Monta kcal päivässä?? (laihdutus)

Anonyymi

Monta kcal mun pitäs syödä päivässä?? 1.5.2021 pitäis olla laihtunu jo 5kg! Ei kiinnosta kui epäterveellistä se on, koska oon yrittäny 3vk jo syödä vähän, 4päivänä oon syöny n. 240kcal ja sit muina päivinä joku 300-700kcal. mut myös aika useina päivinä 1000-2500kcal, koska oon vaan ahminu:(( sit taas seuraavana päivänä oon syöny vähemmi.. Nyt yritän oikeesti kunnolla, enkä pidä mitään ”huijauspäiviä”!! En liiku kauheesti, tai arkipäivinä yleensä n. 10 000 askelta. Alotan nyt pienen treenaamisen ja yritän joka päivä kävellä sen 10 000askelta/6,6km!:) Meillä ei oo atm puntaria, jote tarkkailen vaan peilistä.. ja tiiän et on vaikeeta mut käyn terkkarilla useesti, koska mulla on lääkitys mikä voi aiheuttaa laihtumista :)) Painoin 25.3.2021 54,4kg, ja oon 160,2cm.. eli oon tosi painava:( mahaa mulla vähän on mut eniten mulla on reidet isot:( ELI NOPEESTI AUTTKAA!!! Onks 0-600kcal 29 päivän aikana hyvä?? Ja kerran viikossa tai pari kertaa tän kuukauden aikana max 900kcal??

3

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainii oon 12v:) ja ei tarvi tulla valittaa mua ei kiinnosta haluun vaan laihtua:)

• Anonyymi

nolla kaloria on hyvä.Et saa vitamiineja ja hivenaineita.

• Anonyymi

Heippa :)
      Seuraavan kerran kun käyt terkkarilla voisit näyttää hänelle tätä kirjoittamaasi viestiä. Olet hyvä juuri tuollaisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1
      2339
    2. Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita

Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/8055205
      Maailman menoa
      134
      1892
    3. Kulttuuriväki jaksaa itkeä leikkauksia

Mikseivät tee sitä kulttuuriaan niin hyvin, että yleisö on valmis siitä maksamaan tarpeeksi hyvin. Tehdään hömppäpömppää
      Maailman menoa
      293
      1496
    4. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      32
      1255
    5. Naisten mafia päätti uusista ravinto suosituksista!

Päättikö ”naismafia” uusista ravitsemissuosituksista? Nyt puhuu työryhmän ainoa mies Vaikka ravitsemussuositukset tehnyt
      Maailman menoa
      108
      1121
    6. Mitä me tehdään

Sano sinä?
      Ikävä
      71
      1061
    7. Suomi täyttää 107 vuotta. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyspäivää?

Itsenäisyyspäivänä 6.12. monessa kodissa juhlitaan Suomen itsenäisyyttä. On sini-valkoiset kynttilät ja ehkä parempaa r
      Maailman menoa
      154
      993
    8. Poliisioperaatio Itäkylässä

Mikä oli tämä poliisioperaatio Itäkylässä? Kärähtikö kannabiskasvattamo?
      Lappajärvi
      24
      931
    9. Upeat reidet sinulla nainen

Musta pukee sinua, olet seksikäs nainen
      Ikävä
      72
      902
    10. Noinkin tasokas

Nainen olet ja silti niin epävarma. Miksi?
      Ikävä
      66
      862
    Aihe