Uutisissakin nyt ollut,että paljon tyhjillään olevia taloja,maatiloja jne.Niin onkin.Mutta kun ei niitä saa ostettua.Etsimme ex-mieheni kanssa monia vuosia tyhjillään olleita taloja/maatiloja monilta paikkakunnilta.Kun omistajat selvisi oltiin yhteydessä ostoaikeissa.Aina törmättiin siihen,että omistajana perikunta ja kun 1 sanoi,ettei myydä,niin ei myyty.Mukamas omassa kesäkäytössä.Ne joita seurattiin seisoi tyhjänä joka kesä ja koko kesän.Vähän kummasteltiin tilannetta,mutta minkäs sille mahtoi.Tämän takia niitä tyhjänä on,toki varmaan ei kovin hirveesti ole niitä,jotka ostaisi,varsinkaan nyt kun rahat kaikilla vähissä ja töiden jatkumista saa pelätä.
Tyhjillään olevat talot
Anonyymi
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ne jotka ostaisi eivät sitä voi tehdä kun tosiaankin niitä ei myydä tai sitten hinta on tähtitieteellinen.
- Anonyymi
Pidetään yhteyttä .
En ole välittäjä mutta kohta myyn rantaoikeudella pienen maatilan rakennuksineen
Siinä ei ole perikunta esteenä.
Paikka on mitä mainioin moneen tarkoitukseen.- Anonyymi
Ja tässä kohteessa hinta ei ole esteenä.
Tämä on lisätty aloitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488