjoittaja ei kehunut itse olevansa luonnon kaunis tai mitään muutakaan itsestään. Sen keksit omassa pienessä päässäsi

        Onko liikaa vaadittu, jos ymmärtäisit lukemasi ja pysyisit aiheessa?
        Julkkisjuorupalstalla ei arvostella kirjoittajien ihmisten ulkomuotoja tms.

        Kirjoittavien ihmisten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä repeen oikeesti näille luonnonkaunottarille jotka kirjottelee tänne jostain toisten ulkonäöstä ja filttereistä..
        "Yhyyy yhyyy, filtterit, ei oo oikeesti niin kaunis,luonnonkauneus kunniaan,mä sentään oon kaunis ite luonnostaan, tai mä hyväksyn oman ulkonäköni"..
        Totuus: ette te mitään hyväksy!
        Jos hyväksyisit, ei sulla olisi aikaa murehtia toisten ihmisten filttereitä ja muita 🤣

        Repee ihan rauhassa! Kyllä filtteröinnistäkin saa mielipiteensä sanoa.
        Kysymys on mielestäni siitä, että muokataan kuviin ihan eri ulkonäkö kuin mitä on. Mitä se hyödyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ymmärrä lukemaasi?
        Lainaamassasi viestissä kirjoittaja ei kehunut itse olevansa luonnon kaunis tai mitään muutakaan itsestään. Sen keksit omassa pienessä päässäsi

        Onko liikaa vaadittu, jos ymmärtäisit lukemasi ja pysyisit aiheessa?
        Julkkisjuorupalstalla ei arvostella kirjoittajien ihmisten ulkomuotoja tms.

        Meinaan että yleensä täällä keskustellaan siihen tyyliin ku olis ite kedon kaunein kukkanen, ei toteudu juuri tuossa kommentissa.
        Ja "julkkisjuorupalstalla ei arvostella kirjoittajien ihmisten ulkomuotoa"....🤣
        Mutta julkkiksia sä saat arvostella sieltä pallopää? Taidat itekki olla taas perus "pikkasen" muuttunu nuoruusvuosista-tyyppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittavien ihmisten

        Et siis itse ymmärrä keskustelua kokonaisuudessaan saati osaa kirjoittaa 👍


    • Anonyymi

      No, nyt oli sitten tällainen aloitus. Ilmeisesti joku omasta mielestään superkaunis nainen teki sen.

      • Anonyymi

        Joku vaan totesi sen saman minkä Seiskan kuvissa näkyy - Maisa Torppa on rupsahtanut.
        Ja sokea Reettakin näkee, että Maikin instassa hänen pallopäätään on venytetty. Katso vaikka noita kulmakarvojen sijaintia.

        Maisa on nätti hoikkana mutta nyt on naama pöhöttynyt ja näkyy kyllä silti vieläkin et nätti ihminen on ollut ja kun saa raskauskilot pois niin on jatkossakin.


      • Anonyymi

        Jep! Vaatii kyl pokkaa alkaa haukkuu toisten ulkonäköä. Täytyy olla missinmitat ja kauneus (jos ei jopa enemmän).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vaan totesi sen saman minkä Seiskan kuvissa näkyy - Maisa Torppa on rupsahtanut.
        Ja sokea Reettakin näkee, että Maikin instassa hänen pallopäätään on venytetty. Katso vaikka noita kulmakarvojen sijaintia.

        Maisa on nätti hoikkana mutta nyt on naama pöhöttynyt ja näkyy kyllä silti vieläkin et nätti ihminen on ollut ja kun saa raskauskilot pois niin on jatkossakin.

        Maisuli näyttää kuluneelta nelikymppiseltä, valitettavasti se on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisuli näyttää kuluneelta nelikymppiseltä, valitettavasti se on fakta.

        On eri asia kun nätti naama kulahtaa kuin jo alun perin ruma naama.


