Raja, kuntosali, bileet. Nämä vapaamatkustajat eivät välitä, mutta mitenhän käy sitten, jos sairastuvat ITSE vakavasti. Muista he nyt eivät piittaa ollenkaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Eihä koko virusta ole olemassa ku en oo nähny sitä vaikka oon ollu joka paikassa
- Anonyymi
Muualla tartuntaluvut laskevat, mutta Haminassa nousevat. Mistä mahtaa johtua?
- Anonyymi
Sivistys käväisi Haminassa.
- Anonyymi
Liikkumattomuus tappaa enemmän kuin mikään virus tässä maassa. Tupakka ja siiderivalaat. Haminan arki. Ota rauhassa, mitä vaan, niin rauhotut ja annat muiden elää elämäänsä.
- Anonyymi
Ihan hyvä viesti jos vastaanottaja harhaluuloinen kontrollifriikki.
- Anonyymi
Toivottavasti nämä piittaamattomat pilipalipäät kuolee itse ensin.
- Anonyymi
hyvät hysteriat siellä,laita verhot tiukemmin kiinni,ota samalla internet piuha irti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568