Demarit Afrikan puolue?

Anonyymi

Demareiden politiikka näyttäisi hyödyntävän pääasiassa vain Afrikkaa. Onhan se tavallaan hyvä että Afrikkalaisella vähemmistöllä on maassamme oma puolue.

55

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afrikka on tärkeä, mitä enemmän autamme sen vähemmän kuolee Cälimereen ja kävelee meille. Siinä on hyvä syys auttaa kunhan katsotaan miten apu auttaa afrikkalaisia oikeasti monikossa!

      • Anonyymi

        Mitä enemmän autamme heitä lisääntymään vai?


      • Anonyymi

        Sovittaisko että autat vain omilla rahoillasi? Muiden rahoilla auttaminen on anastamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän autamme heitä lisääntymään vai?

        Näyttää C ja V olevan liian lähellä toisiaan. Sinulla kuitenkin ovat korvat liian lähellä toisiaan kun väliin ei mahdu aivoja.

        Onko lisääntymisellä meille väliä, jos niitä aina vaan vähemmän kävelee tänne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovittaisko että autat vain omilla rahoillasi? Muiden rahoilla auttaminen on anastamista.

        Voit tietysti auttaa vbaikka Kirkon ulkomaan avun kautta omilla rahoillasi mutta arvelen suuren osan avusta menevän verovaroista. Yhteiskuntahan saa niitä käyttää siihen mihin katsoo tarvitsevansa!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Voit tietysti auttaa vbaikka Kirkon ulkomaan avun kautta omilla rahoillasi mutta arvelen suuren osan avusta menevän verovaroista. Yhteiskuntahan saa niitä käyttää siihen mihin katsoo tarvitsevansa!

        Kyllä ja minä saan Nalle Wahroosin tavoin siirtää verotusmaani Luxemburgiin kun koen vääryyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja minä saan Nalle Wahroosin tavoin siirtää verotusmaani Luxemburgiin kun koen vääryyttä.

        Anna mennä vaan mutta toimi lakien ja asetusten mukaan, jottei tule ylläreitä! Saattaa se vääryys tosin olla siinäkin, jotta pitävät sinua meidän laskuumme hengissä, kun sinulle ei työ tunnu maistuvan.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Anna mennä vaan mutta toimi lakien ja asetusten mukaan, jottei tule ylläreitä! Saattaa se vääryys tosin olla siinäkin, jotta pitävät sinua meidän laskuumme hengissä, kun sinulle ei työ tunnu maistuvan.

        Tottakai. Sehän on itsestään selvää. Luovu sinäkin Demariudesta ja ala toimimaan lakien ja asetusten mukaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Sehän on itsestään selvää. Luovu sinäkin Demariudesta ja ala toimimaan lakien ja asetusten mukaisesti.

        Minulla ei ole mitään demariutta saatikka paljon muutakaan kuin itse pärjääminen.

        Tänään ehkä parhaat ideat ovat Kokoomuksella eli työtä ja omavaraisuuteen pyrkyä, jotka molemmat ovat vankan hyvinvoinnin pohjaa.

        Sosiaalista tulonjakoa ei pidä jakaa työkykyisille ja -ikäisille vaan vain niille jotka eivät muutoin pärjää sairauden tai muun vajaakykyisyyden vuoksi.

        On tosin niinkin, että sosialistisiin ideoihin hurahtamista voitaneen pitää vajaakykyisyytenä, vai miten ajattelet, jos yleensä ajattelet?


      • Anonyymi

        Mitä enemmän ilmaista rahaa ruokaa vaatetta jaetaan sen suuremmat rosvojoukot tulvii Eurooppaan ryöstölle myös arabiasta Aasiasta . Kaikki on ilmaista asunnot ruuat juomat rahaa annetaan käteen missä tahansa , huijattavat ihmiset antaa lisää rahaa autoja saa kun vaan ottaa joku muu maksaa. Kivoja käsityökursseja mistä saa ilmaiset ruuat ja tavarat. Lapsilta voi ottaa kengät pipot takit reput eikä kukaan sano vastaan.Olette huijattavissa ja osa NS.avustusjuttua on rahanpesua jopa varastetun tavaran kuljetus on tavaran vaihtoa .Aasian Intian Afrikan pankeissa voi avata tilin kuka tahansa ja siellä on satoja tuhansia,miljoonia Thaimaa,Intia,arabia,Afrikka tileillä.Kun ette tajua tätä ryöstelyä.Suomalaisem tilisaldo 500€ thaimaalaisen 60,000€ , western union bank ja Afrikan tilit siirtyy rahaa ja pankkitunnuksia varastetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja minä saan Nalle Wahroosin tavoin siirtää verotusmaani Luxemburgiin kun koen vääryyttä.

        Tai Ruotsiin tai Tanskaan tai mihin vaan kuten useimmilla on tilit Turkissa tai Kreikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän ilmaista rahaa ruokaa vaatetta jaetaan sen suuremmat rosvojoukot tulvii Eurooppaan ryöstölle myös arabiasta Aasiasta . Kaikki on ilmaista asunnot ruuat juomat rahaa annetaan käteen missä tahansa , huijattavat ihmiset antaa lisää rahaa autoja saa kun vaan ottaa joku muu maksaa. Kivoja käsityökursseja mistä saa ilmaiset ruuat ja tavarat. Lapsilta voi ottaa kengät pipot takit reput eikä kukaan sano vastaan.Olette huijattavissa ja osa NS.avustusjuttua on rahanpesua jopa varastetun tavaran kuljetus on tavaran vaihtoa .Aasian Intian Afrikan pankeissa voi avata tilin kuka tahansa ja siellä on satoja tuhansia,miljoonia Thaimaa,Intia,arabia,Afrikka tileillä.Kun ette tajua tätä ryöstelyä.Suomalaisem tilisaldo 500€ thaimaalaisen 60,000€ , western union bank ja Afrikan tilit siirtyy rahaa ja pankkitunnuksia varastetaan.

        Vaikka olen suomalaiunen niin en minä noin pieneen tilisaldoon tyydy kuin sinä! Eikä sinun thaimaalaisesikaan mitään kunnon pottia hallitse. Kyllä siellä eläkkeelle päästessään satoja tuhansia pitää löytyä ja sitten saa viettää eläkepäiviään aika huoletonna ainakin eväiden suhteen.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Näyttää C ja V olevan liian lähellä toisiaan. Sinulla kuitenkin ovat korvat liian lähellä toisiaan kun väliin ei mahdu aivoja.

        Onko lisääntymisellä meille väliä, jos niitä aina vaan vähemmän kävelee tänne?

        No miten niitä kävelee vähemmän tänne jos me annamme heille ruokaa jotta he voivat lisääntyä enemmän ja ruokkia isompia perheitä. Sulla ei taida olla aivoja.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään demariutta saatikka paljon muutakaan kuin itse pärjääminen.

        Tänään ehkä parhaat ideat ovat Kokoomuksella eli työtä ja omavaraisuuteen pyrkyä, jotka molemmat ovat vankan hyvinvoinnin pohjaa.

        Sosiaalista tulonjakoa ei pidä jakaa työkykyisille ja -ikäisille vaan vain niille jotka eivät muutoin pärjää sairauden tai muun vajaakykyisyyden vuoksi.

        On tosin niinkin, että sosialistisiin ideoihin hurahtamista voitaneen pitää vajaakykyisyytenä, vai miten ajattelet, jos yleensä ajattelet?

        Joo työhän on loistava idea. Nerokasta hei. Miten kukaan muu ei ole tuota hoksannut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten niitä kävelee vähemmän tänne jos me annamme heille ruokaa jotta he voivat lisääntyä enemmän ja ruokkia isompia perheitä. Sulla ei taida olla aivoja.

        Ei niinkään ruokaa vaan tapoja ansaita ruokansa siellä!

        Kehitysapu oikein suunnattuna auttaa porukkaa elämään omilla kotinurkillaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo työhän on loistava idea. Nerokasta hei. Miten kukaan muu ei ole tuota hoksannut?

        Te sosialistit ette näe koskaan kokonaisuutta!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Te sosialistit ette näe koskaan kokonaisuutta!

        Mitä kokonaisuutta? Ai työtä? Joo siis otetaan lainaa ja keksitään ihmisille työpaikkoja ja palkataan ihmisiä töihin. Nerokasta!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Ei niinkään ruokaa vaan tapoja ansaita ruokansa siellä!

        Kehitysapu oikein suunnattuna auttaa porukkaa elämään omilla kotinurkillaan!

        Kehitysapua on annettu jo 50 vuotta. Miksi he eivät pysy siellä? Miksi Afrikkalaiset asuvat edelleen samanlaisissa savimajoissa kuin satatuhatta vuotta sitten? Voisko olla että heidän oma ÄO ei vaan riitä kehitykseen vaikka kuinka paljon rahaa antais?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kokonaisuutta? Ai työtä? Joo siis otetaan lainaa ja keksitään ihmisille työpaikkoja ja palkataan ihmisiä töihin. Nerokasta!

        Olet todella sosialisti koska ymmärryksesi on lomalla!

        Taloudessa ja elämässähän kokonaisuus muodostuu siitä, miten sen jokainen itse kykenee itselleen ansaitsemaan. Kun sinä ja minä itse ansaitsemme omatoimisesti elantomme niin kokonaisuutemme on omalta osaltamme kunnossa.

        Yhteiskunnan osalta se on samaa linjaa vetävä politiikka, jossa työpaikat ovat etulinjassa ja siten yrityksillä on hyvät edellytykset toimia ja työllistää, se myös tarkoittaa hyvin mennessään ylijäämäisiä budjetteja yhteiskunnan taloudessa!

        Kun asiat ovat tuolla hantilla niin kokonaisuus niin meidän molempien kuin yhteiskunnankin osalta on kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysapua on annettu jo 50 vuotta. Miksi he eivät pysy siellä? Miksi Afrikkalaiset asuvat edelleen samanlaisissa savimajoissa kuin satatuhatta vuotta sitten? Voisko olla että heidän oma ÄO ei vaan riitä kehitykseen vaikka kuinka paljon rahaa antais?

        Et sitten kykene omaan ajatteluun, se on nyt selvinnyt pohjiaan myöden.

        Kehitysapua on vähän jokainen sivistynyt maa syytänyt kohtuudella rahana tai tavarana mutta aina on puuttunut valvonta ja ideointi siitä miten pitää noiden maiden kehitystä tukea tavalla, jolla siitä tulee se suurin hyöty kansalaisille eikä vain muutamalle heimopäällikölle.

        Meillä muistaakseni aikoinaan oli tuon suuntaisia projekteja kaiketi ainakin Tansaaniaan, miten ne lopulta onnistuivat en ole selvillä mutta aikanaan niistä raportoitiin.

        On siis tärkeää lähettää täältä osaavaa porukkaa olemaan valvomassa miten homma kulloinkin alkaa sujumaan ja valvoa sitä myös jatkossa. Silloin on mahdollisuuksia saada asiat rullaamaan siellä eikä ole isompaa syytä lähteä tänne vaeltamaan.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Et sitten kykene omaan ajatteluun, se on nyt selvinnyt pohjiaan myöden.

        Kehitysapua on vähän jokainen sivistynyt maa syytänyt kohtuudella rahana tai tavarana mutta aina on puuttunut valvonta ja ideointi siitä miten pitää noiden maiden kehitystä tukea tavalla, jolla siitä tulee se suurin hyöty kansalaisille eikä vain muutamalle heimopäällikölle.

        Meillä muistaakseni aikoinaan oli tuon suuntaisia projekteja kaiketi ainakin Tansaaniaan, miten ne lopulta onnistuivat en ole selvillä mutta aikanaan niistä raportoitiin.

        On siis tärkeää lähettää täältä osaavaa porukkaa olemaan valvomassa miten homma kulloinkin alkaa sujumaan ja valvoa sitä myös jatkossa. Silloin on mahdollisuuksia saada asiat rullaamaan siellä eikä ole isompaa syytä lähteä tänne vaeltamaan.

        Tehdään nyt vaan niin vasurihumanisti että sinä autat omilla rahoillasi ja pidät näpit irti minun lompakostani, jooko? Muiden ihmsten rahoilla auttaminen on anastamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään nyt vaan niin vasurihumanisti että sinä autat omilla rahoillasi ja pidät näpit irti minun lompakostani, jooko? Muiden ihmsten rahoilla auttaminen on anastamista.

        Minunhan ne verorahat osin ovat! En minä muiden veroja maksa, tai muut minun!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Minunhan ne verorahat osin ovat! En minä muiden veroja maksa, tai muut minun!

        No ei ne kaikki sinun ole. Et sinä yksin voi päättää että niitä annetaan kehitysapuun. Anna vain omia rahojasi sinne kankkulan kaivoon jos luulet vielä että siitä on jotain hyötyä mutta älä yllytä muita moiseen typeryyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne kaikki sinun ole. Et sinä yksin voi päättää että niitä annetaan kehitysapuun. Anna vain omia rahojasi sinne kankkulan kaivoon jos luulet vielä että siitä on jotain hyötyä mutta älä yllytä muita moiseen typeryyteen.

        Kun maksat verosi niin luovutat valtioneuvostolle ja eduskunnalle oikeuden päättää mihin niitä rahoija käytetään!

        On kummaa jottei sosialisti tuon vertaa osaa ajatella!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Kun maksat verosi niin luovutat valtioneuvostolle ja eduskunnalle oikeuden päättää mihin niitä rahoija käytetään!

        On kummaa jottei sosialisti tuon vertaa osaa ajatella!

        Niin, mutta on mulla oikeus kertoa mun poliittinen mielipide joka on se että tuollainen pakotettu kollektiivinen hyväntekeviäisyys on fasismia ja anastusta. Kaikenlaiset pakotetut tulonsiirrot ovat anastamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta on mulla oikeus kertoa mun poliittinen mielipide joka on se että tuollainen pakotettu kollektiivinen hyväntekeviäisyys on fasismia ja anastusta. Kaikenlaiset pakotetut tulonsiirrot ovat anastamista.

        Ei meillä ole pakotetrtuja tulonsiirtoja vaan itse valitsemamme eduskunnan hyväksymiä. Tosin se hieman liian löysin käsin menoja hyväksyy ja hieman muuttamalla työttömyysavustuksia saataisiin porukka töihin, kun vielä korjaillaan niitä työehtoja suuntaan jossa nuokin lusmut saavat hieman, ainakin osan elannostaan itse hommattua,.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Ei meillä ole pakotetrtuja tulonsiirtoja vaan itse valitsemamme eduskunnan hyväksymiä. Tosin se hieman liian löysin käsin menoja hyväksyy ja hieman muuttamalla työttömyysavustuksia saataisiin porukka töihin, kun vielä korjaillaan niitä työehtoja suuntaan jossa nuokin lusmut saavat hieman, ainakin osan elannostaan itse hommattua,.

        Kyllä kohtuuton verotus johtuu nimenomaan niiden pakotetuista tulonsiirroista. Tämä on suoraan Karl Marxin Kommunistisesta Manifestista jossa lukee että yksityinen omaisuus on pakkokollektivisoitava valtiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta on mulla oikeus kertoa mun poliittinen mielipide joka on se että tuollainen pakotettu kollektiivinen hyväntekeviäisyys on fasismia ja anastusta. Kaikenlaiset pakotetut tulonsiirrot ovat anastamista.

        Just, oletko laskenut paljonko "pakotettuja" tulonsiirtoja olet elämäsi aikana saanut ja saat"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kohtuuton verotus johtuu nimenomaan niiden pakotetuista tulonsiirroista. Tämä on suoraan Karl Marxin Kommunistisesta Manifestista jossa lukee että yksityinen omaisuus on pakkokollektivisoitava valtiolle.

        Koska emme ole sosialismi emmekä kommunismi emmekä edes niiden veli natsivaltio niin me saamme vapaasti demokratian keinoin valita mieleisemme joukon valvomaan sitä, miten yhteiskunnassamme raha kuin muitakin asioita hoidetaan. Demokratian ainoa huono puoli on mahdolisuus huijata kuten eräs Antti viime vaaleissa teki.

        Demokratiassa se korjaantuu seuraavissa vaaleissa, koska kansa näkee kun havaitsee totuuden mutta mainostamasi Parta Kallen seuraajien porukoissa ei ole demokratiaa, ei ainakaan vapaassa muodossa, vaan ne muodostavat diktatuureja joissa todella on pakotettuja tulonsiirtoja kuten pakotettua varallisuuden varastamista ynnä kansalaisvapauksienkin. Niihin kiinnittäisin huomioni mieluummin ja ehkä oppisit ymmärtämään sen mistä hyvinvointi kansalle on kotoisin, porvarillisen kapitalismin on ainoana havaittu antavan siihen mahdollisuus laajoja joukkoja ajatellen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just, oletko laskenut paljonko "pakotettuja" tulonsiirtoja olet elämäsi aikana saanut ja saat"?

        En muistaakseni sentin vertaa ole noita tullut maksettua! En nääs olle elänyt sosialismissa koko elämäni aikana vaikka olenkin vieraillut sosialistisissa maissa työni merkeissä. Olen samoissa merkeissä vieraillut myös porvariollisen kapitalismin maissa ja siten nähnyt mihin kurjuuteen sosialismi kansoja johtaa!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        En muistaakseni sentin vertaa ole noita tullut maksettua! En nääs olle elänyt sosialismissa koko elämäni aikana vaikka olenkin vieraillut sosialistisissa maissa työni merkeissä. Olen samoissa merkeissä vieraillut myös porvariollisen kapitalismin maissa ja siten nähnyt mihin kurjuuteen sosialismi kansoja johtaa!

        No, no ingengör sinäkin olet käynyt ilmaista kansakoulua 4 luokkaa ja sitten keskikoulun ja lukion joista ikäluokkasi joutui maksamaan niin kuin ammattillisesta koulutuksestakin, mutta niin siitä maksetaan nykyäänkin. Saat myös terveyskeskuspalvelut "pakotettujen tulonsiirtojen" hintaan, nautit työeläkettä, jotka lait työtötekevät ovat tapelleet, hammashoitoa myös.
        Unohtamatta kotisairaanhoidon palveluja niitä tarvitseville ja ihan tässä kapitalistisessa markkinataloudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, no ingengör sinäkin olet käynyt ilmaista kansakoulua 4 luokkaa ja sitten keskikoulun ja lukion joista ikäluokkasi joutui maksamaan niin kuin ammattillisesta koulutuksestakin, mutta niin siitä maksetaan nykyäänkin. Saat myös terveyskeskuspalvelut "pakotettujen tulonsiirtojen" hintaan, nautit työeläkettä, jotka lait työtötekevät ovat tapelleet, hammashoitoa myös.
        Unohtamatta kotisairaanhoidon palveluja niitä tarvitseville ja ihan tässä kapitalistisessa markkinataloudessa.

        En nyt ihan saa selvää siitä mihin tuolla vuodatuksellasi pyrit! Minusta sinä sotket asioita sekaisin ilman järjen häivää!

        Onko koulunkäynti ja opiskelu "pakotettu tulonsiirto"? Jos moista väität niin joku on pakottanut jotain pois kotoaan korviesi välisatä!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        En nyt ihan saa selvää siitä mihin tuolla vuodatuksellasi pyrit! Minusta sinä sotket asioita sekaisin ilman järjen häivää!

        Onko koulunkäynti ja opiskelu "pakotettu tulonsiirto"? Jos moista väität niin joku on pakottanut jotain pois kotoaan korviesi välisatä!

        Mikä on eikö ingengör ymmärrä mitä "pakotetuilla tulonsiirroilla" verovaroilla tarkoitetaan?
        Kyllä minun korvieni väliissä on sellainen tieto, että Suomessa peruskoulu on ilmainen, lukiokin monessa kunnassa, esiopetus, päivähoito ja terveydenhoitokin nimellistä korvausta vastaan.
        Jossain kohti ingengör on seonnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on eikö ingengör ymmärrä mitä "pakotetuilla tulonsiirroilla" verovaroilla tarkoitetaan?
        Kyllä minun korvieni väliissä on sellainen tieto, että Suomessa peruskoulu on ilmainen, lukiokin monessa kunnassa, esiopetus, päivähoito ja terveydenhoitokin nimellistä korvausta vastaan.
        Jossain kohti ingengör on seonnut.

        Meillä ei ole pakotettua tulonsiirtoa koska vapaasti valitsemamme edustajat tekevät talouden hoidon enemmistön haluamalla tavalla.

        Sen sijaan sosialismissa sen enempää kuin kommunismissakaan ei ole vapaita vaaleja, joissa voidaan vapaasti valita kansan haluama edustajisto eri puolueista. Silloin voidaan puhua pakotetusta mistä vaan!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Koska emme ole sosialismi emmekä kommunismi emmekä edes niiden veli natsivaltio niin me saamme vapaasti demokratian keinoin valita mieleisemme joukon valvomaan sitä, miten yhteiskunnassamme raha kuin muitakin asioita hoidetaan. Demokratian ainoa huono puoli on mahdolisuus huijata kuten eräs Antti viime vaaleissa teki.

        Demokratiassa se korjaantuu seuraavissa vaaleissa, koska kansa näkee kun havaitsee totuuden mutta mainostamasi Parta Kallen seuraajien porukoissa ei ole demokratiaa, ei ainakaan vapaassa muodossa, vaan ne muodostavat diktatuureja joissa todella on pakotettuja tulonsiirtoja kuten pakotettua varallisuuden varastamista ynnä kansalaisvapauksienkin. Niihin kiinnittäisin huomioni mieluummin ja ehkä oppisit ymmärtämään sen mistä hyvinvointi kansalle on kotoisin, porvarillisen kapitalismin on ainoana havaittu antavan siihen mahdollisuus laajoja joukkoja ajatellen.

        Kyllä me itseasiassa olemme juuri sitä. Olemme olleet monta kymmentä vuotta kommunistivaltio tai natsivaltio. Nyt on aika laittaa suomi takaisin perustuslailliseksi tasavallaksi, miksi Suomi alunperin perustettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me itseasiassa olemme juuri sitä. Olemme olleet monta kymmentä vuotta kommunistivaltio tai natsivaltio. Nyt on aika laittaa suomi takaisin perustuslailliseksi tasavallaksi, miksi Suomi alunperin perustettiin.

        Kyllä me maailman mittapuun mukaan olemme hyvinkin lähellä demokraattisesti hallittua valtiota. Kun on vapaa demokratia niin aina voidaan halutessa säädellä perustuslakeja sekä muutella niitä kulloisenkin tarpeen mukaan.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Kyllä me maailman mittapuun mukaan olemme hyvinkin lähellä demokraattisesti hallittua valtiota. Kun on vapaa demokratia niin aina voidaan halutessa säädellä perustuslakeja sekä muutella niitä kulloisenkin tarpeen mukaan.

        Maailman mittapuulla pohjoismainen hyvinvointivaltiomalli on hyvinkin lähellä juuri Kiinaa, Valko-venäjää ja Pohjoiskoreaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailman mittapuulla pohjoismainen hyvinvointivaltiomalli on hyvinkin lähellä juuri Kiinaa, Valko-venäjää ja Pohjoiskoreaa

        Jos moista väität, niin olisi syytä esittää muutamia perusteltuja perusteita, sillä muutoin tuo väitteesi on luokassa verbaaliuloste!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään demariutta saatikka paljon muutakaan kuin itse pärjääminen.

        Tänään ehkä parhaat ideat ovat Kokoomuksella eli työtä ja omavaraisuuteen pyrkyä, jotka molemmat ovat vankan hyvinvoinnin pohjaa.

        Sosiaalista tulonjakoa ei pidä jakaa työkykyisille ja -ikäisille vaan vain niille jotka eivät muutoin pärjää sairauden tai muun vajaakykyisyyden vuoksi.

        On tosin niinkin, että sosialistisiin ideoihin hurahtamista voitaneen pitää vajaakykyisyytenä, vai miten ajattelet, jos yleensä ajattelet?

        Aivan, kerros miksi se kokoomuslainen politiikko nostaa ilmaista rahaa vuodessa 30 000 euroa tekemättä mitään, siis lomillaan, eli se tekee 4 vuodessa vain 120 000 euroa tekemättä mitään, tosin kun kokoomuslainen tekee niin se näkyy, sähkössä, polttoaineen hinnassa mut sehän on aivän fäntästisä kokoomushöttöä.........


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään demariutta saatikka paljon muutakaan kuin itse pärjääminen.

        Tänään ehkä parhaat ideat ovat Kokoomuksella eli työtä ja omavaraisuuteen pyrkyä, jotka molemmat ovat vankan hyvinvoinnin pohjaa.

        Sosiaalista tulonjakoa ei pidä jakaa työkykyisille ja -ikäisille vaan vain niille jotka eivät muutoin pärjää sairauden tai muun vajaakykyisyyden vuoksi.

        On tosin niinkin, että sosialistisiin ideoihin hurahtamista voitaneen pitää vajaakykyisyytenä, vai miten ajattelet, jos yleensä ajattelet?

        Miten demarit aikovat vähentää aiheuttamansa massatyöttömyyden menoja valtion kustannuksista?
        https://www.iltalehti.fi/talous/a/b62d6e91-2862-414f-891c-e53294ba6f64


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, kerros miksi se kokoomuslainen politiikko nostaa ilmaista rahaa vuodessa 30 000 euroa tekemättä mitään, siis lomillaan, eli se tekee 4 vuodessa vain 120 000 euroa tekemättä mitään, tosin kun kokoomuslainen tekee niin se näkyy, sähkössä, polttoaineen hinnassa mut sehän on aivän fäntästisä kokoomushöttöä.........

        En tunne henkilöä, et kerro kenestä kirjoitat, joten kaiketi jonkun sopimuksen perusteella.

        Jos ei pätevää sopimusta ole niin tee rikosilmoitus!

        Toisaalta koko taloushan pyörii oikeistolaisen yritysmaailman varassa, joten ei se ole sinulta pois!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten demarit aikovat vähentää aiheuttamansa massatyöttömyyden menoja valtion kustannuksista?
        https://www.iltalehti.fi/talous/a/b62d6e91-2862-414f-891c-e53294ba6f64

        Tuskin sosialistidsemari edes katsoo siihen olevan tarvetta, he uskovat työttömien heitä äänestävän, hyvinvointihan vähentää vasemmiston kannatusta kuten on nähty.

        Massatyöttömyuys on siis sosialistidemarien olemassaolon edellytys!


    • Anonyymi

      Persut haluavat afrikkalaiset Suomeen. Vihervasemmisto haluaa antaa kehitysapua, että he pysyisivät omissa maissaan ja kehittäisivät niitä. Minun mielestäni jälkimmäinen on parempi vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Kehitysapua on annettu jo 50 vuotta. Miksi he eivät pysy siellä?


      • Olematta persukannattaja en usko sinun persuteoriaasi!


    • Anonyymi

      No onhan se Jutta siellä verkkosukkineen Mama Afrikkana.

    • Anonyymi

      Sieltä virtaa huumeita kertoo Iltalehti

      • Anonyymi

        Kun katsoo missä väestönkasvu on ylivoimaisesti kovinta se on Afrikka. Siellä taas ei nykyisetkään resurssit riitä elättämään porukkaa. Jatkuvat nälänhädät, jatkuvat sodat jne..

        Ei siinä paljon auta muutaman tuhannen pakolaisen ottaminen, kun sieltä on tulossa miljardeja ihmisiä. Tälläkin hetkellä on miljoonia odottamassa Libyassa Eurooppaan pääsyä.

        Ja sinä sekä minä maksamme ylläpidon niin kauan kuin tätä halutaan jatkaa. Tulijoita riittää. Tätä ei vaan saa sanoa ääneen.

        Korona on väliaikaisesti pysäyttänyt homman, mutta sen jälkeen Etelän maat hukkuvat tulijoihin ja eivät he sinne niitä pysäytä vaan matka jatkuu pohjoisen ilmaisen ylläpidon maihin.

        Moni maa on todellisuuteen herännyt. Esimerkiksi vaikkapa Tanskan Demarit! Sisäpuolella Suomessa ei ymmärrä yhtään mitä on tulossa ja miksi.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa perin oudolta kun sisäministeriö palvelumuotoilee ilman oleskelulupaa jääville henkilöille oleskeluluvan kehittämistä, että kuinka sellaisen henkilön oleskelulupaa ylipäätään voi kehittää jolle ei ensinkään ole myönnetty sitä oleskelulupaa? Oleskelulupahan on evätty jostain oleellisesta syystä, sen jälkeen kun hakijan oleskelulupahakemus on tutkittu. Sisäministerlön mielestä vika näyttäisikin nyt olevan oleskeluluvassa, eikä niiden perusteettomissa hakijoissa, mutta sitä ei haluta sanoa suoraan palvelumuotoilussa.

      Perustetuilla ilmiötyöryhmillä ilman oleskelulupaa jääville maassa oleskeleville ihmisille etsitään keinoja oleskelulupien kehittämiseksi:
      https://intermin.fi/ajankohtaista/blogi/-/blogs/kutsuimme-90-asiantuntijaa-ideoimaan-miten-vaikuttaa-niiden-tilanteeseen-jotka-jaavat-suomeen-ilman-oleskelulupaa-

      • Anonyymi

        Perustetaanko myös suomalaisille rikollisille työryhmä, joka pohtii kuinka tuomiot saataisiin kumottua?


    • Anonyymi

      Suomella on nyt kaikkien aikojen tilaisuus tukea afrikkaa ohi eu-rahavirtojen, koska Jutta raivaa tietä heimopääliköiden luo, jonne rahaa voi lähettää.

      • Anonyymi

        Afikassa poljetaan ihmisoikeuksia. Onko ettistä tukea tällaisia maita?


    • Anonyymi

      ugabuga mama afrika

    • Anonyymi

      Sanna Marin haluaa perustaa afriikkaan valtion, jonne muuttavat kaikki demarit ja muut sosialistit vihreät ja vasurit ja kaikki pakolaiset pois Suomesta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe