Minkälaista trans/tyttöilijän kokemuksia kellään?

Anonyymi

Itseäni on hetken aikaa tehnyt mieli kokeilla trans puolisen tai hyvän näköisen tyttöilijän kanssa päästä päästä yhdytää kokeilemaa . Onko kukaan täältä löytänyt mitään sellaista seuraa ja kokemuksia saapi kertoa

19

4592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ajatellut samaa vaikka itsekin tykkään tyttöillä

      • Anonyymi

        Olen päällepäin kuin nainen, hormooni hoito saanut vuosia. Pitkät vaaleet hiukset, aina mikattu sekä naise8llinen pukeutuminen. Kalulla, ravintolassa ulkopulinen ei kyseen alaista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen päällepäin kuin nainen, hormooni hoito saanut vuosia. Pitkät vaaleet hiukset, aina mikattu sekä naise8llinen pukeutuminen. Kalulla, ravintolassa ulkopulinen ei kyseen alaista mitään.

        Hyi saatana näitä luonnonoikkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen päällepäin kuin nainen, hormooni hoito saanut vuosia. Pitkät vaaleet hiukset, aina mikattu sekä naise8llinen pukeutuminen. Kalulla, ravintolassa ulkopulinen ei kyseen alaista mitään.

        Onko ollu haasteita miesten kanssa kun löytyy kalu haarojen välistä ? Kiinnostaisi tietää lisää
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ollu haasteita miesten kanssa kun löytyy kalu haarojen välistä ? Kiinnostaisi tietää lisää
        -ap

        Kerron kun mies alkaa lähennellä ravintolassa näin vältän episodit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron kun mies alkaa lähennellä ravintolassa näin vältän episodit.

        Hyvä kuulla , oletko tällä hetkellä suhteessa ,itseäni kiinnostaisi sinun tyylinen ihminen . Kiinnostaako yksityisesti keskustella

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla , oletko tällä hetkellä suhteessa ,itseäni kiinnostaisi sinun tyylinen ihminen . Kiinnostaako yksityisesti keskustella

        -ap

        Mies kaveri kyllä asuu kauempana ei mitään vakavampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kaveri kyllä asuu kauempana ei mitään vakavampaa.

        Saako sinuun mitenkä yhteyttä , eka tutustutaisiin ja juttelaan kokemuksista yms

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sinuun mitenkä yhteyttä , eka tutustutaisiin ja juttelaan kokemuksista yms

        -ap

        Voidaan jutskata tääläkin ensin jos haluat seksiä kanssani onnistuu kyllä.Sovitaan paikka missä tavataan. Ymmärtänet varovaisuuden moni vedättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan jutskata tääläkin ensin jos haluat seksiä kanssani onnistuu kyllä.Sovitaan paikka missä tavataan. Ymmärtänet varovaisuuden moni vedättää.

        Kyllä , ymmärrän se on kyllä totta moni haluaa vedättää . Oletko mistä päin . Tykkäätkö saada vai enemmän antaa ? Olisi kiva päästä kokeilemaan

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen päällepäin kuin nainen, hormooni hoito saanut vuosia. Pitkät vaaleet hiukset, aina mikattu sekä naise8llinen pukeutuminen. Kalulla, ravintolassa ulkopulinen ei kyseen alaista mitään.

        Sinua olisi ihanaa päästä nuolemaan ja panemaan. Älä välitä näistä idiooteista, jotka muka paheksuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua olisi ihanaa päästä nuolemaan ja panemaan. Älä välitä näistä idiooteista, jotka muka paheksuu.

        Pieni ryhmä paheksuu, aivan ymmärrettävää vieläkin Suomessa. Tykkään enemmän antaa kun kysit, olen Tampereella😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni ryhmä paheksuu, aivan ymmärrettävää vieläkin Suomessa. Tykkään enemmän antaa kun kysit, olen Tampereella😊

        Ai että itseäni alkoi kiihottamaa , mitenkä sinuun saisi yhteyttä

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni ryhmä paheksuu, aivan ymmärrettävää vieläkin Suomessa. Tykkään enemmän antaa kun kysit, olen Tampereella😊

        Minuun saapi yhteyttä
        @ : [email protected]
        Kik: zuikka78

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että itseäni alkoi kiihottamaa , mitenkä sinuun saisi yhteyttä

        -ap

        Sairaalan likellä huoltsikka voitais tavata siinä, asun melkein vieressä😊 pääset kyllä naimaan mua jos olet siisti mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaalan likellä huoltsikka voitais tavata siinä, asun melkein vieressä😊 pääset kyllä naimaan mua jos olet siisti mies.

        Olen siisti mies , jos päivä saataisiin sovittua olisi ihanaa . Laita vaikka minulle kik tai @ viestiä mitkä löytyy yläpuolelta

        -ap


    • Anonyymi

      Jos Uudenmaan alueelta löytyypi ( voi olla pidemältäkin) voisimme vaikka keskustella asiasta lisää/tarkemmin asiasta , löytyy kik yms .

    • Thaimaassa se on helppoa, siellä leidareita riittää ja varsin hyvännäköisiäkin. Itseäni ei isokokoiset ja maskuliiniset leidarit kiinnosta

      • Anonyymi

        Joo , enemmän itsekin enemmän pieni kokoiset kiihottaa mutta tuntuu että Suomessa hyvin vähissä kaikki trans/hyvän näköiset tyttöilijät

        -ap


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe