Eu toimii kuin juoksuhiekka, siinä kun pyristellään, niin ollaan kohta niin upoksissa ja sidoksissa, että ei ole irtipääsyä eikä itsenäisyyttä.
EU päättää Suomen valtion varainkäytöstä. Vieläkö uskotaan, että tämä on meidän suomalaisten etu?
Sinne vaan vihervasemmistokokoomussdprkpkepu on meidät upottaneet. Marin iloitsi hyvillään vihreästä siirtymästä, kun maamme suuri teollisuuslaitos lähti sinne EU:n kultakaivoksen äärelle, täältä häipyy omavaraisuus,työpaikat ja verotulot, mutta EU voi paksusti.
Taas väläytellään uutta EU tukipakettia
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi tässä koroankriisissä on yksi maailman vähiten velkaantuneista maista
ja vähiten taloudellisesti kärsinyt, koska meillä on korona hoidettu hyvin,
vaikka pöljimmät (eli persut) ei rajoituksista välitäkään, ei edes maski
kelpaa, Ano T uhkaa ----aa jos maskia pakotetaan käyttämään.- Anonyymi
Eipä hättää eeuu...kyl meitin marini tuo teille ekuja senkus pyyrätte!!!
- Anonyymi
Äläpä yleistä. Olen perussuomalainen ja meidän perheessä kaikki pitää maskeja, käytetään käsidesiä, pidetään turvavälejä ja jälleen tämäkin loma aika vietetään kotosalla , eikä kuljeta lomapaikoissa.
Kaikki ihmiset ei noudata korona varovaisuutta, se ei ole kenenkään etu. On myös ihmisiä,jotka eivät saata terveyssyistä pitää maskeja. Pidetään hyvät turvavälit ja pidetään toisistamme huolta, olipa puolue mikä hyvänsä. - Anonyymi
Sinun matematiikalla on siis aivan ok maksaa EU:lle 6 miljardia, saada omista rahoista takaisin 2 miljardia ja siitäkin EU määrää mihin Suomi saa omat rahansa käyttää.
Suomella on velkaa enemmän kuin aikoinaan maksettiin sotakorvauksia ja samalla työllisyys huonolla tolalla ja teollisuus karkaa ulkomaille.
Kyllä Perussuomalaiset ovat oikeassa, että tämä kehitys romuuttaa lopullisesti hyvinvointivaltiomme, suunnan on muututtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662