Ulkoilupuku vai tavalliset vaatteet?
Kävelytreffit
16
298
Vastaukset
- Anonyymi
Tavalliset jos kadulla kävelyä, metsäkävelylle ulkoiluasu.
- Anonyymi
Tämä on hyvä. Ulkoiluhousut vai farkut yms asfaltille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä. Ulkoiluhousut vai farkut yms asfaltille?
Ei mitään hitsin ulkohousuja treffeille.
- Anonyymi
Aion tehdä saman. Laittaisin ja laitan jotain parempaa päälle kuin normisti ulkoillessa.
- Anonyymi
Fb:ssa menossa viestittely ja treffit tulossa kohta, kävelysellaiset täälläkin. Tasan laitan jotkut kivat vaatteet vaikka mentäis mihin!
- Anonyymi
Täälläkin meneillään Facebookista alkanut viestittely, mutta ei ihan vielä treffivaiheessa. Ulkotreffit ehkä noin kuukauden kuluttua maskien kera. En aio mennä ulkoiluasussa ellei suolle mennä rämpimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin meneillään Facebookista alkanut viestittely, mutta ei ihan vielä treffivaiheessa. Ulkotreffit ehkä noin kuukauden kuluttua maskien kera. En aio mennä ulkoiluasussa ellei suolle mennä rämpimään.
Olisipa minullakin näin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa minullakin näin..
No ehdota jollekin treffejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehdota jollekin treffejä!
Hän ei ole enää fb-kaverini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole enää fb-kaverini.
Voithan laittaa yksärin kenelle vaan Facebook-ryhmässä, vaikka ei olisi kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan laittaa yksärin kenelle vaan Facebook-ryhmässä, vaikka ei olisi kaveri.
On minulla hänen yhteystietonsa. En tiedä haluaako hän enää olla edes kaveri..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla hänen yhteystietonsa. En tiedä haluaako hän enää olla edes kaveri..
Selviää varmaan kysymällä.
- Anonyymi
Miten kävelytreffit menivät? Omat tulossa viikonloppuna.
- Anonyymi
Eipä hassummin, kiitos kysymästä. Uusinta pian. Etäisyyden pito ja maskit häiritsevät jonkun verran tutustumista, mutta yllättävän vähän.
Pidän peukkuja treffeillesi:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hassummin, kiitos kysymästä. Uusinta pian. Etäisyyden pito ja maskit häiritsevät jonkun verran tutustumista, mutta yllättävän vähän.
Pidän peukkuja treffeillesi:)Kiitos, olipa outoa maskien kanssa, kun ei nähnyt kunnolla toisen kasvoja. Mutta kokemus tämäkin ja hyvä, että edes näin on mahdollista tavata.
- Anonyymi
Maskit treffeillä;D D D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889