Vanha MB200C, vm. -95, ajettu n. 300000km.
Toimii hyvin, mutta nyt teki tempun. Ajaessa öljyvalo syttyi, pysähdyin ja avasin konepellin. Moottorin yläosa oli öljyssä, myös konepeltiä vasten oli roiskunut ja öljyä valui pitkin moottorin kylkeä.
Luulin, että öljysuodatinkotelon kansi oli löysällä, mutta ei siltä vaikuttanut. Koska silminnähtävää vikaa ei ollut, jatkoin matkaa täytettyäni öljysäiliön puoliväliin. Parin sadan kilometrin jälkeen kaikki toimii normaalisti, eikä öljyäkään ole juuri kulunut.
Mistähän mahtaa olla kysymys??
Mikä heitti öljyt ulos?
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tukos ,toinen on jos on heikot öljyt.
- Anonyymi
Ranskalaiset autot tekee tuota talvisin jos huonot öljyt ja houhotinputki jäätyy. Huohotinputki sijoitettu näissä ajoviimaan. Sylkee sitten öljytikun aukosta öljyt.
Voihan siinä huohotinputki olla tukossa ihan liasta ja kampikammioon syntyy ylipaine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962589- 1342517
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121423
- 621138
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835