sana, mikä kuvaa elämäni seurustelusuhteita. Olisiko muutos tulossa? Tuntuu vain että terveys meinaa pettää ennen. Ensin psyykkinen/henkinen ja nyt fyysinen. Kuinka tässä loppujen lopuksi käy, kestänkö tämän kaiken?
Rakkaudeton on
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä itsestäsi huolta. Pyydä siihen Kaikkivaltiaan Jumalan apua. Vilpittömästi kun rukoilet, se kuullaan.
- Anonyymi
Jos kerää ympärilleen kusipäitä, alkaa epäilemään omaakin hyvinvointia jo.
- Anonyymi
Tunnen samoin, en edes kehtaa kertoa kuinka rakkaudettomiksi ja menneet suhteeni ja itseni niissä tunnen.
Miten jaksat kerro? Millaisia oireita sinulla on? Johtuvatko ne kaipauksestasi?- Anonyymi
Uskon ja toivon voimalla jaksan vielä. Muutama vuosi sitten olin kuilun reunalla ja harkitsin luovuttamista, elämän päättämistä. Olen rapistunut vuosien saatossa kuin ruusu pudottaisi kauneimmat terälehtensä. Nyt, toivon ja kasvaneiden rakkauden tunteiden voimalla olen ruvennut taas eheytymään. Takaisin omaksi itsekseni, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Lähipiirin myrkylliset ihmiset ovat myrkyttäneet mieltäni jo vuosikymmenen. Olen nyt lähtenyt muutos matkalle kohti parempaa ja rakkauden täyteistä tulevaisuutta. Ansaitsen sen, olen kaiken rakkauden arvoinen. Haluan olla aito oma itseni, rakastettavana ja rakastavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782