Miettii ulkonäkö näkökulmasta

Anonyymi

että kumpaa mieluummin ikävöit/ ikävöisit
luonnollista vai eri toimenpitein muokattua henkilöä?
Mitä hänessä arvostat/ arvostaisit?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luonnollista tietty, ei ainakaan mitään täytteitä yhtään minnekään.

    • Anonyymi

      Pidän ehdottomasti ja vain luonnollisesta ulkonäöstä. Silikonitissit ovat mielestäni oikeasti rumat, luonnottomat pallot. Samoin ankanhuulet ja kasvojen kiristykset, joissa ilmekään ei muutu. Minusta se vaan on ihan kaamean näköistä, eikä ollenkaan kaunista. Se ei sitten vain vastaa omaa kauneuskäsitystäni. Pidän luonnollista vanhenemista tietyllä tapaa kauniina, miksi ihmeessä ihmisen pitäisi olla ikinuori tai näyttää vanhempana nuorelta? Voi elämä!

      • Anonyymi

        Taidat olla kateellinen nainen.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Olisi kauheaa pumpata täyteaineita kehoonsa, kiristellä ihoa, miettiä kokoajan kelpaako jos ei ole täydellinen. Ihmisiä tässä ollaan ei mitään nukkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen nainen.

        En kyllä ole. Jokainen saa tehdä keholleen mitä tykkää. Mutta kaunista siitä ei saa, ei mitenkään. Ja itseä kyllä huvittaa, miten jotkut miehet voivat pitää silikonitisseistä? Kun ne eivät liiku yhtään luonnollisesti, ja useimmiten ovat ihan epäluonnolliset pallot, jotka ei edes näytä aidoilta. Ja sitten se terveydellinen puoli, laitetaan kehoon myrkyllisiä aineita 🙄 Ei, minä en ymmärrä tuonlaista pinnallisuutta, vaikka ehdottomasti olen sitä mieltä että jokainen päättää kehostaan itse.

        Ja se mitä siinä paikkaillaan, sitä ei oikein saa täyteaineilla, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen nainen.

        Totta himputissa täytyy olla kateellinen nainen, jos noin kirjoittaa..
        Ei vaiskaan, mutta täytyy olla velkakierteesen tekoripsiensä ja tekokynsiensä kanssa ajautunut taikina-aivo, jos ei voi ymmärtää, että jotkut tykkää aidoista naisista.

        Itsetuntoa ei saa ostamalla. (Aitoa kauneuttakaan ei ostamalla saa, btw.) Itsetuntoa saa, kun oppii tuntemaan itsensä. Itsensä oppii tuntemaan, kun on rehellinen itselleen ja muille vähintään muutaman vuoden sen jälkeen, kun on tehnyt päätöksen että oman itsen tunteminen on tarpeellista.

        Ja siihen loppu höpinät kateudesta, kun puhutaan peruukeista, tekoripsistä, tekokynsistä, meikeillä muotoilluista naamoista ja muusta. Ne on oikeasti ihan pyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Olisi kauheaa pumpata täyteaineita kehoonsa, kiristellä ihoa, miettiä kokoajan kelpaako jos ei ole täydellinen. Ihmisiä tässä ollaan ei mitään nukkeja.

        XD En itse ole kellekään kateellinen ja jokainen saa kyllä tehdä mitä haluaa itselleen ei se minulta pois ole jos muut haluaa silikonia ja ankkatäytteitä!!??
        Jokainen on kaunis tavallaan. Kanssa tai ilman.


    • Anonyymi

      Mua ei haittaa jos nainen on parannellut itseään. Onhan se haluttavaa olla kaunottaren kanssa. 🙃

    • Anonyymi

      Kyssäri varmaan miehillä ja muokattu nainen, mutta vastaan silti, vaikka vastaan naisena miehestä.

      Toisin kuin joskus oon nähny palstalla kirjoitettavan, ei palkastaan miehet ihaile, jonkun julkun puoliksi alastomia kuvia tms. Kyllä naisetkin laittaa hottis miehet merkille ja ihan samoin kuin miehet tekee julkkisnaisten kohdalla, niin myös naiset saattaa ihaillen todeta että on ihan hyvännäköinen tyyppi tuo.

      Tästä eteenpäin en sitten tiedä kulkeeko naisten ja miesten ajatukset eri tavoin, sillä ainakaan minä en silti koe jonkun hyvännäköisen julkkismiehen kohdalla panetusta. En kiihotu pelkästä ulkonäöstä. Tää voi olla enempi se miesten juttu, jossa naiset ja miehet sitten eroo.

      Eli tässä tapauksessa treenattu mies jolla usein on jotain öljyä kropassaan että oikein kiiltelee lihakset ja ehkä itseruskettavaa sekä vähän meikkiä nassussa. olen käsittänyt että näyttelijät ja monet miesmallit hiukan maskeerauksen kautta viedään... Sellainen vie huomion, mutta ei saa ihastuun tai tunteen halua seksiin. Ei siis sytytä joka tavalla. Ainoastaan herättää hetkeksi huomion johon silmät eksyy ja suusta tulee sanat. "vähänks toi on hyvännäkönen"

      Se että se kiinnostus syvenee siihen että se osuu tunteisiin ja herättää tunteita joiden perusteella jää ikävä tai ihastuu tai haluaa seksiä. Siihen ei riitä pelkkä ulkonäkö. Valitan salilla hikoilevat miehet. Tää on totuus.

      Entisen avomieheni kanssa käytiin asiasta vähän humoristinen keskustelu, kun olin tottunu et sillä on yks naisnäyttelijä ollu ihan suhteen alusta asti josta hän avoimesti sanoi että ihailee. Hänellä oli sen kuva tietokoneen taustakuvana kun aloimme tapaileen ja piirroksia siitä näyttelijästä hiirimatossa. Mä en kokenut sitä mitenkään ihmeellisenä juttuna. Se oli ihan normisetti.

      Mutta sille oli joku isku vyön alle kun mä 4 vuoden suhteen jälkeen laitoin oman läppärini taustakuvaksi Hugo Vasquez nimisen näyttelijän kuvan. Se katteli sitä muutamia tunteja ohi kävellessä ja sitten se ei pystyny enää pidätteleen sitä mitä haluaa sanoo. Se sanoi "onks toi apinan näkönen jätkä susta hyvännäkönen?"


      Siitäpä sitten alkoi keskustelumme aiheesta liikkeelle. Ja keskustelu oli meidän suhteen aikana muovautuneen keskinäisen kieroutuneen huumorin sävyttämää. Exäni siis ei vetänyt tota tosissaan vaan puoliksi leikillä ja puoliksi tosissaan. Mutta sain hyvät naurut hänen kustannuksella, koska itse olin hänen naisnäyttelijän naamaa katsellut jo neljä vuotta jo toisella avautuminen tulee muutamassa tunnissa kuvan tulosta. Hänellä oli paljon näkemyksiä miehen ulkonäöstä ja hän ruoti sitä miehiin suuntautuneeksi metroseksuaaliseksi ja apinan näköiseksi ja muuta aikas kovaa kritiikkiä jolle mä nauroin ihan kipeänä, koska hän oli huvittava. Ei yhtään pinna kestäny "kilpailijan " naamaa näytöllä

      • Anonyymi

        Kyssäri oli suunnattu sukupuoleen katsomatta. - ap


    • Anonyymi

      Mieluusti sais olla silikonia rinnoissa.ne ei roiku

      • Anonyymi

        Kunhan naisella ei oo pienet tissit, se on tärkeintä!


    • Anonyymi

      En kyllä haluaisi muokattua miestä. Sellainen luonnollinen on paras.

    • Anonyymi

      En pidä muokatuista. Olen nainen ja mies tuntuu naiselliselta, jos on muokattu liikaa.

    • Anonyymi

      Nainen olen ja luonnollisuutta arvostan. Jos miestä itseään vaikka jotkin otsarypyt ahdistavat, niin saa niihin tietysti täyteaineita ottaa. Ulkoisiin piirteisiin kajoamista en arvosta. Itsestään huolehtiminen, siisteys ja hyvä pukeutuminen, jne. ovat minusta vallan riittävästi.

    • Anonyymi

      Ulkonäkö ei ole omalla kohdallani valintakriteeri ollut koskaan. Olen itse ollut hoikka, ja molemmat eksät ovat olleet ylipainoisia. Siis läskejä, ei isoja lihaksia.

      Nyt olen päättänyt, että seuraava mieheni osaa olla väkivaltainen tarvittaessa. Plösöillä oli pahasti taipumusta henkiseen väkivaltaan. Loppuu paskanjauhaminen.

      • Anonyymi

        No eipä sulla luonteenkaan suhteen kovin kummoset kriteerit ole olleet. Luultavasti kärsit itse heikosta itsetunnosta, kun valitset läskejä ukkoja, jotka vielä harrastavat henkistä väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sulla luonteenkaan suhteen kovin kummoset kriteerit ole olleet. Luultavasti kärsit itse heikosta itsetunnosta, kun valitset läskejä ukkoja, jotka vielä harrastavat henkistä väkivaltaa.

        Niinkö sä haluat tarinoida?


    • Anonyymi

      Luonnollinen ulkonäkö on parempi kuin keinotekoisesti muokattu, koska jos kerran lähtee muokkaamaan ulkonäköään täyteaineilla, leikkauksilla, niin omakuva hämärtyy tuossa touhussa, ei tyydy yhteen kertaan vaan hakee vieläkin täydellisempää ulkonäköä. Jo nuoret tytöt muokkaavat ulkonäköään keinotekoisesti somen kautta luotujen mielikuvien takia, näyttääkseen samalta kuin siellä olevat julkkikset.

      • Anonyymi

        Somen vaikutus nuoriin monella tapaa ei ole hyväksi. Pitää olla laiha ja pitää olla sitä sun tätä. On kauheaa että kehon muokkaaminen aloitetaan jo nuorena, eikä sitä tee pelkästään tytöt.


    • Anonyymi

      Luonnollinen itsestään huolta pitävä ihminen on hyvännäköinen. Elämässä kuitenkin tapahtuu kaikenlaista, rinnat voivat esimerkiksi imetyksen jäljiltä roikkua tyhjinä nahkapusseina ja vatsanahkakin löystyä. Kaikilla ei ole näitä varaa korjailla. Silmäluometkin voi alkaa pahasti roikkumaan, hampaat, hiusten harmaantuminen... Harva nykyään ihan luonnollinen on, ja kauneushan on geenilotossa saatu ansaitsematon voitto, jossa ei ole mitään kehumisen aihetta loppujen lopuksi.

    • Anonyymi

      Tietenkin muokattu.
      Esim hiuksia on hyvä leikkauttaa.
      Myös pesulla muokkaaminen on paikallaan.

      Julkisilla paikoilla on myös hyvä muokata itseään esim. vaatteilla.

      Ihan natu joka paikassa ei ole paras vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Pikkusieluinen tuomitsee pintapuolisesti. Oma arvioni riippuu aina ihan muista asioista kuin leikatusta tai leikkaamattomasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe