Kirje sinulle

Anonyymi

Jätit kohtelullasi minuun särön. Sieluuni ja sydämeeni.

Ei se rakkautta poistanut.
Täydellinen hiljaisuuteen jättämin satutti vain. Vain?

Ehkä ajattelit, että se on paras keino "päästä eroon".

Minun harmittaa, että se yhä joskus loukkaa, kun sitä ajattelen. Kunpa pääsisin tästä harmittelun ikeestä. Siitä, että yhä vaivaa.

Olin minä ollut kerran aiemminkin ellen kahdestikin rakastunut. Ne menivät iohi, aika kertoi vastaukset, joita en sanallisesti saanut. Nyt tuntuu, ettei mikään helpota. Täytyy vain hyväksyä, että elämä menee näin.

Rakkaus on vaikeaa. "Aika on rakastaa" ja aika on unohtaa.

Kevätaikaan?

Tottahan se on, ei sinun tarvitse kertoa enää, ettet rakasta jne. Ei minun tarvitse sitä enää kuulla.

-kaikella rakkaudella

38

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanattomia viestejä. Kommunikaatio ois fiksua?

      • Anonyymi

        Ei ei-mian kannata ottaa yhteyttä 20 vuoden jälkeen ja ensimmäisenä haukkua ja saada mustasukkaisuus raivokohtauksia.

        Parempi ettet yllytä saalistajaa ottaan kontaktia enää pakkomielteen kohteeseensa.


      • Anonyymi

        Eikö tämä palsta ole ikävää ja sen purkamista varten?

        Aina jaksetaan painostaa ja päivitellä.

        Nyt vielä vaikeat ajat, monet yksin kotona eikä näe ketään, kaivatuista puhumattakaan😢

        Olen todella vihainen tälle tavishallitukselle tästä pelleilystä, korona ei mihinkään häviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämä palsta ole ikävää ja sen purkamista varten?

        Aina jaksetaan painostaa ja päivitellä.

        Nyt vielä vaikeat ajat, monet yksin kotona eikä näe ketään, kaivatuista puhumattakaan😢

        Olen todella vihainen tälle tavishallitukselle tästä pelleilystä, korona ei mihinkään häviä.

        Mielestäni ei-mian kaivatulle parempi ettei tuollainen mustasukkaisena haukkuva raivopää koskaan ilmesty sen elämään.

        Säästyy isolta tragedialta ja parisuhdeväkivallalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämä palsta ole ikävää ja sen purkamista varten?

        Aina jaksetaan painostaa ja päivitellä.

        Nyt vielä vaikeat ajat, monet yksin kotona eikä näe ketään, kaivatuista puhumattakaan😢

        Olen todella vihainen tälle tavishallitukselle tästä pelleilystä, korona ei mihinkään häviä.

        Itse myös ottaisin täällä tän ei-mia kirjoittajan kohdalla asenteen ettei kukaan kannusta häntä millään tavoin ottaan yhteyttä ikävöimäänsä.

        Pelkään todella paljon että kun näin voimakkaan mustasukkainen anonyymeille pääsee oman ihastuksensa lähelle ja suhteeseen.. on se hänen kaivattunsa vaarassa.

        Jokaisen vastuu pitäisi tääällä nyt suojella sitä ton kirjoittajan kaivattua eikä täällä mennä tähän toivon etsimiseen omimisten kautta mukaan ja kannustaan yhteydenottoihin

        Ei ole tämän kaivatun etu joutua lähelle tuota ihmistä


      • Anonyymi

        Suojelen sitä sen kaivattua sinulta ei-mia joka sivusta puolustaa itseään jos tiukka paikka

        Olet hirmulisko täällä tuntemattomillekin. Miten paljon pahaa tekisit jos ikävöimäsi olisi parisuhteessa kanssasi. Samassa asunnossa ja sinä saisit samanlaisia mustasukkaisia kohtauksia kun täällä meille tuntemattomille.

        Meihin et pysty koskeen kuin sanallisesti, mutta parisuhteessa seurustelukumppaniisi yltäisit känsin...

        Onko hänen etu päästä kosketusetäisyydellä ihmisen kanssa joka käyttäytyy hallitsemattoman raivokkaasti kun tuntee mustasukkaisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suojelen sitä sen kaivattua sinulta ei-mia joka sivusta puolustaa itseään jos tiukka paikka

        Olet hirmulisko täällä tuntemattomillekin. Miten paljon pahaa tekisit jos ikävöimäsi olisi parisuhteessa kanssasi. Samassa asunnossa ja sinä saisit samanlaisia mustasukkaisia kohtauksia kun täällä meille tuntemattomille.

        Meihin et pysty koskeen kuin sanallisesti, mutta parisuhteessa seurustelukumppaniisi yltäisit känsin...

        Onko hänen etu päästä kosketusetäisyydellä ihmisen kanssa joka käyttäytyy hallitsemattoman raivokkaasti kun tuntee mustasukkaisuutta?

        Olen nainen enkä kiinnostunut naisista 😂
        Tässä oiva esimerkki mitä "luulot" tekee ihmiselle. Sohitaan umpimähkään sanoilla ilmaan ja kuvitellaan osumia. Olisitko hyvä muistaa että täällä on vain ja ainoastaan tuntemattomia kommentoimassa tuntemattomien kirjoituksia 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ei-mian kaivatulle parempi ettei tuollainen mustasukkaisena haukkuva raivopää koskaan ilmesty sen elämään.

        Säästyy isolta tragedialta ja parisuhdeväkivallalta

        Näköjään tunnet henkilön niin kerropa meillekin ko ihmisen nimi ja asuinpaikkakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei-mian kannata ottaa yhteyttä 20 vuoden jälkeen ja ensimmäisenä haukkua ja saada mustasukkaisuus raivokohtauksia.

        Parempi ettet yllytä saalistajaa ottaan kontaktia enää pakkomielteen kohteeseensa.

        Parempi ettet levitä harhaasi tuon enempää, voi tulla valkopukuiset miehet ja viedä pakkohoitoon 😁


      • Anonyymi

        Sivusta, olen ihmetellyt samaa.


    • Anonyymi

      Miksi hän hiljeni? Oliko teillä riitaa?

      • Anonyymi

        Jos aikaisempia kirjoituksia lukee on facebookissa laittanut estot, eikä vastaa sähköposteihin.

        Työpaikalle kun aloittaja joskus meni siellä muut heitti sen ulos, mitä
        Ilmeisemmin vainoamisen takia


      • Anonyymi

        En oikeastaan tiedä. Ei ollut riitaa. Ehkä hän vain väsyi. Ehkä olin liian syyttävä tms.

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aikaisempia kirjoituksia lukee on facebookissa laittanut estot, eikä vastaa sähköposteihin.

        Työpaikalle kun aloittaja joskus meni siellä muut heitti sen ulos, mitä
        Ilmeisemmin vainoamisen takia

        Hei, en tiedä, mistä puhut, en ole luulemasi henkilö. Ei ole face-estoja eikä työpaikkajuttuja.

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan tiedä. Ei ollut riitaa. Ehkä hän vain väsyi. Ehkä olin liian syyttävä tms.

        -aloittaja

        Mistä syytit häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä syytit häntä?

        En varsinaisesti syyttänyt mutta syyllistin siitä surusta ja turhautumisesta, mitä koin silloin. Onko noilla sanoilla mitään merkityseroa? Siitä on aikaa, en enää oikein muista. Olin (ehkä) hyökkäävä.

        Olin hyvin rakastunut. Niin kuin nyt vain voi olla. Moni asia painoi, ihmetytti ja mietitytti, odotin häneltä enemmän kuin mihin hän pystyi. Ei yksi vastaus olisi oloani ehkä helpottanut ja tiedän, ettei hän halunnut loukata, hän katsoi parhaimmaksi hiljentyä.

        Minulle jäi ristiriitaisen kaunis kuva "meistä". Hän oli mukana mutta ei ollutkaan, hän ei ollut tunteeton mutta tunteita ei ollut tarpeeksi?

        Rakkaus on vaikeaa.

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varsinaisesti syyttänyt mutta syyllistin siitä surusta ja turhautumisesta, mitä koin silloin. Onko noilla sanoilla mitään merkityseroa? Siitä on aikaa, en enää oikein muista. Olin (ehkä) hyökkäävä.

        Olin hyvin rakastunut. Niin kuin nyt vain voi olla. Moni asia painoi, ihmetytti ja mietitytti, odotin häneltä enemmän kuin mihin hän pystyi. Ei yksi vastaus olisi oloani ehkä helpottanut ja tiedän, ettei hän halunnut loukata, hän katsoi parhaimmaksi hiljentyä.

        Minulle jäi ristiriitaisen kaunis kuva "meistä". Hän oli mukana mutta ei ollutkaan, hän ei ollut tunteeton mutta tunteita ei ollut tarpeeksi?

        Rakkaus on vaikeaa.

        -aloittaja

        Olen kokenut kaiken tuon. Voimia aloittaja 🤗! Aika parantaa haavat, vaikkei sitä aina uskokaan, kun se voi tapahtua melko hitaasti. ❤️👍


    • Anonyymi

      Aloituksen kirje lienee tarkoitettu Joulupukille tms ??

    • Anonyymi

      En ole hänelle sinusta kertonut. Sanon että olemme kavereita. Voimme olla sillä tavoin yhdessä.

      • Anonyymi

        Naamioituina kaveruuteen. Sitähän haluamme.


      • Anonyymi

        Tutustumme kavereina kun aika on oikea. Hän ei saa tietää siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustumme kavereina kun aika on oikea. Hän ei saa tietää siitä.

        Onkohan tämäkin mustasukkaisen harhaa

        Lukenu täältä että nainen ja mies kavereita ja olettaa että toinen on M nainen jota hän kaipaa ja Toinen Timo

        Ei taida taas fakta ja fiktio erottua tällä hemmolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämäkin mustasukkaisen harhaa

        Lukenu täältä että nainen ja mies kavereita ja olettaa että toinen on M nainen jota hän kaipaa ja Toinen Timo

        Ei taida taas fakta ja fiktio erottua tällä hemmolla

        Pelkään että mustasukkainen ei-mia löytää täältä jokaisesta kommentista jotain mistä voi selkäsaunan kaivatulleen antaa.

        Etsii ja tunnistelee ventovieraita väkivaltaa janoten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään että mustasukkainen ei-mia löytää täältä jokaisesta kommentista jotain mistä voi selkäsaunan kaivatulleen antaa.

        Etsii ja tunnistelee ventovieraita väkivaltaa janoten

        Jaa, en ole mustasukkaista laatua, vain suhteen alussa niin kuin normaalia on hieman mustasukkaisuutta tuntea kun ei olla vielä päästy suhteessa vakiintuneelle tasolle. Väkivalta ei kuulu mustasukkaisuuteeni.


      • Anonyymi

        No minä en ole näin käyttäytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään että mustasukkainen ei-mia löytää täältä jokaisesta kommentista jotain mistä voi selkäsaunan kaivatulleen antaa.

        Etsii ja tunnistelee ventovieraita väkivaltaa janoten

        Oletko terve ?


    • Anonyymi

      Rakkauteni on sammutettu.

      Sydäntä minulla kyllä on mutta tästä lähin aion suojella sitä.

      Se kasvaa , kypsyy mutta miesten sydän ei.

      Kurttuisilla mummoilla on oikeanlainen SYDÄN.

      Se ei kelpoo ennee nuorille sälleille ja toisinpäin.

      Saatoin jättee sinut melko kylmästi aikoinaan mutta syyskelit tekivät tepposensa, ja huomasin tai tunsin että olisimme vaarallisia toisillemme.

      Sinäkin väsyit minuun ja tunnen edelleen vähän kaunoo siitä että olen näin kypsällä sydämellä varustettu.

      • Anonyymi

        En ole häneen väsynyt. Nythän voimme aloittaa uudelleen kaveruuden kautta..


      • Anonyymi

        Plen pahoillani siitä ajankohdasta.. Olin aivan sekaisin.. Olen nyt järki päässä. Suojelen rakkauttamme, sinua ja minua. Liikutaan yhdessä kaveruuden kautta...


      • Anonyymi

        En ymmärtänyt kuinka liikut. Tämä on kaikki niin uutta minulle. Opin pujottelemaan vierelläsi.


    • Anonyymi

      Mieheltäkö naiselle? Vai jotain muuta?

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta miehelle. Tämä on ensimmäinen kommenntini oman aloitukseni alle. Onpa tullut outoa keskustelua tänne 😃

        -aloittaja


    • Anonyymi

      Joskus on hyvin vaikeaa ellei peräti mahdotonta pukea sanoiksi sitä mitä ajattelee, se ei tarkoita tunteettomuutta, päinvastoin niitä voi olla liikaakin, mutta ne ovat niin ristiriitaisia ja hämäriä itsellekkin, että katsoo viisaammaksi vain vaieta sillä erää ja odottaa ajan tuovan mukanaan ymmärryksen ja taidon ilmaista sen mitä pohjimmiltaan kaipaa eniten ja sen mikä ei ole tarpeellista lainkaan ja silloin toinenkin saa parhaan mahdollisen vastauksen sekä esitettyihin että ilmassa leijuviin kysymyksiinsä.

      • Anonyymi

        Näinpä. Ja kun aikaa kuluu liian kauan niin...?!

        -aloittaja


      • Anonyymi

        En ole Mervi. Nimeni ei ala m-kirjaimella. Juttusi ovat ala-arvoisia.

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Mervi. Nimeni ei ala m-kirjaimella. Juttusi ovat ala-arvoisia.

        -aloittaja

        Täällä on tuo yksi joka on varmaan lomilla suljetulta. Todellaomituiseen suuntaan vie keskusteluja ja todennäköisesti uskoo itse vielä omiin juttuihinsa.

        sivusta


    • Anonyymi

      On mullaki ikävä.

      • Anonyymi

        Kertoisit sen.

        -aloittaja


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe