Sanna Marinin kaudesta uhkaa jäädä vain savuavat rauniot ja kaiken taloudellisen toiminnan estävä velkavuori. Toivottavasti tyttönen ymmärtää vetää johtopäätökset itse ja nopeasti! https://www.is.fi/politiikka/art-2000007897880.html
Jos Marin luo vain kaaosta ja epävakautta, hänen tulee lähteä!
8
85
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään savuavia raunioita ei ole. Olet kuvitellut ne itse. Omassa päässäsi.
Marinin johdolla Suomi on selvinnyt suhteellisen vähin vaurioin koronakriisistä.
Velkaongelmakin oli olemassa jo ennen koronapandemiaa, se kannattaa muistaa. Marinin johdolla velkaongelma on pysynyt hallinnassa koronakriisistä huolimatta. Yrityksiä on mennyt konkurssiin suhteellisen vähän vaikea tilanne huomioonottaen. Työpaikat ovat säilyneet verrattaen hyvin.
Gallupeista toiseen Marinin SDP on kärkipäässä. Välillä ykköspaikkaa toki lainaa jokin muukin puolue, mutta se on normaalia. Marinin SDP on poikkeuksellinen pääministeripuolue siinä, että se on onnistunut pysymään suosittuna koko pääministerivastuun ajan. Tuo kertoo kaiken oleellisen.
Koirat haukkukoon, mutta karavaani kulkee.- Anonyymi
Asiat ovat sekaisin. Rajoitukset epäselviä, mikä on missäkin päin sallittua Suomea. Milloin saa rokotteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat ovat sekaisin. Rajoitukset epäselviä, mikä on missäkin päin sallittua Suomea. Milloin saa rokotteen?
Jos et pysy kärryillä tiedotuksista, syy on tuskin Marinin hallituksen.
- Anonyymi
Eihän tässäkään aloituksessa ole päätä eikä häntää. Taisi taas olla yksi trollitehtaan loanheittoyritys. Marinilla tai hallituksella ei ole mitään tekemistä tuon VTV-suhmuroinnin kanssa joka alkoi jo ajat sitten.
- Anonyymi
Marinin hallitus on kyllä ollut tietoinen VTV:n tarkastustoiminnan alasajosta. Ja ilmeisesti siten myös tuon trendin takana. Entäs tuo EU:n elvytyspolitiikka, nyt kun Italia ja Ranska vaativat jo Eurobondeja ylvytysmiljardien päälle? Tai koronaseikkailu kaikkine vuotavinen rajoineen ja ulkonaliikkumiskieltoineen? Nykyinen jättityöttömyys? Nesteen investointi Rotterdamiin?
Kun ihan kaikessa Marinin hallituksen toiminnassa paistaa osaamattomuus ja selittelyt, niin eikö tuo avaus ole oikeinkin osuva?
Nii tämä sama porukka mikä laittaa talouden koronaelvytys rahat ilmastohömppään?
Ei käy Jussia ja muita seuraavan hallituksen ministereitä kateeksi kun tätä nykyhallituksen mokailuja alkavat oikomaan.- Anonyymi
Kaaosta ja epävakautta ovat luoneet perustuslakivaliokunta ja erityisesti Tuomas Pöysti, ei Sanna Marin. Hänessä ei ole mitään vikaa. Hänen työtään vain häiriköidään aiheuttamalla jatkuvaa sekaannusta. Taustalla on porukka joka näitä asetuksia ja lakeja kirjoittaa. Tuntuu kuin hallituksella ei olisi enää mitään sananvaltaa kun perustuslakivaliokunta tulkitsee kaikki esitykset kielteisesti. On hyvä huomioida, että monet oikeusoppineet ovat erimieltä näistä tulkinnoista. Hyvä Marin! Marin on hoitanut asiat mallikkaasti. Muut ovat tyrineet. Jään vain miettimään miksi? Siksikö että kunnallisvaalit ovat tulossa ja demarit pitää saada keilattua siihen mennessä kumoon.
- Anonyymi
Taidat pelätä naisia. Koetko naiset uhkaksi? Ei kannata pelätä. Naiset olemme ihmisiä niinkuin miehetkin. Se yhdistää meitä. Marin on ehdottomasti kaikkien ihmisten ja siis myös miesten kunnioituksen arvoinen. Mieti tuota outoa asennettasi tarkemmin. Miksi kyvykäs nainen kuohuttaa noin mieltäsi? Hyvää pääsiäistä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090