Pakohuone Juukaan

Anonyymi

Muualta päin Suomea löytyy erillaisia pakohuone pelejä. Voisiko Juukaan tehdä semmoisen kun taitaa tyhjillään olevia kiinteistöjä Juuassa riittävän?

23

979

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai niitä noin vaan saa tehdä toisten kiinteistöihin vaikka olisikin tyhjillään.

• Anonyymi

Miks ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ei

Omistaja ei varmaan tykkää

• Anonyymi

Minulla oli talo tyhjillään lomamatkan ajan ja sillä aikaa talooni oli rakennettu pakohuone. Loman jälkeen menin talooni enkä meinannut päästä enää ulos.

• Anonyymi

Taisi mennä sinun talon ovi takalukkoon ja reissulta saatusi tippuri kikulin päässä kirvellen et löytänyt oikeaa avainta.

• Anonyymi

Juuassa asumisoikeusasuntoon on oikeus tehdä pako huone jos haluaa sen asuttaa.

• Anonyymi

Pakohuone Juuan avovankilaan?

• Anonyymi

Sieltä pääsee kyllä pois ihan vaan portista kävelemällä, ei kovin haastavaa.

• Anonyymi

Juuassa on tapana jättää sukukalleudet postilaatikon kannen väliin. Juukaan vois rakentaa pako postilaatikko huone.

• Anonyymi

Lukkojen tilalla postilaatikoita joista saa vihjeitä jättämällä killuttimet kannen väliin?

• Anonyymi

Vanhalla tiellä on pakohuone josta täytyy paeta henkensä edestä huoneista jotka ovat täytetty vanhoilla joulukuusilla sekä siemennesteellä.

• Anonyymi

Kiepissä on huhujen mukaan gloryhole huone jossa kiepin henkilökunta leikkiin pakohuonetta. Onks kenelläkään kokemusta tälläisesta pakohuoneesta?

• Anonyymi

Verottajaa pakoon.

• Anonyymi

Pakoteitä löytyy moneen suuntaan, jos ahdistaa.

• Anonyymi

Kiepissä glory holessa on lukko kikkelin varressa. 30 min aikaa selvittää koodi jotta kaveri saa kikkelinsä pujotettua irti ja lopussa pitää mällit heittää paperille.

• Anonyymi

Suoraan sanottuna munalukko. Tarpeeks kireä lukonlenkki niin toimii samalla penisrenkaana.

• Anonyymi

Puu-Juuassa on paljon pakotiloja.

• Anonyymi

Keljes painelee pyllyjä perjantai iltaisin kansalaisopiston yläkerrassa.

• Anonyymi

Juukaan ois hyvä pakohuone jossa voisi pakoilla ja paeta kuin vankilasta jos pääsee. Seikoilla koska kotoa pääsee pakenemaan jos emäntä ei oo avainta piilottanut. Nyt pakohuone Juukaan.

• Anonyymi

Oon kehittänyt uuden kilpailijan pakohuoneelle. Sen nimi on pilluhuone. Siellä pitää yrittää saada sormet pimperoon pimeässä huoneessa.

• Anonyymi

Entä jos ei tiedä miltä pimpero tuntuu? Voidaanko sääntöjä tarkentaa ennen kuin itse akti alkaa?

• Anonyymi

Juuasta on aina osattu paeta muualle ilman pakohuoneitakin.

• Anonyymi

Pako pip peli huone. Porukka huoneeseen, valot kiinni ja huoneeseen laitetaan alaston mies. Valot päälle ja pako pip peliä voi alkaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8437
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3612
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2358
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe