Jos Lenin eläisi niin kuolisi nauruun, tosin tän nykyhetkisen tilanteen ennusti tarkkaan, jossa valtion on yhä enemmän vastattava yritystenkin toiminasta koulutuksella je tieteellä !?
Yhä useimmatkin kokoomuksen edustajat sosialismin töissä, eikä heillä hajuakaan kapitalismista !?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihme että virat nousee päähän Demarista kokomukseen !?
- Anonyymi
Eilinen A-talk. Mukana äärioikeistosta Häkkinen (tms. savolainen kuitenkin) ja Tavio. Tuntuivat olevan tosi innoissaan, kun olivat saaneet hallituksen kronanvastaiset toimet nurin. Hyytävän kylmää porukkaa. Ihmisyys puuttuu, katsekin kertoo. Mihin tämä maa onkaan menossa, jos nuo valtaan pääsee. Onko tämä Häkkinen se oikeusministeri ed. hallituksessa, jonka lakiesitykset olivat Jukka Kekkosen mielestä surkeita. Ko. Kekkosta haastateltiin Ylen aamussa. Hän julkitoi käsityksensä edellisen hallituksen lainvalmistelukyvystä.
- Anonyymi
Panin merkille tämä kyseinen Häkkänen puhui, kuin joku Forteus. No hän oli viikinkien oikeuden jumala. Savolaiset tuskin tietää mitään viikinkeistä? Tuosta tavista tms. en pidä. Tai pidänhän minä, nilkkinä. Minähän sanoin Arhinmäki, ei kuulostanut hyvältä. Luulen, että Li häpeää. SDP: n miehen olis pontevammin pitänyt puolustaa pääministeriään. Hallitus pyrki hyvään ja se ei kelvannut. Tulipalo olisi väärin sammutettu. Suomen äärioikeisto on surkeata sakia niinko met ruukaama sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panin merkille tämä kyseinen Häkkänen puhui, kuin joku Forteus. No hän oli viikinkien oikeuden jumala. Savolaiset tuskin tietää mitään viikinkeistä? Tuosta tavista tms. en pidä. Tai pidänhän minä, nilkkinä. Minähän sanoin Arhinmäki, ei kuulostanut hyvältä. Luulen, että Li häpeää. SDP: n miehen olis pontevammin pitänyt puolustaa pääministeriään. Hallitus pyrki hyvään ja se ei kelvannut. Tulipalo olisi väärin sammutettu. Suomen äärioikeisto on surkeata sakia niinko met ruukaama sanoa.
Forsetia varmaankin tarkoitat.
- Anonyymi
Ennakoivatko nämä kaksi aivoriihtä Suomeen todella oikeistolaista tulevaisuutta. Alkaako maastapako? USA:aan alkavat nyt palailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennakoivatko nämä kaksi aivoriihtä Suomeen todella oikeistolaista tulevaisuutta. Alkaako maastapako? USA:aan alkavat nyt palailla.
Eihän nuista mitään hyvää ole seurannut. Itse olen jo kotirintamamiehiä. Lasteni vuoksi en toivoisi mitään uhoajia. En haluaisi terveydenhoitoakaan veroparatiisisaarille. Vastustan näitä orpoja urpoja. Näitä hengenheimolaisiaan perspenttejä pelkään.
- Anonyymi
Tietääkö nyky pesunketäväkään Kokoomuslainen yksityisyrittämisestä mitään, jotkut saattaa tietää ainakin miten tukiaisia haetaan !?
- Anonyymi
Myyvät naiset turkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749