Onecoinit ja sijoittaa rahat tähän:
https://yle.fi/uutiset/3-11864518
MOT-toimituksen selvitys viittaa siihen, että Global Intergold on valtava kansainvälinen huijaus. Mutta ketkä ovat sen takana?
Onko nyt hyvä aika myydä
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten pätevä idea (kokonaistulos ei ainakaan voi olla huonompi), mutta ei onnistu, koskapa OneCoinit ovat tunnetusti mahdottomia myydä - kuten myös Emgoldex/Global Intergold sijoituksetkin.
Tietenkään ei kannata myydä ONECOINeja koska niiden arvo raketoi IHAN KOHTA. Mutta kannattaa kyllä SIOITTAA kultaan EHDOTTOMASTI!
- Anonyymi
Tämähän olisi klassinen koleran vaihto ruttoon, umpisurkeita "sioituksia" kumpikin.
Jälleen tätä tyypillistiä NEGATIIVISUUTTA selkeästi REHELLISTEN ja AVOIMIEN sijoitusmahdollisuuksien arvioimisessa. Tämä on selkeä sääntö: jos nämä olisivat huijauksia, miksi niin moni SIOITTAA niihin?
Muista tämä aina kun epäilet: jos se olisi huijaus, se ei olisi niin suosittu! Nyt mars mars verkkopankkiin ja kaikki rahat näihin HIENOIHIN sijoituskohteisiin! Ja kohta MASSIT odottavat, IHAN KOHTA!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Me sian-, ja aasintuntijat emme katso hyvällä viranomaisrikollisten toimia.
"Rahat jylläämään". 🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873715
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661889
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698