    • Anonyymi

      Kulmakarvat on hippasen nousseet 😂

      • Anonyymi

        Täytetty ja maaleilla sotkettu naama ei ole koskaan kaunis! 🤡


    • Anonyymi

      "Kauniit naiset" ovat nyt sanoneet painavan sanansa.

      • Anonyymi

        Just niin, Maisuli! Sinä et kuulu heihin! 😝


      • Anonyymi

        Hävettääköhän Mikkoa kun vaimo näyttääkin ihan joltain muulta kuin kaikkien miesten kuolaama instakaunotar.

        Ja hänen exänsä on tosi kaunis 👍. Kannattiko vaihtaa?


      • Anonyymi

        Niinpä!
        Mitähän se kenenkään persettä kutittaa vaikka muokkais ittestään ufon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!
        Mitähän se kenenkään persettä kutittaa vaikka muokkais ittestään ufon.

        Miksi sitten pitää vakuutella toisille sitä että ei näytä ufolta, jos kerran on itsensä muokannut sellaseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettääköhän Mikkoa kun vaimo näyttääkin ihan joltain muulta kuin kaikkien miesten kuolaama instakaunotar.

        Ja hänen exänsä on tosi kaunis 👍. Kannattiko vaihtaa?

        Maisa on kohta pahempi kuin tuksu 😩😩😝


    • Anonyymi

      En diggaile Maisaa mut nää kirjottelijat tääl vasta pimeitä on.....

      • Anonyymi

        Kuis niin? Kun eivät kehu Maisaa?


    • Anonyymi

      niinpä, Mikon ex voittaa 100-0. Varmasti harmittaa ja ....ttaaakin paljon

      • Anonyymi

        Mikin pään sekoitti Törpön haaroväli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikin pään sekoitti Törpön haaroväli.

        Maisan huipputaito lienee siellä vällyjen välissä, koska miehet sieltä tyhmimmästä päästä lankeavat silikonitisuihin ja siihen... Muistan jonkun TV-jutun, missä Maisa oli erään ulkomaalaisen liikemiehen kanssa veneristeilyllä. Maisa oli kuin seipään niellyt, eikä haldannut edes syömävälineitä ylellisellä päivällisellä. Olisi sekin karvaranne vienyt Maisan leposopen puolelle, niin Maisassakin kait olisi elämää löytynyt ja sitä oman alan osaamista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisan huipputaito lienee siellä vällyjen välissä, koska miehet sieltä tyhmimmästä päästä lankeavat silikonitisuihin ja siihen... Muistan jonkun TV-jutun, missä Maisa oli erään ulkomaalaisen liikemiehen kanssa veneristeilyllä. Maisa oli kuin seipään niellyt, eikä haldannut edes syömävälineitä ylellisellä päivällisellä. Olisi sekin karvaranne vienyt Maisan leposopen puolelle, niin Maisassakin kait olisi elämää löytynyt ja sitä oman alan osaamista :D

        Kyllä Maiskikkeli osaa hommat ja osaa pyörittää tolloja ukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Maiskikkeli osaa hommat ja osaa pyörittää tolloja ukkoja.

        No, siinäpä syy roikkua julkisuudessa!? Hieno uranainen - Torppa!! 🤗 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikin pään sekoitti Törpön haaroväli.

        Eli meni pi..u päähän😜😜😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli meni pi..u päähän😜😜😜

        Joitakin miehiä muna vie😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin miehiä muna vie😄

        Voi Maizaa.. tuo nykyinen video ja kuvafiltteri venyttää ja kaventaa kasvoja., mutta kulmakarvat nousee 10cm liian ylös otsaan.. näyttää lähinnä koomiselta.


    • Anonyymi

      Juu Koljosen lossi oli imatrankoskessa minkä koskinäytös vei mennessään

    • Anonyymi

      Maisan kannattais lopettaa noilla filttereillä pelaaminen niin vihdoin itsekkin käsittäisi miltä oikeasti näyttää. Ei tarvitse sitten itkeä kun näkee muokkaamattomia kuvia itsestään lehdessä. Ei Maisa näytä pahalle noissa seiskan kuvissa. Ihan normi suomalaisen naisen näköinen.

