Tahtoisitko nainen alkaa henkilökohtaiseksi kuljettajakseni?

Anonyymi

Palkkaa ei makseta ja työsuhde kestää kunnes kuolema meidät erottaa.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipa tuo käy, jos kestät mun kyydissä.

    • Anonyymi

      Kyllähän se käy. Mutta en ole mikään huippukuski, mutta voithan sä käyttää kypärää, jos pelottaa.

    • Anonyymi

      Voin taluttaa ja ulkoiluttaa.

    • Anonyymi

      Ei kykene ennee auton rattiin

      Jalat ei ennee jaksa

      Lopettakkoo puhheet

      Niistä ei oo hyötyä

      Tapp
      AA Jo

      Niin että joo

      Poikakin pääs armeijasta

      Viime vuonna

      Pitäisköhän tässä pari pylvään väliä juosta

      Kuuleppa nyt .

      Lähden tuassiin kohta kauppoon

      Aamu kohta

      Vaikka levollinen yö edessä😌🤕😙

    • Anonyymi

      Kunhan peset auton ja teet sen huollot. Remontoit, korjaat ja kokkaat sekä siivoat kotona.

      • Anonyymi

        Siinäkö kaikki. Ihan perus arkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkö kaikki. Ihan perus arkea

        Arki on parasta. No tietysti rakkautta, yhdessä oloa, jakamista, läheisyyttä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arki on parasta. No tietysti rakkautta, yhdessä oloa, jakamista, läheisyyttä myös.

        Niin ❤️


    • Anonyymi

      En ole ajanut autoa yli kymmeneen vuoteen ja enää en halua ajaa autoa.

    • Anonyymi

      Millä kuljettaisin? Pulkassako? Kulkuväline puuttuu.

      • Anonyymi

        Ehdotan Kurkkumopoa.


      • Anonyymi

        Pulkkaa täytyy vetää kettingillä, muuten jään matkasta.


    • Anonyymi

      Mies ajaa

    • Anonyymi

      Tiedän erään loistavan, jonka kuljettajaksi lähtisin heti, ehdottomasti loppumatkaksi asti. Millä mennään?

    • Anonyymi

      Se menee kyllä niinpäin, että mies on naisen henkilökohtainen taksi jne. Minulta löytyy kortti muttei ajotaitoa. Pitää varmaan palata auton rattiin, siitä on liian kauan, kun viimeksi ajoin. Olen luottanut julkisiin. Ei korona-aikaan oikein enää vaan julkisissa viitsi matkustella yhtään enempää kuin on pakko. Kävellen, pyörällä ja toisten kyydissä taittuu matka.

    • Anonyymi

      Käy! Mikä auto?

    • Anonyymi

      Kyllä sitä voisi lähteäkin ja samaten tulla sillä olen ollut kimi räikkösen, mika häkkisen, edward munchin ja vesa keskisen luottokuski

    • Anonyymi

      Edelleen ole valmis😊 Mä valitsen auton.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä ap:n kanssa.. Mutta mutta.. vain Tesla kelpaa, ei mitään peltipurkkeja. Käykö se?

      • Anonyymi

        Mä en haluu Teslaa, mitä yksinkertaisempi, sitä KVG-huollettavampi. Tekee mieli palata analogisuuteen.

        Voin ajaa mutta oon hieman huono parkkeeraamaan.


      • Anonyymi

        En katso autoja sillä ajatuksella tärkein olisi vieressä


    • Anonyymi

      Kyllä vaan. Raskas on kaasujalka. Jos et pelkää kovaa vauhtia, saat luotettavan kuskin. Työsuhde-etu vaikuttaa hyvältä. Loppuun asti...

    • Anonyymi

      Reppuselkään vai apukuskin paikalle?❤️

    • Anonyymi

      Riippuu millainen auton vaihdekepinnuppi on..🤔

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti. Loppuun asti.

    • Anonyymi

      Tahtoisin miehen ,jolla ajokortti ja auto.Oma työ ja viikonloput työstä vapaa.Kuskaisi minut autolaan minne haluaisin mennä,kesä lomilla autolla euroopaan ymm.En haluaisia asuisi kanssani.Olisi itsenäinen tyyppi,joka huolehtii terveydestään.Ei juo,ei tupakoi,ei ole soffa-peruna.Hoitaa myös hampaansa ja kenkänsä.Lisäksi hyvä miehen tuoksu viellä.Siis pelkää tahtomista.Eli tahtoa saa mitä tahansa,eri asia toteutuuko?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe