Uutisissakin nyt ollut,että paljon tyhjillään olevia taloja,maatiloja jne.Niin onkin.Mutta kun ei niitä saa ostettua.Etsimme ex-mieheni kanssa monia vuosia tyhjillään olleita taloja/maatiloja monilta paikkakunnilta.Kun omistajat selvisi oltiin yhteydessä ostoaikeissa.Aina törmättiin siihen,että omistajana perikunta ja kun 1 sanoi,ettei myydä,niin ei myyty.Mukamas omassa kesäkäytössä.Ne joita seurattiin seisoi tyhjänä joka kesä ja koko kesän.Vähän kummasteltiin tilannetta,mutta minkäs sille mahtoi.Tämän takia niitä tyhjänä on,toki varmaan ei kovin hirveesti ole niitä,jotka ostaisi,varsinkaan nyt kun rahat kaikilla vähissä ja töiden jatkumista saa pelätä.
Tyhjillään olevat talot
Anonyymi
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ne jotka ostaisi eivät sitä voi tehdä kun tosiaankin niitä ei myydä tai sitten hinta on tähtitieteellinen.
- Anonyymi
Pidetään yhteyttä .
En ole välittäjä mutta kohta myyn rantaoikeudella pienen maatilan rakennuksineen
Siinä ei ole perikunta esteenä.
Paikka on mitä mainioin moneen tarkoitukseen.- Anonyymi
Ja tässä kohteessa hinta ei ole esteenä.
Tämä on lisätty aloitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654