Ykkönen (alkup. Viimeinen)

Anonyymi

Ykkönen

Hei, sä naisen kaadoit taas,
kun vilautit hauistaas.
Mua alkoi kuumottaa.
Mietin sua, kun sä siinä meet
ja emämokan teet.
Varmaan osaat muutakin.

Sä oot sellainen,
moni tietää sen.
Sä oot ykkönen.
Sua jakais en.
Sä oot kuuminkin.
Virtaviivaisin,
ehkä siksikin
sinut tahtoisin.

Hei, me yöhön suunnataan.
Pääset sisään taas,
kun vilautat tatskaas. ("kerhon poikia")
Ja mä päättelen,
sä et oo niin kuin muut.
Taas hiippaillen sä tuut,
kun saavut kaupunkiin.

Sä oot sellainen,
moni tietää sen.
Sä oot ykkönen.
Sua jakais en.
Sä oot kuuminkin.
Virtaviivaisin,
ehkä siksikin
sinut tahtoisin.

Sä oot sellainen,
moni tietää sen.
Sä oot ykkönen.
Sua jakais en.
Sä oot kuuminkin.
Virtaviivaisin,
ehkä siksikin
sinut tahtoisin.

Sä oot sellainen,
moni tietää sen.
Sä oot ykkönen.
Sua jakais en.
Sä oot kuuminkin.
Virtaviivaisin,
ehkä siksikin
sinut tahtoisin.

https://www.youtube.com/watch?v=F6I1sLoh4cA

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihinkäs kerhoon sitä kuuluiskaan? Mitä nyrkkiä olen taas näyttänyt? En ymmärrä rakas. En halua tapella. Sua jakais en. Se on selvää, enkä itsekään muille jaa.. Olet ykköseni, virtaviivainen omalla tavallasi.

      • Anonyymi

        Ei tuossa nyrkeistä puhuta mitään. Tatuoinneilla voi joissakin piireissä olla kuitenkin merkitys. Ne voi olla jopa käyntikortteja, jos niiden merkityksen ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa nyrkeistä puhuta mitään. Tatuoinneilla voi joissakin piireissä olla kuitenkin merkitys. Ne voi olla jopa käyntikortteja, jos niiden merkityksen ymmärtää.

        Millainen olisi hyvä tatska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen olisi hyvä tatska?

        En itse ottaisi itselleni koskaan. Joillekin ne käy mutta silloin pitää olla taidolla tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse ottaisi itselleni koskaan. Joillekin ne käy mutta silloin pitää olla taidolla tehty.

        Juu ei ole minullakaan yhtään. Hänen vuoksensa voisin harkitakin. Hän on jättänyt niin lähtemättömän jäljen sydämeeni.


    • Anonyymi

      Vaan kuinkahan monen ykkönen? ;)

    • Anonyymi

      Sano muuta kato!
      Miten syvältä on kun olet kuskivuorossa äijäporukalle ja istutte tanssilattian vierellä sijaitsevassa pöydässä ja koko porukasta kuskina olisi pöydän kiinnostavin mies ja ihan pöydästä naiset hakee tanssimaan.

    • Anonyymi

      En halua olla kuin yhden ainoan ykkönen. Mikä rakas se emämoka on?

      • Anonyymi

        Ehkä hän tietää sen, jolle tuo viesti oli osoitettu. No, virheitä ja virhearvioita tekee jokainen. ;)


    • Anonyymi

      Jotku on enempiki yhteistä omaisuutta, kuten maailmanperintökohteet.

      • Anonyymi

        Tällainen on sairasta


      • Anonyymi

        Jaa sellainenko pitäisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen on sairasta

        Tuo kommentoija vaikuttaa yksinkertaisesti hullulta tapaukselta ja jos hänellä on jotain hengenheimolaisia, niin hoitoon koko sakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sellainenko pitäisi olla?

        En jakaisi koskaan miestäni toisen naisen kanssa. En pitäisi siitäkään, että miehellä on vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, joita tapaa vapaa-aikanaan. Työkaverit vielä ymmärrän ja pakolliset työ- tai opiskelutapaamiset. Sellainen vapaa-ajalla tapahtuva kahvittelu, kun toinen on vakiintuneessa parisuhteessa, ilman toista puolisoa on omituista. En itse hengailisi muiden miesten kanssa työ- ja opiskeluasioiden ulkopuolella ilman omaa miestä enkä halua, että mieskään hengailisi muiden naisten kanssa. Siihen vedän rajan. Toki ystäväpariskuntia voi tavata ja mies voi tavata miespuolisia ystäviään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ettekös te naiset juuri hiljan sanoneet että pullistelevat ja esittelevät miehet ei kiinnosta teitä? Näin ainakin muistaisin.. No, tykkäätte tai ette niin minä ainakaan en pullistele enkä esitä mitään vaan olen ihan oma itseni.

      • Anonyymi

        Jos se ei ole semmoista teennäistä, pinnallista ja epäaitoa pullistelua, se on ok. Kyllähän moni nainen ottaa mielummin luonnollisen lihaksikkaan miehen kuin kukkakepin tai pullukan. On ihailtavaa, jos mies tai nainen jaksaa pitää itsestään huolta ja näkee vaivaa ulkomuotonsa eteen. Arvostan ja ihailen. Tietysti se toinen ääripää on se salimiesten steroideilla ylilihaksikkuus, joka ei enää ole luonnollista, terveellistä eikä edes kaunista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe