Muualta päin Suomea löytyy erillaisia pakohuone pelejä. Voisiko Juukaan tehdä semmoisen kun taitaa tyhjillään olevia kiinteistöjä Juuassa riittävän?
Pakohuone Juukaan
23
979
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai niitä noin vaan saa tehdä toisten kiinteistöihin vaikka olisikin tyhjillään.
- Anonyymi
Miks ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ei
Omistaja ei varmaan tykkää
- Anonyymi
Minulla oli talo tyhjillään lomamatkan ajan ja sillä aikaa talooni oli rakennettu pakohuone. Loman jälkeen menin talooni enkä meinannut päästä enää ulos.
- Anonyymi
Taisi mennä sinun talon ovi takalukkoon ja reissulta saatusi tippuri kikulin päässä kirvellen et löytänyt oikeaa avainta.
- Anonyymi
Juuassa asumisoikeusasuntoon on oikeus tehdä pako huone jos haluaa sen asuttaa.
- Anonyymi
Pakohuone Juuan avovankilaan?
- Anonyymi
Sieltä pääsee kyllä pois ihan vaan portista kävelemällä, ei kovin haastavaa.
- Anonyymi
Juuassa on tapana jättää sukukalleudet postilaatikon kannen väliin. Juukaan vois rakentaa pako postilaatikko huone.
- Anonyymi
Lukkojen tilalla postilaatikoita joista saa vihjeitä jättämällä killuttimet kannen väliin?
- Anonyymi
Vanhalla tiellä on pakohuone josta täytyy paeta henkensä edestä huoneista jotka ovat täytetty vanhoilla joulukuusilla sekä siemennesteellä.
- Anonyymi
Kiepissä on huhujen mukaan gloryhole huone jossa kiepin henkilökunta leikkiin pakohuonetta. Onks kenelläkään kokemusta tälläisesta pakohuoneesta?
- Anonyymi
Verottajaa pakoon.
- Anonyymi
Pakoteitä löytyy moneen suuntaan, jos ahdistaa.
- Anonyymi
Kiepissä glory holessa on lukko kikkelin varressa. 30 min aikaa selvittää koodi jotta kaveri saa kikkelinsä pujotettua irti ja lopussa pitää mällit heittää paperille.
- Anonyymi
Suoraan sanottuna munalukko. Tarpeeks kireä lukonlenkki niin toimii samalla penisrenkaana.
- Anonyymi
Puu-Juuassa on paljon pakotiloja.
- Anonyymi
Keljes painelee pyllyjä perjantai iltaisin kansalaisopiston yläkerrassa.
- Anonyymi
Juukaan ois hyvä pakohuone jossa voisi pakoilla ja paeta kuin vankilasta jos pääsee. Seikoilla koska kotoa pääsee pakenemaan jos emäntä ei oo avainta piilottanut. Nyt pakohuone Juukaan.
- Anonyymi
Oon kehittänyt uuden kilpailijan pakohuoneelle. Sen nimi on pilluhuone. Siellä pitää yrittää saada sormet pimperoon pimeässä huoneessa.
- Anonyymi
Entä jos ei tiedä miltä pimpero tuntuu? Voidaanko sääntöjä tarkentaa ennen kuin itse akti alkaa?
- Anonyymi
Juuasta on aina osattu paeta muualle ilman pakohuoneitakin.
- Anonyymi
Pako pip peli huone. Porukka huoneeseen, valot kiinni ja huoneeseen laitetaan alaston mies. Valot päälle ja pako pip peliä voi alkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043