Itseäni on hetken aikaa tehnyt mieli kokeilla trans puolisen tai hyvän näköisen tyttöilijän kanssa päästä päästä yhdytää kokeilemaa . Onko kukaan täältä löytänyt mitään sellaista seuraa ja kokemuksia saapi kertoa
Minkälaista trans/tyttöilijän kokemuksia kellään?
19
2232
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ajatellut samaa vaikka itsekin tykkään tyttöillä
- Anonyymi
Olen päällepäin kuin nainen, hormooni hoito saanut vuosia. Pitkät vaaleet hiukset, aina mikattu sekä naise8llinen pukeutuminen. Kalulla, ravintolassa ulkopulinen ei kyseen alaista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen päällepäin kuin nainen, hormooni hoito saanut vuosia. Pitkät vaaleet hiukset, aina mikattu sekä naise8llinen pukeutuminen. Kalulla, ravintolassa ulkopulinen ei kyseen alaista mitään.
Hyi saatana näitä luonnonoikkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollu haasteita miesten kanssa kun löytyy kalu haarojen välistä ? Kiinnostaisi tietää lisää
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollu haasteita miesten kanssa kun löytyy kalu haarojen välistä ? Kiinnostaisi tietää lisää
-apKerron kun mies alkaa lähennellä ravintolassa näin vältän episodit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron kun mies alkaa lähennellä ravintolassa näin vältän episodit.
Hyvä kuulla , oletko tällä hetkellä suhteessa ,itseäni kiinnostaisi sinun tyylinen ihminen . Kiinnostaako yksityisesti keskustella
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla , oletko tällä hetkellä suhteessa ,itseäni kiinnostaisi sinun tyylinen ihminen . Kiinnostaako yksityisesti keskustella
-apMies kaveri kyllä asuu kauempana ei mitään vakavampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kaveri kyllä asuu kauempana ei mitään vakavampaa.
Saako sinuun mitenkä yhteyttä , eka tutustutaisiin ja juttelaan kokemuksista yms
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sinuun mitenkä yhteyttä , eka tutustutaisiin ja juttelaan kokemuksista yms
-apVoidaan jutskata tääläkin ensin jos haluat seksiä kanssani onnistuu kyllä.Sovitaan paikka missä tavataan. Ymmärtänet varovaisuuden moni vedättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan jutskata tääläkin ensin jos haluat seksiä kanssani onnistuu kyllä.Sovitaan paikka missä tavataan. Ymmärtänet varovaisuuden moni vedättää.
Kyllä , ymmärrän se on kyllä totta moni haluaa vedättää . Oletko mistä päin . Tykkäätkö saada vai enemmän antaa ? Olisi kiva päästä kokeilemaan
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua olisi ihanaa päästä nuolemaan ja panemaan. Älä välitä näistä idiooteista, jotka muka paheksuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua olisi ihanaa päästä nuolemaan ja panemaan. Älä välitä näistä idiooteista, jotka muka paheksuu.
Pieni ryhmä paheksuu, aivan ymmärrettävää vieläkin Suomessa. Tykkään enemmän antaa kun kysit, olen Tampereella😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni ryhmä paheksuu, aivan ymmärrettävää vieläkin Suomessa. Tykkään enemmän antaa kun kysit, olen Tampereella😊
Ai että itseäni alkoi kiihottamaa , mitenkä sinuun saisi yhteyttä
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuun saapi yhteyttä
@ : [email protected]
Kik: zuikka78
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että itseäni alkoi kiihottamaa , mitenkä sinuun saisi yhteyttä
-apSairaalan likellä huoltsikka voitais tavata siinä, asun melkein vieressä😊 pääset kyllä naimaan mua jos olet siisti mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalan likellä huoltsikka voitais tavata siinä, asun melkein vieressä😊 pääset kyllä naimaan mua jos olet siisti mies.
Olen siisti mies , jos päivä saataisiin sovittua olisi ihanaa . Laita vaikka minulle kik tai @ viestiä mitkä löytyy yläpuolelta
-ap
- Anonyymi
Jos Uudenmaan alueelta löytyypi ( voi olla pidemältäkin) voisimme vaikka keskustella asiasta lisää/tarkemmin asiasta , löytyy kik yms .
Thaimaassa se on helppoa, siellä leidareita riittää ja varsin hyvännäköisiäkin. Itseäni ei isokokoiset ja maskuliiniset leidarit kiinnosta
- Anonyymi
Joo , enemmän itsekin enemmän pieni kokoiset kiihottaa mutta tuntuu että Suomessa hyvin vähissä kaikki trans/hyvän näköiset tyttöilijät
-ap
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663095
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262173Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161351- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041