Ulkoilupuku vai tavalliset vaatteet?
Kävelytreffit
16
373
Vastaukset
- Anonyymi
Tavalliset jos kadulla kävelyä, metsäkävelylle ulkoiluasu.
- Anonyymi
Tämä on hyvä. Ulkoiluhousut vai farkut yms asfaltille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä. Ulkoiluhousut vai farkut yms asfaltille?
Ei mitään hitsin ulkohousuja treffeille.
- Anonyymi
Aion tehdä saman. Laittaisin ja laitan jotain parempaa päälle kuin normisti ulkoillessa.
- Anonyymi
Fb:ssa menossa viestittely ja treffit tulossa kohta, kävelysellaiset täälläkin. Tasan laitan jotkut kivat vaatteet vaikka mentäis mihin!
- Anonyymi
Täälläkin meneillään Facebookista alkanut viestittely, mutta ei ihan vielä treffivaiheessa. Ulkotreffit ehkä noin kuukauden kuluttua maskien kera. En aio mennä ulkoiluasussa ellei suolle mennä rämpimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin meneillään Facebookista alkanut viestittely, mutta ei ihan vielä treffivaiheessa. Ulkotreffit ehkä noin kuukauden kuluttua maskien kera. En aio mennä ulkoiluasussa ellei suolle mennä rämpimään.
Olisipa minullakin näin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa minullakin näin..
No ehdota jollekin treffejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehdota jollekin treffejä!
Hän ei ole enää fb-kaverini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole enää fb-kaverini.
Voithan laittaa yksärin kenelle vaan Facebook-ryhmässä, vaikka ei olisi kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan laittaa yksärin kenelle vaan Facebook-ryhmässä, vaikka ei olisi kaveri.
On minulla hänen yhteystietonsa. En tiedä haluaako hän enää olla edes kaveri..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla hänen yhteystietonsa. En tiedä haluaako hän enää olla edes kaveri..
Selviää varmaan kysymällä.
- Anonyymi
Miten kävelytreffit menivät? Omat tulossa viikonloppuna.
- Anonyymi
Eipä hassummin, kiitos kysymästä. Uusinta pian. Etäisyyden pito ja maskit häiritsevät jonkun verran tutustumista, mutta yllättävän vähän.
Pidän peukkuja treffeillesi:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hassummin, kiitos kysymästä. Uusinta pian. Etäisyyden pito ja maskit häiritsevät jonkun verran tutustumista, mutta yllättävän vähän.
Pidän peukkuja treffeillesi:)Kiitos, olipa outoa maskien kanssa, kun ei nähnyt kunnolla toisen kasvoja. Mutta kokemus tämäkin ja hyvä, että edes näin on mahdollista tavata.
- Anonyymi
Maskit treffeillä;D D D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1094236Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302329Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532098Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361504- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111263Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o181026Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471025Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7969