Perustsekkiläistä koronan hoitoa

Oikeistopopulistina tunnettu Andrej Babis on vähätellyt koronaa. Tuloksena toiseksi eniten koronakuolemia maailmassa väkilukuun suhteutettuna. Samalla listalla ovat britit, kun englannin persu Johnson on johtanut maata. Amerikan persun Trumpin tulokset jo tiedetään. Unkarin persukin on saanut maansa listalle neljänneksi.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Virustenhoito on todella retuperällä tsekeissä.
      Esim. Suomessa on kaikki 1975 jälkeen syntyneet rokotettu vihuritokkoa vastaan.
      Minä kun olen vain vähän aiemmin syntynyt, niin sain tsekeistä vihurirokon muutama vuosi sitten.
      Voi helevetti mikä takapajula sen suhteen tuo maa on, vaikka Praha onkin hieno kaupunki.
      Mutta kun sielläkin on ne paikalliset Persut vallassa niin....hohhoijjaa....

    • Anonyymi

      Täytyy saada kunnan Demari fasisti hallitus! Mitä fasisteja nää on kun eivät lähetä sotilaita kaduille valvomaan rajoutuksia ja pakottamaan ihmisi kotiarestiin?

    • Anonyymi

      Mitä yrität sanoa? Että he eivät siis ole fasisteja? Puhuitko ittes vahingossa nyt pussiin kun oli niin kova kiima parjata jotain taas?

      • Anonyymi

        Ja sitten te somalit, afrikan mustalaiset vailla mitään kotia tällä planeetalla


      • Anonyymi

        Vau. Kylläpä sä oot älykäs. Suomen älymystöön kuulut selvästi


    • Anonyymi

      En ole koskaan pitänyt maskia, enkä pidä!

      PS for ever.

      • Miten post scriptum liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Miten post scriptum liittyy aiheeseen?

        Post scriptum lyhennetään näin: p.s. (pienillä kirjaimilla ja pisteillä)


    • Onkohan tuo Tegnell persu? Näyttää sen verran heikolta tuo Ruotsin koronatilanne.

      • Anonyymi

        Nyt tarvitaan kunnon Demarifasisti joka lähettää armeijan kaduille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tarvitaan kunnon Demarifasisti joka lähettää armeijan kaduille!

        Mistähän sellainen löytyisi? Norjassa sotilaat tulivat lentokentille jo epidemian alkuvaiheissa mutta maassa on tietääkseni oikeistohallitus.

        Kumma kyllä persut ovat edelleen täällä valittamassa eivätkä vieläkään ole muuttaneet takaisin kotimaihinsa Itä-Euroopassa, vaikka viikoittain kirjoittavat niin tekevänsä ja ovat tehneet niin jo ainakin 20 vuotta.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Brasilian persut vievät voiton täydellä piittaamattomuudellaan. Maailman persut onnittelevat Bolsonaroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4696
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3374
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3182
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3027
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2955
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2806
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2478
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2266
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      52
      2245
    Aihe