      • Anonyymi

        No ei kai voi sanoa, että näyttää pahalta, mutta ennenvanhaiselta karjapiialta hän näyttää. Ruutuesiliina, kumpparit ja huivi, niin olisi suoraan navetan nurkalta Niskavuoren mustavalkoisista elokuvista . Ei onnellisesti raskaana olevat naiset näytä tuollaiselta.


      • Anonyymi

        Tavallisen taviksen näköinen. Mutta sehän onkin kuin myrkkyä Torpalle. Hän kun pitää itseään maailman luokan kaunottarena ja muokattuja kuvia katselevat ja kehuvat hölmöt fanit säestävät.


    • Anonyymi

      Milloin Maisa on kertonut olevansa maailman luokan kaunotar?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kertoa. Poseerauksista näkee kuinka kuvittelee olevansa maailman kauneimpia naisia. Harvemmin näkee niin itserakkautta huokuvia poseerauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kertoa. Poseerauksista näkee kuinka kuvittelee olevansa maailman kauneimpia naisia. Harvemmin näkee niin itserakkautta huokuvia poseerauksia.

        Maisa itsehän narisee että "Tiedän itsekin etten ole se kedon kaunein kukkanen....."

        Mutta silti aina kun Maisa julkaisee uuden kuvan, hän on ensin meikannut ja laittanut hiuksiaan tuntikaupalla. Sitten otetaan peilin edessä harjoiteltu virnotus naamalle ja räps. Sitten tätä kuvaa vielä filtteröidään ja muokataan rankalla kädellä, ennenkuin on julkaisukelpoinen eli täydellinen. Ja sitten Maisan idiootit fanit huokailee "Mä en tajua miten sä voit olla noin kaunis....." Niinpä niin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa itsehän narisee että "Tiedän itsekin etten ole se kedon kaunein kukkanen....."

        Mutta silti aina kun Maisa julkaisee uuden kuvan, hän on ensin meikannut ja laittanut hiuksiaan tuntikaupalla. Sitten otetaan peilin edessä harjoiteltu virnotus naamalle ja räps. Sitten tätä kuvaa vielä filtteröidään ja muokataan rankalla kädellä, ennenkuin on julkaisukelpoinen eli täydellinen. Ja sitten Maisan idiootit fanit huokailee "Mä en tajua miten sä voit olla noin kaunis....." Niinpä niin.....

        100 % varmasti menee juuri noin😄 Pakkeloi naamaa tunnin, kuvaa eri kulmista, muokkaa ja filtteröi kuvia ja videoita toisen tunnin. Idiootteja ovat kyllä fanitkin, Torpasta puhumattakaan😄😁😁

        Jos on itse tyhmä, ei pidä olettaa, että kaikki muutkin ovat.


    • Se perhetuttu voisi lohduttaa Maisaa laululla: Rupsahda rauhassa rakkaani mun. Se jos mikä olisi aitoa suurta rakkautta tukemalla laulun sanoin vaimonsa rupsahtamista.

      • Anonyymi

        Perhetuttu taitaa olla vässykkä ja lapanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhetuttu taitaa olla vässykkä ja lapanen.

        Onnesta soikeana, kun Törppö antaa "hoitoa". Törppö osaa vankalla kokemuksellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnesta soikeana, kun Törppö antaa "hoitoa". Törppö osaa vankalla kokemuksellaan.

        Kyllähän maisulista on vuosien varrella tullut melkoinen hoitaja😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän maisulista on vuosien varrella tullut melkoinen hoitaja😂😂

        100 % varmasti osaa "hoitohommat". On sen verran kokemusta, vaikka ikää ei ole kuin 30 v. Ei ihme, että Mikkikin meni nirvanaan, josta ei ole ainakaan vielä herännyt😄😄😄


    • Anonyymi

      Entä sitten, vaikka näyttääkin kuvassa miltä näyttää?

      • Anonyymi

        Niin sanopa se Maisalle. Elämässä on aika paljon muutakin kun ulkonäkö.


    • Anonyymi

      SIINÄPÄ KAUNIS JA ONNELLISEN NÄKÖINEN "ODOTTAVA ÄITI"!!!!!!!

    • Anonyymi

      Aloittaja näki siinä ihan itsensä näköisen tavallisen meikittömän naisen. Ei ole aina tarpeen olla meikattuna. Raskaus saattaa muuttaa naisen ulkomuotoa turvotuksen takia. Ei sille mitään voi, eikä tarvitse voida yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Ei ole ollut kysymys raskausturvotuksista.
        Törppö on jäänyt kuvamuokkauksista kiinni jo aikaisemmin.


    • Anonyymi

      Ai ei filttereillä voi tehdä ihmeitä? Japanilainen suosittu somepersoona (kaunis nuori nainen) paljastu keski-ikäiseksi mieheksi. Oli käyttänyt Filttereitä. Kopsatkaa tuo hakukenttään:


      Viral video | Japanese influencer was actually a 50-year-old man with a filter to look like a woman | YouTube | Twitter | Japan | nnda nnrt | VIRAL

    • Anonyymi

      Maisa on yksinkertaisesti nolo. Jos on itse tyhmä, ei kannattaisi ajatella että muutkin ovat.

      • Anonyymi

        Maisan höpinät ja kuvamuokkaukset yms uppoavat vain hiukan yksinkertaisiin ihmisiin. Älykkäitä ihmisiä Maisa ei kykene huijaamaan.


    • Anonyymi

      Juorulehdiltä voi odottaa ihan mitä tahansa, kun ottavat jonkun ns. tikun nokkaan.

      • Anonyymi

        Just tohon Maisa luottaa että kaikki ajattelee noin. Että hän on ”ajojahdin” kohteena syyttä suotta. Rouvan lähimenneisyydestä löytyy niin paljon törkyä, että Torpalle voi vaan todeta että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.


      • Anonyymi

        Juorulehtiä koskevat samat lait ja säännöt kuin muitakin. Täyttä valhetta ja keksittyjä juttuja ei voi julkaista ja ns. kovemman luokan uutiset pitää lehden tarkistuttaa omilla lakimiehillään ja jutuille pitää olla todisteet, jotka pitävät mahdollisilla käräjilläkin.


    • Anonyymi

      Kun juorulehden täytyy myydä, niin keinot on monet.

      • Anonyymi

        Et ilmeisesti tiedä, että Seiska on ollut jo pitkään Suomen laajalevikkisin yleisaikausilehti ilman Maisaakin.
        Kannattaisi ottaa asioista selvää, ennenkuin möläyttää jotain typerää ja tietämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti tiedä, että Seiska on ollut jo pitkään Suomen laajalevikkisin yleisaikausilehti ilman Maisaakin.
        Kannattaisi ottaa asioista selvää, ennenkuin möläyttää jotain typerää ja tietämätöntä.

        Sinähän tiedät kaikki jo Maisasta, joten yritä lopettaa jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tiedät kaikki jo Maisasta, joten yritä lopettaa jo!

        Maisa on hyvä tyyppi!
        ❤️


    • Anonyymi

      Ehtiiköhän aloittaja miettimään ja ajattelemaan mitään muuta kuin Maisan ulkonäköä ja elämää?

      • Anonyymi

        Ei se Maisakaan ehdi... 🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Klo 14:09, miten on mahdollista, että sinäkin "älykäs" ihminen seuraat kiilusilmäisesti Maisan jokaista liikettä?

      • Anonyymi

        Minäpä en nyt ole ollenkaan kartalla, mitä tälle kiertopalkinnolle tänään kuuluu!? 😳
        Totta puhuen, ei kyllä kiinnosta tippaakaan!! 😂


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe