Monta kcal mun pitäs syödä päivässä?? 1.5.2021 pitäis olla laihtunu jo 5kg! Ei kiinnosta kui epäterveellistä se on, koska oon yrittäny 3vk jo syödä vähän, 4päivänä oon syöny n. 240kcal ja sit muina päivinä joku 300-700kcal. mut myös aika useina päivinä 1000-2500kcal, koska oon vaan ahminu:(( sit taas seuraavana päivänä oon syöny vähemmi.. Nyt yritän oikeesti kunnolla, enkä pidä mitään ”huijauspäiviä”!! En liiku kauheesti, tai arkipäivinä yleensä n. 10 000 askelta. Alotan nyt pienen treenaamisen ja yritän joka päivä kävellä sen 10 000askelta/6,6km!:) Meillä ei oo atm puntaria, jote tarkkailen vaan peilistä.. ja tiiän et on vaikeeta mut käyn terkkarilla useesti, koska mulla on lääkitys mikä voi aiheuttaa laihtumista :)) Painoin 25.3.2021 54,4kg, ja oon 160,2cm.. eli oon tosi painava:( mahaa mulla vähän on mut eniten mulla on reidet isot:( ELI NOPEESTI AUTTKAA!!! Onks 0-600kcal 29 päivän aikana hyvä?? Ja kerran viikossa tai pari kertaa tän kuukauden aikana max 900kcal??
Monta kcal päivässä?? (laihdutus)
Anonyymi
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ainii oon 12v:) ja ei tarvi tulla valittaa mua ei kiinnosta haluun vaan laihtua:)
- Anonyymi
nolla kaloria on hyvä.Et saa vitamiineja ja hivenaineita.
- Anonyymi
Heippa :)
Seuraavan kerran kun käyt terkkarilla voisit näyttää hänelle tätä kirjoittamaasi viestiä. Olet hyvä juuri tuollaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779