Kiteen paras työpaikka?

Anonyymi

Ehdotuksia kehiin.

17

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupungin virka veronmakssajien rahoilla. Vai olisko opettajan työ uudenaikaisissa tiloissa.

      • Anonyymi

        Kunnan virastossa istuminen. Aamukahvi, lounastunti, päiväkahvit, sitten kotiin.Eipä työt luita paina.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kiteen kebab pizzeria, hyvä työpaikka ja hyvät pizzat, suosittelen!

      • Anonyymi

        Taasko tämä kehuja joka niita herkkusieniä kehuu????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko tämä kehuja joka niita herkkusieniä kehuu????

        Tuo turkkilainen on tosiaan kirjoitellut täällä jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo turkkilainen on tosiaan kirjoitellut täällä jo vuosia.

        Pitäs panna ne pitzat turkin hihaan ja n.... paistaa uudestaan.


    • Anonyymi

      Onko Kiteellä muita kuin valitaja-yritäjien hikipajoja tessin minimillä? Ihan paska paikka koko Kitee...... Vetäkää käteen töättömät luuserit.....

    • Anonyymi

      Sellanen missä ei tarvii paljon fyysisesti itseensä rasittaa, ja jaksaa jatkaa vaikka eläkeelle pääsyn jälkeenkin.

      • Anonyymi

        On sellainen paikka, Kaupungin varastoa tukikohtanaan pitävät kaupungin vakituiset työntekijät jotka ajelevat päivät kylillä nostaen muhkeat kilometrikorvaukset, heidän työt suurimmaksi osaksi tekevät palkatuella työllistetyt työttömät. Olen ollut tuolla itse palkkatuella ja nähnyt asian käytännössä. Nuo vakituiset tekevät tahallaan työt hitaasti ja venkoillen ettei vain paljastuisi miten paljon pienemmällä porukalla työt saisi tehtyä.

        Olen vakuutunut siitä että heillä ei ole mitään käsitystä miten tiukilla moni on oikeassa työelämässä yksityis sektorilla.

        Vaikka en yksityistämistä kannata noin yleensä, niin tässä tapauksessa pitäisi kyllä kilpailuttaa ja antaa yksityisille kiinteistönhoito firmoille nuo kaupungin työt. Saataisiin todella mittavat säästöt kaupungin kassaan.

        Kyllä moni oikeissa töissä ollut järkyttyisi jos itse näkisi. Ilmeisesti meillä on varaa tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sellainen paikka, Kaupungin varastoa tukikohtanaan pitävät kaupungin vakituiset työntekijät jotka ajelevat päivät kylillä nostaen muhkeat kilometrikorvaukset, heidän työt suurimmaksi osaksi tekevät palkatuella työllistetyt työttömät. Olen ollut tuolla itse palkkatuella ja nähnyt asian käytännössä. Nuo vakituiset tekevät tahallaan työt hitaasti ja venkoillen ettei vain paljastuisi miten paljon pienemmällä porukalla työt saisi tehtyä.

        Olen vakuutunut siitä että heillä ei ole mitään käsitystä miten tiukilla moni on oikeassa työelämässä yksityis sektorilla.

        Vaikka en yksityistämistä kannata noin yleensä, niin tässä tapauksessa pitäisi kyllä kilpailuttaa ja antaa yksityisille kiinteistönhoito firmoille nuo kaupungin työt. Saataisiin todella mittavat säästöt kaupungin kassaan.

        Kyllä moni oikeissa töissä ollut järkyttyisi jos itse näkisi. Ilmeisesti meillä on varaa tähän.

        Eiköhän lie osa töistä jo yksityisellä puolella, esim. Talosäätö. Taitaa nuo työ/korjaus tehtävät tänäpäivänä tulla sähköpostiin, eli siirrytään tarvittaessa kohteesta toiseen. Eläköitymisen myötä vakituiset työpaikat määräaikaistuvat säästö ja taloudellisista syistä. Tyhjää parempikin "palkkatuki", ja voihan opiskella työllistävälle alalle, esim.hoitoala jossa huutava pula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän lie osa töistä jo yksityisellä puolella, esim. Talosäätö. Taitaa nuo työ/korjaus tehtävät tänäpäivänä tulla sähköpostiin, eli siirrytään tarvittaessa kohteesta toiseen. Eläköitymisen myötä vakituiset työpaikat määräaikaistuvat säästö ja taloudellisista syistä. Tyhjää parempikin "palkkatuki", ja voihan opiskella työllistävälle alalle, esim.hoitoala jossa huutava pula.

        Et vain tiedä mistä kirjoitat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vain tiedä mistä kirjoitat...

        Hyvinhän tuon luettavan ymmärtää!


    • Anonyymi

      Voi se olla kevyttä juu. Oikein harmittaa kun välillä joutuu jotakin tekemään.

    • Anonyymi

      Teboil 👍

      • Anonyymi

        Siellä on huippupomo, kertovat entiset työntekijät entiseltä työmaalta....


    • Anonyymi

      Huonoja on paha verrata keskenään.

    • Anonyymi

      Työvoimatoimisto. Tyottömät ei lopu...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe